Gerrie wil niet meer, die heft weer een keer gepakt wat hij wilde, nu kan ze oprottenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:39 schreef 5thencounter het volgende:
Het verbaast me steeds weer, dat Huppelkutje niet meer doen dan alleen maar Huppelkutten.. ze heeft een nieuw dansje en doet gelijk geen zak meer hele dagen
Gerrie neuken lijkt ook van de baan
[ afbeelding ]
Wat mankeerde Andrea dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Andrea staat versteld hoe snel haar herstel is
Ze denkt dat het komt omdat ze een sporter is.
Het voelt goed haar hand
euh foutje, was Lex\quote:
Laat me toch,Was grapjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kwam nog veel vetter binnenZe is juist slanker geworden
Ow geeft niet Dot, ik ben er niet vaak, dus het konquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euh foutje, was Lex\
Lex blijft maar miepen dat ze zenuwachtig is. Het is maar gewoon een les he, zegt Hiske
Dat oprotten gebeurde trouwens wel na het stopnieuws, Frustie deed nog beschamende pogingen aan te kleven maar het lijkt er op dat Gerrie zichzelf veilig vind tot decemberquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gerrie wil niet meer, die heft weer een keer gepakt wat hij wilde, nu kan ze oprotten
Ja, het had gekund, maar ik doelde op de hand van Lexquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow geeft niet Dot, ik ben er niet vaak, dus het kon
Ja triest geval die Gerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat oprotten gebeurde trouwens wel na het stopnieuws, Frustie deed nog beschamende pogingen aan te kleven maar het lijkt er op dat Gerrie zichzelf veilig vind tot december
Ach ja de Adriaan haters zijn weer volop bezig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kwam nog veel vetter binnenZe is juist slanker geworden
Ja was in de uitzending..Je kan zeggen wat je wil, maar Hiske laat haar masker momenteel vaak vallen..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja triest geval die Ger
En Franny nog triester, ze wil wel verkering met hem hoorde ik gisteren in een filmpje![]()
Maar hij wil niet. His was haar lekker aan het opstoken dat ze het hem moest vragen maar Merel vroeg of ze gek was. Een meisje vraagt een jongen niet om verkering ook niet ten huwelijk
Ja, haar ware aard komt langzaam naar boven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja was in de uitzending..Je kan zeggen wat je wil, maar Hiske laat haar masker momenteel vaak vallen..
Ik heb Jessie ook niet zien schuren, alleen maar andere naar beneden halen bij andere.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:49 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Jessie en Mariska hebben Merel en Mariska hout geschuurd en Shelly haar nagels.
Volgens mij vergeten ze oa Andrea die er ook uren mee bezig zijn geweest.
Jessie en Merel zijn irritant klef.![]()
Jessie is zenuwachtig voor de opnamen vandaag.
Hooguit twee weken tot Gerrie weer een kut wil, Sjellie of Frustie maakt niet uit danquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja triest geval die Ger
En Franny nog triester, ze wil wel verkering met hem hoorde ik gisteren in een filmpje![]()
Maar hij wil niet. His was haar lekker aan het opstoken dat ze het hem moest vragen maar Merel vroeg of ze gek was. Een meisje vraagt een jongen niet om verkering ook niet ten huwelijk
Die heeft toch het hout gezaagd?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Jessie ook niet zien schuren, alleen maar andere naar beneden halen bij andere.
EN Ger ook niet en nog veel meer niet. Waarom alleen weer SHel naar beneden halen, ik snap dat niet
Ja en Fran zal dan weer gewillig zijn, je snapt zo meid ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hooguit twee weken tot Gerrie weer een kut wil, Sjellie of Frustie maakt niet uit dan
Even ja, ook niet langquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft toch het hout gezaagd?
Gerrit heeft precies hout voor 1 kistje geschuurd. Jessie vroeg hem dat nog. Wat heeft Hiske gedaan en Franny?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb Jessie ook niet zien schuren, alleen maar andere naar beneden halen bij andere.
EN Ger ook niet en nog veel meer niet. Waarom alleen weer SHel naar beneden halen, ik snap dat niet
Ik heb zelfs Shelly nog zien schuren samen met Mariskaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit heeft precies hout voor 1 kistje geschuurd. Jessie vroeg hem dat nog. Wat heeft Hiske gedaan en Franny?Lex heeft volgens mij ook geschuurd.
Gerrit is het gelul zat zei hij een tig keer. Dus houdt hij zich afzijdig.....zegt hij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hooguit twee weken tot Gerrie weer een kut wil, Sjellie of Frustie maakt niet uit dan
Dat heeft ze inderdaad de 1e dag gedaan en daarna was het inderdaad idioot dat ze met een clubje aan het schuren waren en zij haar nagels aan het vijlen was.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik heb zelfs Shelly nog zien schuren samen met Mariska
Jaja, dat zegt wel, tot 'ie weer wil, en Frustie krijgt Gerrie wel weer opgestijfd maar dat duurt steeds 2 weken, met Gerrie/Sjellie ging dat ook zo een jaar langquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit is het gelul zat zei hij een tig keer. Dus houdt hij zich afzijdig.....zegt hij.
Tussen zeggen en doen zit een heel verschilquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gerrit is het gelul zat zei hij een tig keer. Dus houdt hij zich afzijdig.....zegt hij.
Nee, momenteel nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:58 schreef Mjelleke het volgende:
Ff vraagje off topic... hebben er meer mensen van slecht geluid op de streams?
Sja....Franny blijft haar best doen onder het mom: we zijn toch vrienden?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, dat zegt wel, tot 'ie weer wil, en Frustie krijgt Gerrie wel weer opgestijfd maar dat duurt steeds 2 weken, met Gerrie/Sjellie ging dat ook zo een jaar lang
Nopequote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:58 schreef Mjelleke het volgende:
En limited edition ook nog, snel 100 bijmakenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:58 schreef Dotteke het volgende:
Jessie is blij er zijn al drie kistjes vekocht in 10 minuten
Het schuim koopt welquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En limited edition ook nog, snel 100 bijmaken
Ik heb helemaal geen streams meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:58 schreef Mjelleke het volgende:
het oefenen voor plus size model is ook weer een stille dood gestorven...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Daar hebben we de vertel miep
Ze heeft Utopia een heel klein beetje gevolgd
[ afbeelding ]
Gelukkig is ze dikker dan Merel, dat geeft een goed gevoel vastquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
Daar hebben we de vertel miep
Ze heeft Utopia een heel klein beetje gevolgd
[ afbeelding ]
Jessie staat al dagen te zagen en te boren. Ook als de rest allemaal urenlang in de zon ligtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft toch het hout gezaagd?
Ze was te klein voor model, dus die droom is vervlogenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
het oefenen voor plus size model is ook weer een stille dood gestorven...
er is sowieso tegen haar gezegd dat ze te klein is en dat heeft ze pas veel later aan de groep gezegdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
het oefenen voor plus size model is ook weer een stille dood gestorven...
Hij heeft adem gehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Jordie schrijft op wat hij allemaal al gedaan heeft in Utopia
NIets bijzonders dus,[ afbeelding ]
dus het liegen heeft niet geholpen, en nu zegt ze ook weer gewoon dat ze 1,60 isquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
er is sowieso tegen haar gezegd dat ze te klein is en dat heeft ze pas veel later aan de groep gezegd
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:11 schreef 5thencounter het volgende:
En natuurlijk staat WRTW voor de hulp aan Merels persoonlijke verkoopcijfers kindermisbruik, dat het wel even genoemd wordt…
[ afbeelding ]
Er komen geen stemmingen meer, Gerrit hoeft geen backup meerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gerrie wil niet meer, die heft weer een keer gepakt wat hij wilde, nu kan ze oprotten
Walgelijk kindquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:14 schreef Sambalbaai het volgende:
Ja Merel je bent echt in beeld hoor, ook na 3x checken.![]()
Het draait natuurlijk om zielige kinderen en vrouwen en dus moet jij in beeld.
ik vind het zo niet bij die bully passenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:16 schreef chufi het volgende:
Merel is zo begaan met het onderwerp dat ze nauwelijks uit dr woorden kan komen
Nog steeds niet in de gaten hoe dom het klinkt dat je je voor vrouwenhandel wil inzetten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:16 schreef chufi het volgende:
Merel is zo begaan met het onderwerp dat ze nauwelijks uit dr woorden kan komen
Ja dat is het dan ookquote:
Ik heb altijd het idee dat ze zelf niet snapt wat ze zegtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
Vastus lateralis intermedius nee de vascurale soleus en die daar is de gastrognemius zit daar onder
Jaja
Ze heeft ook alles elke keer 100% foutquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze zelf niet snapt wat ze zegt
Ha ha echt. Ik zet haar altijd af als ze in het Latijns gaat lullen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft ook alles elke keer 100% fout
daarom is het ook zo moeilijk voor haar, in het latijn kan je sommige woorden herleiden naar woorden die je in het engels of nederlands gewoon normaal gebruikt, maar die basis mist ze helemaal, ze weet echt niet wat ze zegtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze zelf niet snapt wat ze zegt
Merel Heeft dit geregeldquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
Wie is er misbruikt vroeger en vind dit gastcollege nuttig?
Ja moet ja-erg knikken en geld storten!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
nee WRTW kledingmeuk kopen dat gemaakt is door kinderenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja moet ja-erg knikken en geld storten!
Ik niet. Ik vind het enorm schijnheilig om je niets van je medebewoners aan te trekken, maar jezelf voortdurend op de 1e plek zet en ter ere en meerdere glorie van jezelf dit soort bijeenkomsten organiseert.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
Merel is niet seksueelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:24 schreef magnaal het volgende:
[..]Dat vind ik erg treurig..Werpt een ander licht op haar gedrag
En dat doel is Merel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is niet seksueel
Misbruikt. Ze doet dit voor haar doel
Ik vind het niet ter meerdere glorie van jezelf, als je bekend maakt dat je misbruikt bent als kind..quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het enorm schijnheilig om je niets van je medebewoners aan te trekken, maar jezelf voortdurend op de 1e plek zet en ter ere en meerdere glorie van jezelf dit soort bijeenkomsten organiseert.
Ja ze wilquote:
En die laatste is zeker de VreetSpierquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
Vastus lateralis intermedius nee de vascurale soleus en die daar is de gastrognemius zit daar onder
Jaja
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel is niet seksueel
Misbruikt. Ze doet dit voor haar doel
O god...de barmhartige Merel...quote:
Merelquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het niet ter meerdere glorie van jezelf, als je bekend maakt dat je misbruikt bent als kind..
Maar daar kan ik me in vergissen, want de zielige levensverhalen worden ineens aan de kijker wereldkundig gemaakt..
Ik snap daar niks van...
Ik ga hier maar ff niet verder op in, heb dit onderdeel maar ff geblokkeerdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
Ja sorry...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel
Is niet misbruikt als kind. Dit doet ze omdat wil opkomen voor de vrouwen en kinderen
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik ga hier maar ff niet verder op in, heb dit onderdeel maar ff geblokkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |