quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ook geen algemeen frituurtopic?
KLB staat vol met dezelfde topics.quote:Op dinsdag 17 september 2019 14:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dan kunnen we overal wel een algemeen topic voor maken, gaan we niet doen.
Mee eensquote:Op dinsdag 17 september 2019 14:41 schreef Sanddr het volgende:
Drugstopic is toch best een goed idee, kunnen al die junks met hun achterlijke straattaal (hoewel het in werkelijkheid waarschijnlijk blanke, puisterige pubers zijn) lekker daar blijven. Het begint echt vermoeiend te worden.
Of gewoon Wollah uit KLB schoppen, dan ben je er ook al een heel eind.quote:Op dinsdag 17 september 2019 17:26 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Mee eens
Of gewoon drugstopics verbieden. We hebben inmiddels alle drugsklachten toch al 20 x voorbij zien komen
Omdat rancune, hoogstwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 september 2019 15:44 schreef Harlekien het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?
Sommigen zijn helaas zo gek dat ze zich daar niets van aantrekken en ik bangquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ik weet dat ik weg was, ben terug om mijn CUL-medemensen, maar dit moet ik wel even kwijt: ik vind het walgelijk dat hier een user voortdurend zit te topicen dat hij onder invloed van drugs achter het stuur gaat kruipen. KLB is leuk en er kan veel, ook ik gniffel vaak om leuke topics. Maar achter het stuur kruipen in onze maatschappij met alcohol op is zoooo not done en ook met drugs is dit hetzelfde. Dat deze gast zichzelf kapotblowt, moetie zelf weten, maar dit vind ik niet kunnen.
Kan een mod deze gast niet eens aanspreken?
Je hebt gelijk, maar wollah is een troll die je vooral niet serieus moet nemen. Die zit dat op zijn zolderkamertje allemaal te verzinnen. Maar die kneus mag wat mij betreft inderdaad een draai om zijn oren krijgen, al is het alleen om zijn kuttopics en vermoeiende woordenschat.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Ik weet dat ik weg was, ben terug om mijn CUL-medemensen, maar dit moet ik wel even kwijt: ik vind het walgelijk dat hier een user voortdurend zit te topicen dat hij onder invloed van drugs achter het stuur gaat kruipen. KLB is leuk en er kan veel, ook ik gniffel vaak om leuke topics. Maar achter het stuur kruipen in onze maatschappij met alcohol op is zoooo not done en ook met drugs is dit hetzelfde. Dat deze gast zichzelf kapotblowt, moetie zelf weten, maar dit vind ik niet kunnen.
Er zijn genoeg jongens zoals wollah. Geen opleiding, beetje blowen en werken. Wellicht verzint ie het, maar zulke types heb je genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:09 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar wollah is een troll die je vooral niet serieus moet nemen. Die zit dat op zijn zolderkamertje allemaal te verzinnen. Maar die kneus mag wat mij betreft inderdaad een draai om zijn oren krijgen, al is het alleen om zijn kuttopics en vermoeiende woordenschat.
Hulde voor deze post, sta helemaal hier achter ookquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Jezus manquote:Op zaterdag 21 september 2019 18:03 schreef Sigaartje het volgende:
Hou op hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Er wordt nogal luchtig gedaan over serieuze dingen zoals stoned/dronken achter het stuur zitten, er zijn zwakzinnige in de samenleving (forumlid of niet) die dat waarschijnlijk ook wel heel stoer vinden die dat na gaan doen.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Er wordt nogal luchtig gedaan over serieuze dingen zoals stoned/dronken achter het stuur zitten, er zijn zwakzinnige in de samenleving (forumlid of niet) die dat waarschijnlijk ook wel heel stoer vinden die dat na gaan doen.
quote:Op zaterdag 21 september 2019 18:39 schreef Harlekien het volgende:
topics van wollah zijn echt om te janken
95% van de gebruikers hier zit behoorlijk aan de drugs dus ik denk dat je hier geen vrienden mee maakt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 18:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |