quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zag ik nou Sylvester Szmyd in de auto van Bora?
Goh, dat wist ik helemaal niet. Vond ik wel een hilarische renner vroeger, altijd 100 kilometer op kop stoempen voor Basso en co.quote:
twitter:robhatchtv twitterde op donderdag 29-08-2019 om 15:23:10Juanma Gárate in the car for EF, says Higuita is also struggling a little after the crash, but is attempting to soldier on for the moment. #LaVuelta19 https://t.co/AlXuauEb7t reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:25 schreef showtimer het volgende:
twitter:robhatchtv twitterde op donderdag 29-08-2019 om 15:23:10Juanma Gárate in the car for EF, says Higuita is also struggling a little after the crash, but is attempting to soldier on for the moment. #LaVuelta19 https://t.co/AlXuauEb7t reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan met maximaal 100 renners naar Madrid
quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Wordt dit zo'n Vuelta waar degene die niet valt wint?
Als dat been draait is het een geweldige renner, alleen het draait vaak niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rechterbeen draait niet meer volgens Patxi.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is preventief verschoven.Oei, Erik heeft gereclameerd. Je zou voor minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ziet eruit als een exit.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Rechterbeen draait niet meer volgens Patxi.
Bravoquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als dat been draait is het een geweldige renner, alleen het draait vaak niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, Erik heeft gereclameerd. Je zou voor minder.
Jij hoort een hekel aan die uitdrukking te hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oei, Erik heeft gereclameerd. Je zou voor minder.
Geen idee waarom, maar hoeraquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Correcte toepassing van je zou voor minder, goed bezig.
Of het is een uitdrukkelijke wens van Superman.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:45 schreef showtimer het volgende:
Mogen we al concluderen dat het alleen om de trui was te doen? Shefer is niet goed bij zijn paasei.
Dat maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of het is een uitdrukkelijke wens van Superman.
Miguel weet ook wel dat hij de Vuelta niet gaat winnen, dan kan hij beter nog een dag langer genieten van die trui.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet beter op.
Waarom heb ik Dielon er op het eind alsnog uitgebonjourd?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:45 schreef showtimer het volgende:
Mogen we al concluderen dat het alleen om de trui was te doen? Shefer is niet goed bij zijn paasei.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Miguel weet ook wel dat hij de Vuelta niet gaat winnen, dan kan hij beter nog een dag langer genieten van die trui.
Omdat je er niets van kan, hahaha. Wat dacht jij dan, dacht jij dat je pech had?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom heb ik Dielon er op het eind alsnog uitgebonjourd?
Dielon verdient altijd het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom heb ik Dielon er op het eind alsnog uitgebonjourd?
Wat dacht je van die tijdrit naar Pau?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]![]()
Lopez lijkt me topfavoriet momenteel. Al help ik je hopen dat hij nog ergens choket.
Die helpt. Maar als je de beste klimmer bent kom je een eind.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dacht je van die tijdrit naar Pau?
Ik heb liever MAL dan Quintana of Roglic.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]![]()
Lopez lijkt me topfavoriet momenteel. Al help ik je hopen dat hij nog ergens choket.
Minuutje of 3 verlies op Roglicquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dacht je van die tijdrit naar Pau?
Ik heb het liefste geen Colombiaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever MAL dan Quintana of Roglic.
Als hij steeds maar tien seconden pakt komt hij er niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die helpt. Maar als je de beste klimmer bent kom je een eind.
Dat is racistisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb het liefste geen Colombiaan.
Ik ga nu maar volledig achter Jesus en Brambilla staan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat je er niets van kan, hahaha. Wat dacht jij dan, dacht jij dat je pech had?
Ik ook, en Teuns dan 3e.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nu maar volledig achter Jesus en Brambilla staan.
Feltet bedankt!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nu maar volledig achter Jesus en Brambilla staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |