Dat hele kliekje met hun verzonnen bagger begint nogal vermoeiend te wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat bagger. En die spelfouten act begint ook vermoeiend te worden.
Je doet een act opvoeren, prima. Je geniet van de reacties die het oplevert,ook prima. Maar kom aub niet verhaal halen als het op slot gegooid wordt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:29 schreef wollah het volgende:
@:haags_kwartiertje Ewa mattie waarom al me toppas dicht?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Je doet een act opvoeren, prima. Je geniet van de reacties die het oplevert,ook prima. Maar kom aub niet verhaal halen als het op slot gegooid wordt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Tot ik bitterballen ontdekte was ik dat ook.
Pseudomodden, TR aangemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:09 schreef Questular het volgende:
[..]
Je doet een act opvoeren, prima. Je geniet van de reacties die het oplevert,ook prima. Maar kom aub niet verhaal halen als het op slot gegooid wordt.
Super voor je.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:20 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Pseudomodden, TR aangemaakt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat bagger. En die spelfouten act begint ook vermoeiend te worden.
Niks mee gedaanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:20 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Pseudomodden, TR aangemaakt.
Slijmbalquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook een goede mod Noel.
Graag de userpolicy aanhouden.quote:
Ah nog een keer een topic dicht omdat iemand anders zit te zieken. Toevallig telkens dezelfde.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aangepaststond 1 letter teveel in dus ja ff aangepast.
En misschien moet je je eens normaal gedragen ipv de sneue kleine opstandige kleuter uithangen.
Helaas, je bent het niet geworden.quote:Op maandag 7 oktober 2019 12:24 schreef Rozevla het volgende:
Ik meld mij bij deze aan als nieuwe mod voor KLB.
Zo waarlijk helpen mij god almachtig.
quote:
Verplaats dan op zijn minst...quote:Op maandag 7 oktober 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde even likes binnenharken met mijn woordgrap
Waarom zet je hem überhaupt in KLBquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:26 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
[..]
Verplaats dan op zijn minst...
Haags op zijn best weer @:solotovski @:yvonne
Foutje bedanktquote:Op maandag 7 oktober 2019 16:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom zet je hem überhaupt in KLB
Edit: verplaatst naar travel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |