Oke Bianconeriquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie mogen van geluk spreken dat de Scheids pro AZ is
Jij mag van geluk spreken dat jij überhaupt nog kan posten op dit forum.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
jullie mogen van geluk spreken dat de Scheids pro AZ is
Heb jij een Samsung TV?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
Ik ga nu overschakelen naar de zender waar AZ te zien is.
Belg met een minderwaardigheidscomplex je bedenkt het nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij mag van geluk spreken dat jij überhaupt nog kan posten op dit forum.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
Ik ga nu overschakelen naar de zender waar AZ te zien is.
Schakel nou eens over naar de Belg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:52 schreef T3hTommay het volgende:
Malen is een SUPERTALENT. Toekomstige SUPERSPITS.
hou je bek eens altijd die negativiteit ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:53 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Belg met een minderwaardigheidscomplex je bedenkt het niet
Ik weiger te kijken naar hoe AZ voor aap staat tegen tien man.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:53 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Schakel nou eens over naar de Belg.
Joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:53 schreef Hathor het volgende:
Die van Beersheva lopen echt alleen maar hun neuzen achterna.
Niemand kijkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:53 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, wat komt nou het sterkst in jullie op. Of:"Beer Sheva kan er echt werkelijk helemaal niets van". Of: "Feyenoord is echt heel goed" (?) Je mag er eentje kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |