abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze dinsdag 17 september 2019 @ 14:37:33 #101
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_188990481
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:37 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Ook geen algemeen frituurtopic?
:(
Your beauty never ever scared me.
pi_188990558
Drugstopic is toch best een goed idee, kunnen al die junks met hun achterlijke straattaal (hoewel het in werkelijkheid waarschijnlijk blanke, puisterige pubers zijn) lekker daar blijven. Het begint echt vermoeiend te worden.
pi_188990762
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:33 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee dan kunnen we overal wel een algemeen topic voor maken, gaan we niet doen.
KLB staat vol met dezelfde topics.
pi_188992723
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 september 2019 14:41 schreef Sanddr het volgende:
Drugstopic is toch best een goed idee, kunnen al die junks met hun achterlijke straattaal (hoewel het in werkelijkheid waarschijnlijk blanke, puisterige pubers zijn) lekker daar blijven. Het begint echt vermoeiend te worden.
Mee eens

Of gewoon drugstopics verbieden. We hebben inmiddels alle drugsklachten toch al 20 x voorbij zien komen
pi_189009445
Halsema topics mogen ook wel in een verzameltopic, is altijd hetzelfde verhaal van dezelfde users.
pi_189033009
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 17:26 schreef Jantje2k het volgende:

[..]

Mee eens

Of gewoon drugstopics verbieden. We hebben inmiddels alle drugsklachten toch al 20 x voorbij zien komen
Of gewoon Wollah uit KLB schoppen, dan ben je er ook al een heel eind.
pi_189040194
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?
pi_189042478
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:44 schreef Harlekien het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?
Omdat rancune, hoogstwaarschijnlijk :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_189057110
Ik weet dat ik weg was, ben terug om mijn CUL-medemensen, maar dit moet ik wel even kwijt: ik vind het walgelijk dat hier een user voortdurend zit te topicen dat hij onder invloed van drugs achter het stuur gaat kruipen. KLB is leuk en er kan veel, ook ik gniffel vaak om leuke topics. Maar achter het stuur kruipen in onze maatschappij met alcohol op is zoooo not done en ook met drugs is dit hetzelfde. Dat deze gast zichzelf kapotblowt, moetie zelf weten, maar dit vind ik niet kunnen.
Kan een mod deze gast niet eens aanspreken?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_189057150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ik weet dat ik weg was, ben terug om mijn CUL-medemensen, maar dit moet ik wel even kwijt: ik vind het walgelijk dat hier een user voortdurend zit te topicen dat hij onder invloed van drugs achter het stuur gaat kruipen. KLB is leuk en er kan veel, ook ik gniffel vaak om leuke topics. Maar achter het stuur kruipen in onze maatschappij met alcohol op is zoooo not done en ook met drugs is dit hetzelfde. Dat deze gast zichzelf kapotblowt, moetie zelf weten, maar dit vind ik niet kunnen.
Sommigen zijn helaas zo gek dat ze zich daar niets van aantrekken en ik bang
pi_189057188
quote:
Je hebt gelijk, maar wollah is een troll die je vooral niet serieus moet nemen. Die zit dat op zijn zolderkamertje allemaal te verzinnen. Maar die kneus mag wat mij betreft inderdaad een draai om zijn oren krijgen, al is het alleen om zijn kuttopics en vermoeiende woordenschat. :)
  zaterdag 21 september 2019 @ 18:15:50 #112
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_189057258
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:09 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar wollah is een troll die je vooral niet serieus moet nemen. Die zit dat op zijn zolderkamertje allemaal te verzinnen. Maar die kneus mag wat mij betreft inderdaad een draai om zijn oren krijgen, al is het alleen om zijn kuttopics en vermoeiende woordenschat. :)
Er zijn genoeg jongens zoals wollah. Geen opleiding, beetje blowen en werken. Wellicht verzint ie het, maar zulke types heb je genoeg.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_189057270
Het is dat ik hem niet ken, maar anders had ik allang de politie gebeld.
pi_189057600
:')

Sinds wanneer worden overduidelijk verzonnen topics serieus genomen?

Al die mongolen die beweren dat ze aan de sos zitten, zitten in werkelijkheid aan de kruidenthee van mama.
pi_189057637
Ik zit serieus de hele dag aan de coke, mocht je mij bedoelen :)
Verder eens met bovenstaande, topics van wollah zijn echt om te janken
pi_189058363
quote:
Hulde voor deze post, sta helemaal hier achter ook
pi_189058730
quote:
Jezus man :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_189058987
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 september 2019 19:46 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Jezus man :')
Dat is Haags.
pi_189066214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 19:59 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat is Haags.
Uh, nee.
Zonder wrijving geen glans
pi_189102016
Er wordt nogal luchtig gedaan over serieuze dingen zoals stoned/dronken achter het stuur zitten, er zijn zwakzinnige in de samenleving (forumlid of niet) die dat waarschijnlijk ook wel heel stoer vinden die dat na gaan doen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 18:51:34 #121
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_189102653
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Er wordt nogal luchtig gedaan over serieuze dingen zoals stoned/dronken achter het stuur zitten, er zijn zwakzinnige in de samenleving (forumlid of niet) die dat waarschijnlijk ook wel heel stoer vinden die dat na gaan doen.
Hou op hoor.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 24 september 2019 @ 19:03:22 #122
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_189102794
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
:')
#KICKOUTZP
pi_189102820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2019 18:39 schreef Harlekien het volgende:
topics van wollah zijn echt om te janken
metal up your ass
  dinsdag 24 september 2019 @ 19:07:16 #124
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189102833
quote:
95% van de gebruikers hier zit behoorlijk aan de drugs dus ik denk dat je hier geen vrienden mee maakt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_189103082
Klb is dan ook wel echt treurig geworden met al die kut accounts en hun slecht verzonnen topics.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')