abonnement Unibet Coolblue
pi_188695098
Ik vind hem er niet slecht uitzien, voor een man van 76. Eigenlijk.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 augustus 2019 @ 20:57:27 #27
22592 crew  Ole
pi_188695776
Oeh.. als je googlet op Rob de Nijs parkinson krijg je toch wel verontrustende resultaten. Speelt al langer dus
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker donderdag 29 augustus 2019 @ 22:39:28 #28
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188699042
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 20:57 schreef Ole het volgende:
Oeh.. als je googlet op Rob de Nijs parkinson krijg je toch wel verontrustende resultaten.
Inderdaad .... een vader van 76 en een moeder van 50 met beiden geen geweldige gezondheid .... en een kind van 6 .....
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 augustus 2019 @ 00:55:29 #29
22592 crew  Ole
pi_188701119
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_188702916
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:49 schreef maily het volgende:

[..]

Hij krijgt toch nog wel kinderbijslag voor zijn jongste?
-edit- die is uit 2012, dus ja.
Want van kinderbijslag kan je als gezin leven?
  Spellchecker vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:03:16 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188703023
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 09:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Want van kinderbijslag kan je als gezin leven?
Alle beetjes helpen?
pi_188985036
Dus toch Parkinson -O-

quote:
Van nu.nl

Rob de Nijs (76) zet na bijna vijftig jaar een punt achter zijn carrière. Onlangs werd bij de zanger de ziekte van Parkinson geconstateerd, vertelt hij aan Privé.

De zanger, die kortgeleden onderwerp van gesprek was door een filmpje van een van zijn optredens waar hij achterover van een podium viel, zegt al een tijdje rond te lopen met het nieuws over zijn ziekte. "Het is natuurlijk dramatisch nieuws. Maar we zijn er niet door platgewalst. Eerst wel, nu weer overeind gekrabbeld en het gaat weer", zegt de Nijs.

Op de vraag of hij bang is, zegt hij dat de paniek wel even toe sloeg. "We hebben het er niet de hele dag over, zeker niet. Maar zodra ik 's morgens wakker word, is het besef er wel natuurlijk. En dat is zwaar. Het is een progressieve ziekte, hè? Het wordt alleen erger, nooit meer beter. En hoe het gaat verlopen, we laten het maar op ons afkomen. Henriëtte (zijn vrouw, red.) is geweldig. Die was verpleegster vroeger, dat kan nog van pas komen. Ze is heel sterk en geweldig. Heel nuchter, en dat moet je hebben. Aan dat gepanikeer heb je niks."

Dat ik Parkinson heb, is echt nieuw, iets van de laatste weken'
De zanger heeft al vijftien jaar last van trillingen. "Dat begon ooit met een kopje koffie neerzetten. En het werd steeds erger, maar toch heette dat een tremor en géén Parkinson. Het ging wel van kwaad tot erger, zodat ook het publiek het opviel. Ik maakte er maar grapjes over en kreeg er nog applaus voor ook. Dat ik Parkinson heb, is echt nieuw, iets van de laatste weken. En dat hakt er nu flink in."

De Nijs stopt niet meteen met optreden. Naar eigen zeggen geeft hij het nog een jaar. De zanger eindigt het interview met emotionele woorden richting zijn fans: "Het is niet anders, lieve mensen. Aan alles komt een einde. En het einde van mijn carrière kondig ik hierbij aan, terwijl ik het liever allemaal anders had gezien en nóg liever nog jaren was doorgegaan. Ik hou nog steeds van mijn vak, maar dit was het… bijna! En als ik dat nu voor het eerst hardop zeg, valt dat nauwelijks nog te geloven. Zingen, optreden, wás al die jaren mijn leven. Ik hoop de tijd en de kracht te hebben dat op een mooie manier te kunnen afsluiten."
  Spellchecker dinsdag 17 september 2019 @ 08:34:23 #33
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188985252
Ik hoop dat hij nog een paar jaar zijn vaderrol kan vervullen. Julius is nog zo jong ....
  dinsdag 17 september 2019 @ 08:48:33 #34
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188985373
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:34 schreef maily het volgende:
Ik hoop dat hij nog een paar jaar zijn vaderrol kan vervullen. Julius is nog zo jong ....
Was n.a.v dit even benieuwd maar dat jongetje is 5. Iedereen denkt dat het z'n opa is. Blijkt het z'n vader te zijn :D

pfffff Op je 71e nog een kind verwekken. Dan loop je dat risico hoor. Sowieso in mijn ogen absurd om dan nog dat te doen maar goed dat is persoonlijk.
pi_188986085
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:06 schreef DorothyGale het volgende:
Dus toch Parkinson -O-
[..]

Was 2 weken geleden al bekend gemaakt door Johan Derksen
pi_188986438
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:48 schreef Gunner het volgende:

pfffff Op je 71e nog een kind verwekken. Dan loop je dat risico hoor. Sowieso in mijn ogen absurd om dan nog dat te doen maar goed dat is persoonlijk.
Persoonlijk vind ik zo iemand die dat doet nogal een egocentrische lul van het zuiverste water. Je weet voor je er aan begint dat de kans heel groot is dat je kind naar alle waarschijnlijkheid vanaf zijn vroege puberjaren het al zonder vader moet stellen. En misschien nog wel veel eerder.

Lekker voor zo een kind. En dat allemaal omdat je zo nodig op je 71ste nog een kind moest. Domme zak hooi :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188991594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 08:06 schreef DorothyGale het volgende:
Dus toch Parkinson -O-
[..]

Erg sneu voor hem, mag zijn muziek wel
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 17 september 2019 @ 18:57:09 #38
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_188994030
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:08 schreef vosss het volgende:
Persoonlijk vind ik zo iemand die dat doet nogal een egocentrische lul van het zuiverste water. Je weet voor je er aan begint dat de kans heel groot is dat je kind naar alle waarschijnlijkheid vanaf zijn vroege puberjaren het al zonder vader moet stellen. En misschien nog wel veel eerder.

Lekker voor zo een kind. En dat allemaal omdat je zo nodig op je 71ste nog een kind moest. Domme zak hooi :(
Eens.
Dat knulletje ziet zijn vader aftakelen en zijn moeder is (straks) voornamelijk bezig met de verzorging van paps. Dat gaat natuurlijk ten koste van een onbezorgde leuke jeugd.
  dinsdag 17 september 2019 @ 19:51:30 #39
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_188994945
Die 'discussie' hebben we pas een keertje of zestigduizend gevoerd.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 9 oktober 2019 @ 09:38:32 #40
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_189342411
Zit enkel nog wel met zijn hoofd in het zand. Mijn stem zal niet onder invloed komen van Parkinson dat staat er los van.

Uhhh ja tuurlijk een oom met een vervormer in zijn keel en een oom die daar niet meer voor in aanmerking kwam en alles duidelijk moet zien te krijgen met zeer beperkte medewerking van zijn ledematen en ook helemaal krom/scheef loopt maar je stembanden staan los van de Parkinson.
If you can dream it, you can do it...
  woensdag 9 oktober 2019 @ 12:10:54 #41
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189344390
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 september 2019 10:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik zo iemand die dat doet nogal een egocentrische lul van het zuiverste water. Je weet voor je er aan begint dat de kans heel groot is dat je kind naar alle waarschijnlijkheid vanaf zijn vroege puberjaren het al zonder vader moet stellen. En misschien nog wel veel eerder.

Lekker voor zo een kind. En dat allemaal omdat je zo nodig op je 71ste nog een kind moest. Domme zak hooi :(
Van Rob hoefde het ook niet, begreep ik uit interviews. Vond zichzelf er veel te oud voor. Maar Jet stond erop en Jets wil is wet.

Al was Rob er ontegenzeggelijk bij toen het kind gemaakt werd natuurlijk, dus het is uiteraard ook zijn beslissing. Maar het is niet zo dat hij, a la Tjakka! zelf nog pertinente voortplanting ambieerde op die leeftijd.


Nou enfin, sneu voor de man dat zijn carrière zo eindigt. Hij was er liever glorieuzer mee gestopt, denk ik. Toch iets te lang de kop in het zand.

Ben wel benieuwd hoe het nu financieel moet dan.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')