abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  ESF Reporter woensdag 28 augustus 2019 @ 22:52:58 #176
87554 Cee
Welluk?
pi_188679627
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:47 schreef Aadrianus het volgende:

Verder alleen maar lof voor Sietse en zijn team. Zeker omdat voor de enig juiste locatie is gekozen.
Ik hou van je reality checks en je overtuiging, maar jinx het nou niet, ik word nog nerveuzer ervan. _O- :D
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 22:55:42 #177
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188679692
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:49 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik hou ook nog even een slag om de arm en wacht gewoon vrijdag af.

Iedereen is nu zo overtuigd van Rotterdam, dat ik voor de nuance dit gifje weer ff erin gooi. :6

[ afbeelding ]

welke stad het ook wordt, het wordt zo gaaf. w/
Ja dat gifje ja. Whoehoehoeeeeee _O- _O- _O-

Eerst zou het voor honderd procent zeker Amsterdam worden en deed de rest voor spek en bonen mee enzo. Het liep toch allemaal wat anders.. :+
Koutist in opleiding.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:55:52 #178
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188679700
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:49 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik hou ook nog even een slag om de arm en wacht gewoon vrijdag af.

Iedereen is nu zo overtuigd van Rotterdam, dat ik voor de nuance dit gifje weer ff erin gooi. :6

[ afbeelding ]

welke stad het ook wordt, het wordt zo gaaf. w/
'Dit kan niet meer misgaan'. Oh ja _O-
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188679851
Niemand die het nu nog over Amsterdam heeft, inderdaad. _O-
pi_188679885
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat gifje ja. Whoehoehoeeeeee _O- _O- _O-

Eerst zou het voor honderd procent zeker Amsterdam worden en deed de rest voor spek en bonen mee enzo. Het liep toch allemaal wat anders.. :+
Amsterdam was veruit de meest logische plek. En dat is nu Rotterdam. Maar dat geeft natuurlijk geen garanties.
pi_188679967
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 21:32 schreef Greys het volgende:
Maar echt he, weken geleden huilden er nog honderden overal over dat Amsterdam het niet werd. Met Deban voorop. Inmiddels zijn ze door deze stedenstrijd tussen deze twee heel het bestaan van Amsterdam vergeten. Alleen daarvoor was het al goed. _O- _O_
Dat is toch logisch? De optie is er al maanden niet meer dus tuurlijk heeft niemand het over Amsterdam :P

Snap niet zo goed waarom je dat nog zou verwachten _O-
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 23:06:41 #182
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188679975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:02 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Amsterdam was veruit de meest logische plek. En dat is nu Rotterdam. Maar dat geeft natuurlijk geen garanties.
Puur persoonlijk vond ik (alleen al bv door het niet onder n dak kunnen hebben van pers en zaal, toerisme waar ze al een tijdje niet echt op zitten te wachten etc) Amsterdam niet eens de meest logische plek. Voor mijn gevoel - maar lach me gerust uit :P - had Rotterdam het van Amsterdam kunnen winnen op bidbook als Amsterdam wel mee had gedaan. :@
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 23:09:11 #183
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188680034
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat is toch logisch? De optie is er al maanden niet meer dus tuurlijk heeft niemand het over Amsterdam :P

Snap niet zo goed waarom je dat nog zou verwachten _O-
Mensen kunnen soms echt nog weken zo niet maanden treuren 'ja maar eigenlijk had het.. *pruil*' roepen. Sterker nog, ik zag afgelopen dagen nog steeds mensen roepen 'should have been Rome' onder Maastricht vs Rotterdam. _O-

En mensen roepen jaren later soms nog dat TCL van Conchita hadden moeten winnen. Ook al is dat geen optie meer. Zo bedoel ik.
Koutist in opleiding.
pi_188680073
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Mensen kunnen soms echt nog weken zo niet maanden treuren 'ja maar.. *pruil*' roepen. Sterker nog, ik zag afgelopen dagen nog steeds mensen roepen 'should have been Rome'. _O-

En mensen roepen jaren later soms nog dat TCL van Conchita hadden moeten winnen. Ook al is dat geen optie meer. Zo bedoel ik.
Heb dat niet echt massaal zien gebeuren met Amsterdam eigenlijk. Vond het persoonlijk wel relaxt dat de internationale fans nu vol voor Rotterdam gingen omdat de andere optie het MECC was _O-
pi_188680132
Het was net ook op het nieuws op de radio _O- werd alleen gezegd dat RTL Boulevard het als eerste had ontdekt :+
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 23:14:54 #186
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188680152
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heb dat niet echt massaal zien gebeuren met Amsterdam eigenlijk. Vond het persoonlijk wel relaxt dat de internationale fans nu vol voor Rotterdam gingen omdat de andere optie het MECC was _O-
Maar dan bedoelen we juist precies hetzelfde. Ik zei het dan mss onduidelijk? :@ *terugleest*
Maar ik bedoelde idd dat door deze specifieke tweestrijd niemand meer treurde om Amsterdam omdat men ineens massaal voor Rotterdam ging. :D
Koutist in opleiding.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 23:15:25 #187
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188680167
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Puur persoonlijk vond ik (alleen al bv door het niet onder n dak kunnen hebben van pers en zaal, toerisme waar ze al een tijdje niet echt op zitten te wachten etc) Amsterdam niet eens de meest logische plek. Voor mijn gevoel - maar lach me gerust uit :P - had Rotterdam het van Amsterdam kunnen winnen op bidbook als Amsterdam wel mee had gedaan. :@
Al voordat Amsterdam bekend maakte zich niet kandidaat te stellen, was Rotterdam ook al mijn persoonlijke favoriet. Inderdaad ook omdat Ahoy meer biedt qua persruimte en Amsterdam al niet op veel toerisme zat te wachten.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188680198
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik hou van je reality checks en je overtuiging, maar jinx het nou niet, ik word nog nerveuzer ervan. _O- :D
Ik jinx niks. Ik geloof in de deskundigheid van Sietse Bakker. Een man met zijn status van dienst, weet appels en peren van elkaar te onderscheiden. Daarom zit hij daar. Als zelfs niet-deskundigen de superieuriteit van Ahoy boven MECC zien, kan hij dat zeker.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 23:29:54 #189
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188680477
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:16 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ik jinx niks. Ik geloof in de deskundigheid van Sietse Bakker. Een man met zijn status van dienst, weet appels en peren van elkaar te onderscheiden. Daarom zit hij daar. Als zelfs niet-deskundigen de superieuriteit van Ahoy boven MECC zien, kan hij dat zeker.
Ik hou van je zelfverzekerdheid en heb ook zeer veel vertrouwen in Sietse en ben ook Team Rotterdam maar wat als Maastricht bv met 40 miljoen wapperde naar de omroepen tegenover de 15 van Rdam ? (Ik noem ff iets heel geks hoor, niet te serieus op ingaan, want dat weten we niet, maar ls). En/of wat als (weer ff iets heel geks) Shula dol op Maastricht is en tegen Sietse zegt 'ik heb vertrouwen in je staat van dienst, jij kunt daar ook iets moois doen'.

SietseBakker twitterde op woensdag 28-08-2019 om 13:23:08 @dvndm Ben je als Executive Producer al bons? Ben trouwens in dienst bij de NOS. reageer retweet
Ik heb oprecht geen flauw idee in hoeverre anderen (Shula, EBU etc) Sietse evt zouden kunnen overrulen? Mijn slag om de arm heeft dus niets te maken met gebrek aan vertrouwen in hem zelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 29-08-2019 00:19:31 ]
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 23:41:23 #190
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188680675
Nou ja het komt erop neer dat ik blij ben als het bijna vrijdag 11.58 uur is. _O-
Koutist in opleiding.
pi_188680708
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan bedoelen we juist precies hetzelfde. Ik zei het dan mss onduidelijk? :@ *terugleest*
Maar ik bedoelde idd dat door deze specifieke tweestrijd niemand meer treurde om Amsterdam omdat men ineens massaal voor Rotterdam ging. :D
Oh zo, sorry dan begreep ik je verkeerd :D
pi_188680740
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hou van je zelfverzekerdheid en zou er graag vol in meegaan maar wat als Maastricht bv met 40 miljoen wapperde tegenover de 15 van Rdam ? (Ik noem ff iets heel geks hoor, niet te serieus op ingaan, want dat weten we niet, maar ls). En/of wat als (weer ff iets heel geks) Shula dol op Maastricht is en tegen Sietse zegt 'ik heb vertrouwen in je staat van dienst, jij kunt daar ook iets moois doen'.

SietseBakker twitterde op woensdag 28-08-2019 om 13:23:08 @:dvndm Ben je als Executive Producer al bons? Ben trouwens in dienst bij de NOS. reageer retweet
Ik heb oprecht geen flauw idee in hoeverre anderen (Shula, EBU etc) Sietse evt zouden kunnen overrulen? Heeft niets te maken met gebrek aan vertrouwen in hm van mijn kant, de slag om de arm die ik nog houd qua stad, bedoel ik. ;)
Iemand zei hier ooit dat die vrouw bevriend is met de directeur van het MECC toch? Dus ja 100% vertrouw ik het nog niet :P

Maar inderdaad blij dat het bijna klaar is :Y
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 00:26:25 #193
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188681301
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Iemand zei hier ooit dat die vrouw bevriend is met de directeur van het MECC toch? Dus ja 100% vertrouw ik het nog niet :P

Alleen op zoiets kan geen stad het winnen, dus zelfs als dat zo is kunnen we er echt wel van uitgaan dat de bidbooks eerlijk beoordeeld zijn en MECC zal als locatie vast minder goed beoordeeld zijn als AHOY, maar als Maastricht op bv geld en randprogramma en hotelprijs-deal etc hoger scoorden durf ik het gewoon echt nog steeds niet helemaal uit te sluiten. :D

Mijn zenuwen hebben best veel zin in vrijdagavond in elk geval als het allemaal wat bedaard is. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 29-08-2019 09:41:35 ]
Koutist in opleiding.
pi_188681354
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Daarnaast gaf shula in het begin aan dat zij de beslissende stem had... “dan moet ik er een klap op geven” zei ze letterlijk...
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 01:07:27 #195
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188681798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 20:15 schreef Niels93 het volgende:
Uit t AD artikel:
[..]

Oh ik zie deze nu pas. Ben toch erg benieuwd wie die 'ingewijden rond het songfestival' van het AD dan nu weer zijn. Dezelfde ingewijden soms als degenen die hen hadden verteld dat de keuze van EBU al maanden vast staat? En die ingewijden zeggen nu dat de keuze pas morgen gemaakt wordt, n dag voor bekendmaking? Make up your mind, AD! :+
Koutist in opleiding.
pi_188681881
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:30 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Daarnaast gaf shula in het begin aan dat zij de beslissende stem had... “dan moet ik er een klap op geven” zei ze letterlijk...
Maar ze zei ook dat dat in feite een formaliteit is.
Ik vertrouw op openheid van zaken. Ik kan me niet voorstellen dat bij deze beslissing sprake kan zijn van persoonlijke voorkeuren of van omkoping. Daarvoor hangt er te veel van af en kijken er te veel mensen (half Nederland en de EBU) over schouders mee. Het prestige voor Nederland en voor NPO is hoog, de uiteindelijke keuze zal terdege verantwoord moeten worden. We zitten hier niet in (ik noem maar wat) Wit-Rusland, waar ze het wat openheid allemaal niet zo nauw nemen.
pi_188682341
Wat mij nog een beetje doet twijfelen is het feit dat er nog geen data bij stond. Alsof degene die de webpagina klaarzet nog niet alle informatie tot zijn of haar beschikking had.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 09:08:35 #198
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188683284
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 01:21 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Maar ze zei ook dat dat in feite een formaliteit is.
Ik vertrouw op openheid van zaken. Ik kan me niet voorstellen dat bij deze beslissing sprake kan zijn van persoonlijke voorkeuren of van omkoping. Daarvoor hangt er te veel van af en kijken er te veel mensen (half Nederland en de EBU) over schouders mee. Het prestige voor Nederland en voor NPO is hoog, de uiteindelijke keuze zal terdege verantwoord moeten worden. We zitten hier niet in (ik noem maar wat) Wit-Rusland, waar ze het wat openheid allemaal niet zo nauw nemen.
Omkoping, Wit-Rusland.. Daar heeft toch ook niemand het over. ;)

De financile bijdrage is (ook) belangrijk. Daar deden ze helemaal niet geheimzinnig over. Worden de steden gewoon op beoordeeld in bidbook. Begrijpelijk, voor elk organiserend land/omroep (een uitzondering daargelaten) is het songfestival organiseren een behoorlijk fincieel risico toch.

Dus stel, MECC scoorde lager op venue maar hoger op bijdrage en wellicht andere criteria zodat beide steden qua bidbookpunten in totaal bijna gelijk zijn en er zou een voorkeur voor Maastricht zijn qua sfeer of Europaverhaal is daar niks omkoperigs of Wit-Rusland aan. Of als ze dan kiezen voor minder financieelrisico is dat ook te verklaren.

Ik zeg niet dat het zo is (want ik denk en hoop nog steeds Rotterdam TEAMROFFAAAA O+ ) maar ik kan en wil gewoon nog geen 100% roepen. :D

Puur praktisch denk ik ook al die tijd Rotterdam (zoals bekend, me dunkt, haha) en dat naast de geringe hoogte oa de spanten van MECC alle apparatuur helemaal niet kunnen houden en dat ze qua venue eigenlijk helemaal geen keuze hebben, maar voor het hele gebeuren vind ik het voor mezelf geestelijk ook gewoon leuker en spannender om Maastricht niet uit te sluiten tot het laatste moment van bekendmaken. w/ *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 29-08-2019 09:42:25 ]
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 09:16:36 #199
163650 crew  Greys
Nee.
pi_188683373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 03:35 schreef lashatumbai het volgende:
Wat mij nog een beetje doet twijfelen is het feit dat er nog geen data bij stond. Alsof degene die de webpagina klaarzet nog niet alle informatie tot zijn of haar beschikking had.
Om de kans op lekken tot de grootse aankondiging op vrijdag tot een absoluut minimum te beperken zou het ook best logisch zijn als de maker van de pagina's het nog niet weet. :P En dat alles gewoon dubbel gemaakt is zodat ze om 11.59 uur alleen nog maar op 1 knop hoeven drukken daar.

Hoop wel dat de tijd dan beter afgestemd is dan toen bij Waylon en z'n songkeuze die al eerder online stond dan de onthulling op tv. :+ _O-
Koutist in opleiding.
pi_188683513
Maar het is toch zo dat het organiserende land uiteindelijk een locatie voordraagt aan de EBU en dat zij de keuze eerst moeten bevestigen voordat de stad bekend gemaakt kan worden? Omdat de kans altijd bestaat dat de EBU de keuze afkeurt lijkt het me niet dat ze dit pas op de dag van de bekendmaking met hen overleggen. Bij de EBU moet men dus al weten op welke locatie de keuze gevallen is.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')