quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:50 schreef mazaru het volgende:
Mevrouw heeft een heel mooi filmpje als voorbeeld van stop is stop.
Filmpje van Tim en vieze frannie? Oh nee... die hadden het echt gewoon 'heel leuk'. Het was maar een grapje dat ze niet wou.
en door dat "grapje" wordt Tim nog steeds achtervolgd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:50 schreef mazaru het volgende:
Mevrouw heeft een heel mooi filmpje als voorbeeld van stop is stop.
Filmpje van Tim en vieze frannie? Oh nee... die hadden het echt gewoon 'heel leuk'. Het was maar een grapje dat ze niet wou.
Zou heel goed kunnen, want, een walhalla natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sterker nog....... soms kiezen ze juist voor zo´n baan, meer gelegenheid
Ik ben geadopteerd misbruikt, pleegbroertje die in een jongenshuis terrecht kwam en op 13 jarige leeftijd een relatie had met een hulpverlener van 40 jaar. Ik kan boeken vol schrijven.....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, en dat moet ook niet vergeten worden. Iemand die een bepaalde baan heeft, hoeft niet perse anders te zijn (in dat opzicht) als een ander.
Daar is ze heel goed in. Mensen komen ook naar haar toe dat Gerrit haar gebruikt. Terwijl ik toch met eigen ogen zie dat het eerder andersom is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:57 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
en door dat "grapje" wordt Tim nog steeds achtervolgd.
Ik wil absoluut het gedrag van Tim niet goedpraten, maar ze heeft met haar "onschuldig meisje: act die jongen voor de rest van zijn leven beschadigd.
Franny kruipt steeds bij Gerrit in bedquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is ze heel goed in. Mensen komen ook naar haar toe dat Gerrit haar gebruikt. Terwijl ik toch met eigen ogen zie dat het eerder andersom is.
Het is niet gewenst, maar eigenlijk zou je er vanuit moeten gaan dat je je baby zoveel mogelijk weghoudt bij vreemden en mensen die je niet vertrouwt, totdat ze kunnen praten. Het is raar om te zeggen, maar je bent verantwoordelijk voor je kind, ook daarin.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
Robert M misbruikte babies en hele jonge kinderen die kunnen niet aangeven wat er gebeurd is en zijn makkelijke slachtoffers
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:01 schreef formule het volgende:
[..]
Franny kruipt steeds bij Gerrit in bed
Nou echt he......quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef 5thencounter het volgende:
Mevrouw heeft heel wat te koop ook hoor ik, boeken filmpjes, bloggen, voordrachten.. lekker bezig, rondbazuinen wat ouders allemaal wel niet moeten met hun kinderen.. easy money
Ben ik het absoluut mee eens....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niet gewenst, maar eigenlijk zou je er vanuit moeten gaan dat je je baby zoveel mogelijk weghoudt bij vreemden en mensen die je niet vertrouwt, totdat ze kunnen praten. Het is raar om te zeggen, maar je bent verantwoordelijk voor je kind, ook daarin.
Tjee, ja het gebeurt. Jij weet dus in ieder geval waar je het over hebt. Verschrikkelijk als je dat moet meemaken, maar inderdaad, het gebeurt vast gewoon in je omgeving, zonder dat je daar erg in hebt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:58 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ik ben geadopteerd misbruikt, pleegbroertje die in een jongenshuis terrecht kwam en op 13 jarige leeftijd een relatie had met een hulpverlener van 40 jaar. Ik kan boeken vol schrijven.....
Zeer toepasselijk met een spreker over sexueel misbruikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
Shelly shirtje MJ aan. Vandaag is zijn geboortedag...![]()
Dat is wel heel kort door de bocht. Er zijn heel wat kinderen misbruikt door de eigen ouders of door ooms en tantes, broers of zussen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is niet gewenst, maar eigenlijk zou je er vanuit moeten gaan dat je je baby zoveel mogelijk weghoudt bij vreemden en mensen die je niet vertrouwt, totdat ze kunnen praten. Het is raar om te zeggen, maar je bent verantwoordelijk voor je kind, ook daarin.
Ik vind haar ronduit gevaarlijk, en zou haar absoluut niet in de buurt van mij of van mijn dierbaren willen hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar is ze heel goed in. Mensen komen ook naar haar toe dat Gerrit haar gebruikt. Terwijl ik toch met eigen ogen zie dat het eerder andersom is.
Je ziet Sherry denken: Shit m'n lipstift begint te smeltenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Sjahh , hoe lang nog…
[ afbeelding ]
Ik vind het ook heel vals dat ze na zo'n feest naar Gerrit toe gaat en dan zegt dat iedereen haar gewaarschuwd heeft voor hem. Ze hoopte natuurlijk dat hij dan zou denken dat hij er beter officieel een relatie van kon maken. Maar gelukkig trapt hij daar niet in en heeft hij integendeel juist besloten geen zin meer te hebben in dat gelul, dus gaat hij niet meer op haar avances in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind haar ronduit gevaarlijk, en zou haar absoluut niet in de buurt van mij of van mijn dierbaren willen hebben.
Het wijf gaat over lijken, en denkt geen twee keer na als ze iets moois kapot moet maken, om er zelf beter van te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |