Feyenoord 3-0 verlies wns Hapoelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zijn jullie voorspellingen?
Hapoel Beer Sheva - Feyenoord Rotterdam 1-1
Royal Antwerp F.C. - Alkmaar Zaanstreek 3-1
Apollon Limassol - Philips Sport Vereniging 1-2
Waar is Strootman?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om me lekker te ergeren aan PSV
Wel fijn dat dat wekelijks kan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om me lekker te ergeren aan PSV
Ik heb een weddenschapje verloren.quote:
Idiootquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschapje verloren.
Nepperdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Antwerp - AZ gaat het worden voor mij..op Canvas. Feyenoord wordt toch 90 minuten gekloot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat zou in Nederland nooit gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef De_Kraam het volgende:
Niet in je eigen stadion kunnen spelen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef MC-Morgan het volgende:
De strijdtonelen van vanavond.Drie kotsemmers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nepperdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Mwa ik verwacht weer een zaadpot zoals tegen Tblisi. AZ is tenminste nog een beetje spannend.
De strijdtonelen van vanavond.Dat onderste stadion ziet er nog wel aardig uit, jammer van dat lelijke zilveren torentje ernaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De strijdtonelen van vanavond.sintelbaan genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |