Drie per dagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe vaak zou je zo'n shake moeten drinken dan, liter is wel echt veel
Nja, denk dat het meer keuze is of je in een onderzoekende of een hulpverlenende rol bezig wilt straks toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, uhh ja het is niet zo zwart/wit met beroepen en meeste masters dus dat is echt heel lastig te zeggen. Het enige echte beroepsmatige titeltje dat ik mezelf straks op mag leggen is epidemioloog maar dat is klein deel van mn master (en zelfs daarmee kun je meerdere beroepen doen)
Maar beroepen waar je aan kan denken bij dat lijstje zijn wetenschapper, voedseltechnoloog en campagne ontwikkelaarof ggd poppetje
Subliminal messaging.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom ben ik deze studie gaan doen, mensen beïnvloeden zonder dat ze het door hebben fuckyes fuck jullie
mensen die denken dat ze zelf goede keuze's kunnen makenlol ok ja doei
mja als mensen het gebruiken om af te vallen dan snap ik dit wel maar als normale voeding, damnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:53 schreef I. het volgende:
[..]
Drie per dagEen normale shake is een halve liter, en 400kcal. Maar dan heb ik dus maar 1200 kcal per dag als ik er drie neem. Da's veel te weinig.
Dubbele, 2400kcal, zou perfect zijn.
Ik heb ook een koelkastquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef I. het volgende:
[..]
Subliminal messaging.![]()
Ik heb nog drinken in m'n koelkast staan, maar verder heb ik nooit veel in m'n koelkast staan. Straks als ik shakes maak, zet ik ze ook in de koelkast. Lekker fris, als ik ze dan uit de koelkast haal. Dan zijn ze lekker afgekoeld, door mijn lekker koele koelkast.
niet echt, sowieso onderzoeker maar een is meer data analyse en andere meer praktijk (en dingen ontwikkelen)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, denk dat het meer keuze is of je in een onderzoekende of een hulpverlenende rol bezig wilt straks toch?
jammer, die puntjes verpesten hetquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef I. het volgende:
[..]
Subliminal messaging.![]()
Ik heb nog drinken in m'n koelkast staan, maar verder heb ik nooit veel in m'n koelkast staan. Straks als ik shakes maak, zet ik ze ook in de koelkast. Lekker fris, als ik ze dan uit de koelkast haal. Dan zijn ze lekker afgekoeld, door mijn lekker koele koelkast.
nee dan moet je ook met mensen praten en overtuigen, dat is niet de bedoeling en met volksgezondheid geloof ik daar al helemaal niet inquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen beinvloeden?
Dan moet je bij het GL campagne team gaan, Crackie.
Ik ben echt benieuwd wat t met mij doet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja als mensen het gebruiken om af te vallen dan snap ik dit wel maar als normale voeding, damnsucces
Hm oke oke. Nou ja, beter een breed dan een beperkt scala aan mogelijkhedenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt, sowieso onderzoeker maar een is meer data analyse en andere meer praktijk (en dingen ontwikkelen)
Doe het niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef I. het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat t met mij doet.Maar ik begin er volgende week wel aan. Even alles wat ik nog 'vers' in huis heb, opmaken.
dat is ook zoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke oke. Nou ja, beter een breed dan een beperkt scala aan mogelijkheden
ga je vloggen om t bij te houdenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat t met mij doet.Maar ik begin er volgende week wel aan. Even alles wat ik nog 'vers' in huis heb, opmaken.
quote:
Ja, stomquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jammer, die puntjes verpesten het
nuttig bestaat niet, hebben we t gisteren al over gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar het is bullshit.
Nee, jij vind het bullshit. Genoeg mensen die het gebruiken, anders was het niet populairquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar het is bullshit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |