Fiorentinaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Kan je kijken welke clubs belangstelling hebben voor Aabrikoos?
Er is daar iets irritants aan: interlands worden elk jaar gereset, maar totaal aantal goals loopt elk jaar op.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:20 schreef Lindgren. het volgende:
2 A-interlands 3 goalslegend in the making
In die view/screenshot staat toch ook het totale interlands?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er is daar iets irritants aan: interlands worden elk jaar gereset, maar totaal aantal goals loopt elk jaar op.
Laat je vakantiebestemming maar achterwege danquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las tijdens het vakantienemen iets over interesse in Negersex
Logisch, jouw speler heeft hoge waardes voor 'dure' punten op zijn positie. Bewegelijkheid, afwerken, eerste meters, balaanname kosten gewoon veel.quote:
Dat kun je inderdaad beter hebben dan bepaalde attributes die voor je positie niet zoveel doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Logisch, jouw speler heeft hoge waardes voor 'dure' punten op zijn positie. Bewegelijkheid, afwerken, eerste meters, balaanname kosten gewoon veel.
Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Nog steeds 299. Wat een shitshow.
Ik ga even je PA checken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:34 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heb ik het dan zo debiel ingevuld?
Doorzettingsvermogen van 3 is niet heel relax voor de ontwikkeling van een speler. Jouw fysiek is wel primaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:34 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Heb ik het dan zo debiel ingevuld?
Weet niet precies hoe dat werkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Logisch, jouw speler heeft hoge waardes voor 'dure' punten op zijn positie. Bewegelijkheid, afwerken, eerste meters, balaanname kosten gewoon veel.
Niet best maat.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef MC-Morgan het volgende:
Nog steeds 299. Wat een shitshow.
Wel dikke waarde.quote:
CV bij Hongkong en Forest.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe dat werkt.
Zag wel dat ik niet de punten had gekregen die ik had opgegeven, omdat die kennelijk meer waard waren dan mijn CA was.
[..]
Niet best maat.
Waar speel je?
[..]
Wel dikke waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |