Daarom klagen we ook over de users die Sigaartje noemde. Precies dat is de klacht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier geen speeltuin.
Maar iedereen kan zijn mening toch wel geven? Iedereen is het wel een beetje zat.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier geen speeltuin.
Kapsel lijkt mij een terechte klacht.quote:Op zondag 13 oktober 2019 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stop gewoon met je gebagger. Klaar!
quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:50 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
En waarom is mijn van Gameren topic dicht?
Ga maar klagen tegen je begeleider.quote:Op zondag 13 oktober 2019 15:51 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
En het uitgestorven topic, waarom die dicht?
Ja, ich schnapp er nichts mehr von...quote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:51 schreef Jantje2k het volgende:
Waarom heet het juichbaak? Mag het weer KLB heten?
Komt vanzelf weer. @yvonnequote:Op woensdag 16 oktober 2019 07:51 schreef Jantje2k het volgende:
Waarom heet het juichbaak? Mag het weer KLB heten?
Waarom is het überhaupt weg? Misbruik? Rotzooi?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer. @:yvonne
Heeft geen haast of zo.
Gewoon even een keer wat anders. Het heeft eerder juichbaak geheten, voor een dag. Dat werd ook positief ontvangen.quote:Op woensdag 16 oktober 2019 22:27 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Waarom is het überhaupt weg? Misbruik? Rotzooi?
Was op verzoek van @Rozevla, en omdat we nu 20 jaar bestaan en iedereen blij is , is het eens JUI.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 04:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon even een keer wat anders. Het heeft eerder juichbaak geheten, voor een dag. Dat werd ook positief ontvangen.
Kunnen we niet en klb en een jui hebben?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was op verzoek van @:rozevla, en omdat we nu 20 jaar bestaan en iedereen blij is , is het eens JUI.
Opgelost.
Slotje
Lijkt me niet handig dat er een slotje komt in een Feedback topic!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was op verzoek van @:rozevla, en omdat we nu 20 jaar bestaan en iedereen blij is , is het eens JUI.
Opgelost.
Slotje
kjuib?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kunnen we niet en klb en een jui hebben?
2 forums. Dan wil ik er wel een moddenquote:
dealquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
2 forums. Dan wil ik er wel een modden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |