42¤ nu per kaartje. Dan ben je alleen maar binnen. Zit je parkeerkaart niet eens bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja precies. Ik vind die prijzen zo belachelijk!
Nee en die is 10 euro toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
42¤ nu per kaartje. Dan ben je alleen maar binnen. Zit je parkeerkaart niet eens bij.
Hahaahhahahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ben veranderd goede jongen tegenwoordig
Die tickets krijg ik regelmatig aangeboden via bedrijven waar ik mee werk. Dan zit ik gratis en nog super relaxed ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je al over die prijzen klaagt zou ik je aanraden nooit naar een wedstrijd van Feyenoord te gaan.
Kan je niet een keer 1tje doorpasen lol, ik kan geen SK krijgen door die lange rij. Losse kaartjes zijn duur man, toch wel duizend euro per jaar kwijt als ik elke pot zou gaan, en dat is zonder Europa.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die tickets krijg ik regelmatig aangeboden via bedrijven waar ik mee werk. Dan zit ik gratis en nog super relaxed ook.
Shirt is 95, met bedrukking 115 euroquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:19 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat je bijna een meier neer mag leggen als je een wedstrijdshirtje van feijenoord wil hebben.
Dabedoelik.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Shirt is 95, met bedrukking 115 euro
Klopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee en die is 10 euro toch?
Hoe kan dat? Het zit nooit meer volquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan je niet een keer 1tje doorpasen lol, ik kan geen SK krijgen door die lange rij. Losse kaartjes zijn duur man, toch wel duizend euro per jaar kwijt als ik elke pot zou gaan, en dat is zonder Europa.
Ja beperkt aantal, weet niet hoe dat precies in elkaar zit.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Het zit nooit meer vol
Man man man.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beperkt aantal, weet niet hoe dat precies in elkaar zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Feyenoord is al wereldtop maar het probleem is er ontbreekt 1 persoon dat is luis gaal dat man kan Feyenoord naar hogere dimensies brengen met hem aan het roer wint Feyenoord de CL en dan Feyenoord City erbij
Wat gebruik jijquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Feyenoord is al wereldtop maar het probleem is er ontbreekt 1 persoon dat is luis gaal dat man kan Feyenoord naar hogere dimensies brengen met hem aan het roer wint Feyenoord de CL en dan Feyenoord City erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |