CAPSLOCK GALORE.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:41 schreef lashatumbai het volgende:
WAT EEN HEERLIJKE AVOND DIE ROEPT OM EEN CAPSLOCK TOPIC!![]()
![]()
HYPERRRR
Dat denk ik ook.twitter:Hajee_2019 twitterde op woensdag 28-08-2019 om 19:43:17@songfestivalNL Maar Shula Rijxman van de NPO had het over Europa, vrijheid, etc bij presentatie tv-plannen najaar. Overduidelijk een hint naar Maastricht. Leuk van @RTLnieuws, maar Maastricht krijgt het #Songfestival. reageer retweet
In tegenstelling tot Rotterdam, die maakt tegenwoordig meer deel uit van het koninkrijk van Marokkoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Ach, mensen moeten ook weer niet gaan overdrijven, net alsof t zo erg is als het daadwerkelijk in Maastricht gehouden gaat worden, of je t nu wil of niet maar Maastricht maakt ook nog steeds uit van het 'Koninkrijk der Nederlanden' hoor.
Niet overdrijven?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Ach, mensen moeten ook weer niet gaan overdrijven, net alsof t zo erg is als het daadwerkelijk in Maastricht gehouden gaat worden, of je t nu wil of niet maar Maastricht maakt ook nog steeds uit van het 'Koninkrijk der Nederlanden' hoor.
Niemand hier heeft ooit beweerd dat Maastricht niet bij Nederland hoort.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:46 schreef Greys het volgende:
Goffer ik ga ook even de honden uitlaten hoor..
Even bijlezen.
Jouw username is nu wel vrij toepasselijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Niet overdrijven?
Dit is Eurovisie. Overdrijven is the name of the game.
Ja want daar gaat het iedereen omquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
ach, ik word er ook n beetje moe van dat anti-Maastricht gezeik, ze doen er tenminste moeite voor om er een leuk feestje van te maken en geef ze ook maar een kans danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Rotterdam, die maakt tegenwoordig meer deel uit van het koninkrijk van Marokko
De maastrichtpagina heeft wel een plaatje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Ondertussen is er dus een /maastricht en een /maastricht-2020 pagina. Ze zijn iets te enthousiast in de damage control, denk ik?
Ik zeg NIKS, helemaal NIKSquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw username is nu wel vrij toepasselijk.
Klazienaveen hoort ook bij Nederland. Dat is toch geen argument?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Gaat om t MECC toch ? ik heb er nooit een ESF in gehouden zien worden, dus ik wacht mn oordeel af.quote:
En de plaatsnaam is gevuld, geen dubbele komma meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:49 schreef Dave het volgende:
[..]
De maastrichtpagina heeft wel een plaatje.
hahaha, ja dat!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Ondertussen is er dus een /maastricht en een /maastricht-2020 pagina. Ze zijn iets te enthousiast in de damage control, denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |