SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter wordt het niet meer, hé. Wat een on-ge-lo-fe-lijk goede moderators.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:05 schreef showtimer het volgende:
Waardeloze etappe, toch een reeks.
Klasse mods!
Graag gedaan!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:05 schreef showtimer het volgende:
Waardeloze etappe, toch een reeks.
Klasse mods!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beter wordt het niet meer, hé. Wat een on-ge-lo-fe-lijk goede moderators.
trololololoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duidelijk dat WLR nog niet echt leeft. In SPT zouden we op 9 topics zitten.
WE staan op de 8e plaats.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Duidelijk dat WLR nog niet echt leeft. In SPT zouden we op 9 topics zitten.
En in de winter keihard onderaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WE staan op de 8e plaats.
Autisme is een bitch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:07 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen: "Is het iets voor jou, kijken naar de sterren?"
Karsten: "Absoluut. Ja hoor. Ja."
- stilte -
Karsten: "Je wordt er nederig van. Ik in ieder geval wel."
- stilte -
Karsten: "Het zou wat voor jou zijn Jeroen."
Wat is dit?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En in de winter keihard onderaan.
Jij kent Tjeu niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
MVDP gaat dan ook schroeienquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Massaal allemaal naar DRTquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben het machtig mooie veldrijden nog.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je bent zelf geen sport.quote:
Ik snap er echt niet wat er zo boeiend daaraan is, die mensen die daar wonen zijn echt niet interessant.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Utopia houdt ermee op, die 7e plaats ligt voor het grijpen.
Stijn kijkt dan enkel naar obese mannen die pijltjes gooien in een vakje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn kijkt geen veldrijden?
DGK was leuk want daar gebeurde wat, hier niets.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik snap er echt niet wat er zo boeiend daaraan is, die mensen die daar wonen zijn echt niet interessant.
HuubGodquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
DGK was leuk want daar gebeurde wat, hier niets.
Gaan ze niet gewoon herhalingen uitzenden?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Utopia houdt ermee op, die 7e plaats ligt voor het grijpen.
Dat kijk ik ook, maar dat neemt niet weg dat je ook naar mooie jongens die in blubber rijden kan kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn kijkt dan enkel naar obese mannen die pijltjes gooien in een vakje.
Dat denk ik niet, ze willen een 'andere kant' uit met SBS.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaan ze niet gewoon herhalingen uitzenden?
De La Cruz heeft inderdaad ontkend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is een goede week voor Cofidis.
En voor mijn FPCLquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is een goede week voor Cofidis.
Picsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb net even gekookt, gewoon zelf
Wat goed van jou.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Hoop dat ze half 7 halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:15 schreef Mykonos het volgende:
Dit gaat traag zeg, ik kan maar tot 6 uur kijken, dat gaat hem niet worden
Een ei?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:15 schreef heywoodu het volgende:
Matige troll.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schaatsen rijdt rondjes om de huidige veldritsport.
Beetje irritant licht in de oven, soit.quote:
Het is waarheid.quote:
Ovenschotelgenotquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beetje irritant licht in de oven, soit.
[ afbeelding ]
Het altijd gevaarlijke biatlon.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wintersporten kijk je voor de leipe crashes. Net zoals F1. Al hoop ik altijd dat er goed van af komen.
Gaat nu wel hard achter uit jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Deze drie gaan het overigens niet halen.
Op de klim valt het weer stil.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:19 schreef VoMy het volgende:
Nu opeens rijden. Doe dat dan ietsjes eerder jongons.
Jawel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Mooie sport.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het altijd gevaarlijke biatlon.
Dat lijkt mij wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Het levensgevaarlijke curling?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het altijd gevaarlijke biatlon.
De mooistequote:
Maar die komen uit GB.quote:
Schaatsen wel dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Veldrijden is echt niets maar dan ook niets meer aan.
Je rekent hier buiten de altijd gezellige Moderne Vijfkamp.quote:
Froome.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie gaat INEOS uitspelen dan. Poels zal het niet zijn. Geoghegan Hart?
Curling niet adorerenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rekent hier buiten de altijd gezellige Moderne Vijfkamp.
Acquadro vindt dat De la Cruz de kopman is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je rekent hier buiten de altijd gezellige Moderne Vijfkamp.
DLCquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen nog maar over kaatsen en skutsjesylen dus?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
Kan het in de finale van de koers niet over al die non-sporten gaan? bvd.
De mass start 60 vind ik (in de World Cup dan) ook vrij vervelend, maar aparte medailles op de Spelen voor sprint én achtervolging ja, bah. In de World Cup of het WK vind ik het minder irritant.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biatlon heeft 1 probleem: Dat debiele gedoe met de sprint en achtervolging.
Wel tekenend voor de finale. Helaas...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen nog maar over kaatsen en skutsjesylen dus?
Echt bullshit dit. Die gemengde sporten zijn een parodie op sport. Dat onderdeel bij Europese kampioenschappen wielrennen was ook al zo sneu.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)e-aan-programma.html
Mixed relay, mannen en vrouwen tegelijk.![]()
Bijna. Welke dan niet, buiten (het huidige) veldrijden?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bijna elke sport kan mijn goedkeuring wegdragen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt bullshit dit. Die gemengde sporten zijn een parodie op sport. Dat onderdeel bij Europese kampioenschappen wielrennen was ook al zo sneu.
De fraaie double trap bij de mannen vervangen door een wedstrijd voor gemengde duo's bijvoorbeeld in het schieten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt bullshit dit. Die gemengde sporten zijn een parodie op sport. Dat onderdeel bij Europese kampioenschappen wielrennen was ook al zo sneu.
Oneens.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stelling: Madrazo gaat niet winnen
Zo is dat. Dit wilde ik horenquote:
Het zijn allemaal rare vogels.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
Hij gaat niet winnen maar wat een rare vogel.
Als Robert sprint lijkt het niet snel te gaan maar niemand komt er voorbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gees gaat ook niet echt heel hard...
Da's ook een double trap/quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De fraaie double trap bij de mannen vervangen door een wedstrijd voor gemengde duo's bijvoorbeeld in het schieten.
Voor het laatst in 2013 ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Robert sprint lijkt het niet snel te gaan maar niemand komt er voorbij.
Never forgetquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor het laatst in 2013 ja.
Nou dit durf ik wel aan hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Madrazo wint neemt Mani een week lang een Madrazo UI.
Deze gok wil ik ook wel nemenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Madrazo wint neemt Mani een week lang een Madrazo UI.
Ik doe met je mee.quote:
Wij feliciteren UAE of EF met een mooie 4e plek!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef VoMy het volgende:
Het wordt een eindsprintje voor plek 4 3 met een groep van 15.
In die Canadese wedstrijd ben ik nog steeds verbaasd hoe Gesink dat kon winnen. Hij rijdt op een gegeven moment al op kop - veel te vroeg - en zakt weg. Daarna ineens weer op kop en sprinten vanaf kop. En dat dan winnen. Hoe dan. Had Gesink dan zelf niet door dat ie kon winnen zo? Of wat was hij van plan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Never forget
Daar gaat Gesink! weg
twitter:TourDeJose twitterde op woensdag 28-08-2019 om 17:32:59How was Louis Meintjes ever a GC-contender? He Zubeldia’s his way in some top tens. What happened? reageer retweet
Raar, want we rijden helemaal niet in Utah.quote:
Een paar haters hebben beweerd dat Sagan zijn ketting er af ging, maar dat is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In die Canadese wedstrijd ben ik nog steeds verbaasd hoe Gesink dat kon winnen. Hij rijdt op een gegeven moment al op kop - veel te vroeg - en zakt weg. Daarna ineens weer op kop en sprinten vanaf kop. En dat dan winnen. Hoe dan. Had Gesink dan zelf niet door dat ie kon winnen zo? Of wat was hij van plan?
MVDP zegt over sprints: waarom wacht iedereen altijd zolang met aangaan? Gesink 2013 laat zien dat dat inderdaad niet hoeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In die Canadese wedstrijd ben ik nog steeds verbaasd hoe Gesink dat kon winnen. Hij rijdt op een gegeven moment al op kop - veel te vroeg - en zakt weg. Daarna ineens weer op kop en sprinten vanaf kop. En dat dan winnen. Hoe dan. Had Gesink dan zelf niet door dat ie kon winnen zo? Of wat was hij van plan?
Zaten goede sandalen onder.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Chavito ziet er goed uit @:Koffieplanter
Zaten goede sandalen onder.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Chavito ziet er goed uit @:Koffieplanter
Kusjedag?quote:
Hopelijk kan die nog naar een mooie 10e plaats strijkijzeren ofzo.quote:
Majke moet vierde worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk kan die nog naar een mooie 10e plaats strijkijzeren ofzo.
Het EK onderdeel viel me niet tegen omdat mannen/vrouwen apart rijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Uran, Majka en Chaves ook weg.
Dacht dat dat Tia was.quote:
Poga heeft nooit handschoentjes.quote:
Is toch genotquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koplopers houden maar een minuutje over ofzo. Lel.
Herrada gaat gewoon niet zo hard.quote:
Heb je pogacar ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn FPCL-team gaat met een ongekende voorsprong Vuelta-ronde winnen
Omdat het gaat om Bol?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:45 schreef VoMy het volgende:
Ja, waarom zouden we van Jose Herrada of all places verwachten dat hij iemand op achterstand kan houden in een bergrit?
Die van mij ook, ondanks dat ik niemand voor het klassement heb. Maar mijn tegenstander mist Bjorg, dus is wel treurig om daar om te juichen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn FPCL-team gaat met een ongekende voorsprong Vuelta-ronde winnen
Dat weten wequote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neen, ik heb Alejandro Valverdegod
Dat zou wel beschamend zijn als de koplopers dit nog weggeven.quote:
Nog steeds zwaar.quote:
Hmm, dan kan MAL hier niet winnen.quote:
Zou ook beschamend zijn als een koploper wint. Die kunnen er echt helemaal niets van.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat zou wel beschamend zijn als de koplopers dit nog weggeven.
Heb je de UI-change pagina al gevonden?quote:
Maak er effe eentje voor ons.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
UI veranderen kom aan jongens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |