abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188670093
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:01 schreef Craptacular het volgende:

[..]

als je ze normaal benaderd en niet als een of andere zolderkamer autist ze staat te bekijken van een afstandje. :)
Vooral dat
Je zou je verbazen hoe weinig je als vrouw NORMAAL word aangesproken. Dus niet door iemand die over komt alsof ie nog nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien of alsof je een 06lijn bent etc. Maar gewoon als een mens
pi_188670226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:01 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja echt hoor, je moet je als man echt afvragen of je wel of niet wilt neuken. :') Je klinkt gefrustreerd.
Misschien dat niet elke man echt veel behoefte heeft aan oppervlakkige seks met iemand waar ie geen connectie mee heeft?

Tenzij je natuurlijk zo'n figuur bent dat denkt dat je pas een 'echte man' bent als je altijd de kans grijpt om te neuken. Dan heb ik vooral medelijden met je. Ik ben geen 16 meer, dus ik spring niet als een geile hond bovenop iedereen die maar een beetje gewillig over komt.

quote:
En je hoeft geen gladjakker te zijn. Een goede vriend van mij heeft een gemiddeld uiterlijk en kan binnen een paar minuten iemand versieren. Sommige vrouwen staan daar gewoon voor open als je ze normaal benaderd en niet als een of andere zolderkamer autist ze staat te bekijken van een afstandje. :)
Het is meer dat ik daar tijdens het uitgaan helemaal geen behoefte aan heb, en uiterlijk heeft er niks mee te maken, uitstraling wel. Op online apps is dat anders want dan kijkt iedereen vooral naar de mooie plaatjes en kun je niks met non-verbaal 'versieren', dat zou je moeten doen met smooth talken over tekst.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188670231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:00 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nou omdat je aangaf mijn favoriete dier om te eten het varken is. En deze religieuze gasten alsnog bij je aankloppen. Die haken dan meestal wel af idd
Dat was ook de bedoeling :P Maar dat zou moeten los staan van mijzelf en is het gewoon een afkeur voor bepaalde matches.
pi_188670620
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Vooral dat
Je zou je verbazen hoe weinig je als vrouw NORMAAL word aangesproken. Dus niet door iemand die over komt alsof ie nog nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien of alsof je een 06lijn bent etc. Maar gewoon als een mens
Ik ben wat dat betreft blij dat ik een man ben. Moet er niet aan denken constant te worden aangesproken. :')
pi_188671009
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Vooral dat
Je zult je verbazen hoeveel % van de vrouwen die normaal aangesproken worden je aankijken of je een stalker bent of debiel gedrag terug vertonen. Wellicht is dat de oorzaak.
pi_188671047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:52 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Je zult je verbazen hoeveel % van de vrouwen die normaal aangesproken worden je aankijken of je een stalker bent of debiel gedrag terug vertonen. Wellicht is dat de oorzaak.
:') Want het is de schuld van de vrouwen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188671097
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:') Want het is de schuld van de vrouwen?
Zeg ik dat ergens? :')

Je doet net alsof elke vrouw die normaal aangesproken wordt bij wijze van het slipje al uittrekt. Niet overdrijven. 9 van de 10 keer moeten ze er gewoon niets van hebben, ook al zijn ze op zoek.
pi_188671123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:57 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Je doet net alsof elke vrouw die normaal aangesproken wordt bij wijze van het slipje al uittrekt. Niet overdrijven. 9 van de 10 keer moeten ze er gewoon niets van hebben, ook al zijn ze op zoek.
Correctie. Ze moeten niks van jou hebben. Wezelijk verschil.

Mensen lezen en zien of iemand er voor open staat is ook een ding. :)
pi_188671190
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dit weet je ook niet van een afstand. Aanspreken en een gesprek aanknopen. Pas na een gesprek en het nemen van initiatief weet je pas of ze geïnteresseerd is.

Ik heb liever een harde afwijzing dan niet durven een gesprek aan te knopen. Want dan weet je nooit of het iets had kunnen worden.

Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^
pi_188671203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:52 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Euhm daardoor ga jij je als een debieletje gedragen? Je hebt toch ook nog zoiets als zelfrespect? Ik zou nog eerder stoppen met mensen aanspreken dan dan zoiets stoms gaan doen

Je logica is euhm onlogisch
pi_188671212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit weet je ook niet van een afstand. Aanspreken en een gesprek aanknopen. Pas na een gesprek en het nemen van initiatief weet je pas of ze geïnteresseerd is.
Wat denk je. Als een groep druk in een gesprek is over persoonlijke dingen dat ze zitten te wachten op jouw poging?

Het is best te zien aan lichaamshouding/oogcontact of iemand er voor open staat. Geen rocket science
pi_188671235
quote:

[..]

Ik heb liever een harde afwijzing dan niet durven een gesprek aan te knopen. Want dan weet je nooit of het iets had kunnen worden.

Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze koffie op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^
Wel stoer dat je dit zo doet.
pi_188671238
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat denk je. Als een groep druk in een gesprek is over persoonlijke dingen dat ze zitten te wachten op jouw poging?

Het is best te zien aan lichaamshouding/oogcontact of iemand er voor open staat. Geen rocket science
Dat is weer een andere situatie. Zo kun je duizenden situaties bedenken. Ik had het over het algemeen.

En nee, als ze bezig is met vriendinnen of wat dan ook, dan stap ik ook niet op haar af. Maar dat is wel een hele specifieke situatie.
pi_188671241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
pi_188671256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Euhm daardoor ga jij je als een debieletje gedragen? Je hebt toch ook nog zoiets als zelfrespect? Ik zou nog eerder stoppen met mensen aanspreken dan dan zoiets stoms gaan doen

Je logica is euhm onlogisch
Hoe kom je opeens erbij dat iemand zich als een debieltje gaat gedragen?
pi_188671288
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Je zegt het zelf.Ook al zijn ze op zoek, dan moeten ze nog niks van jou hebben. Als ze op zoek bent en jij bent in hun ogen aantrekkelijk wordt je echt niet afgeserveerd hoor

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:57 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

pi_188671315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je zegt het zelf.Ook al zijn ze op zoek, dan moeten ze nog niks van jou hebben. Als ze op zoek bent en jij bent in hun ogen aantrekkelijk wordt je echt niet afgeserveerd hoor
[..]

Waar haal je uit mijn woorden dat dit betrekking heeft op mijzelf :?
pi_188671373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

En dat kun je van een afstand ruiken?

Als een vrouw iemand niet aantrekkelijk vindt dan hoeft ze nog altijd niet te reageren alsof je een creepy stalker bent die het gore lef heeft om haar op dat moment aan te spreken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188671392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoe kom je opeens erbij dat iemand zich als een debieltje gaat gedragen?
Omdat jij het de oorzaak noemt van het door mij beschreven gedrag
En dat gedrag is euhm debiel
pi_188671415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:11 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het aandeel die dat met succes doet ook maar heel klein is. Want om op dezelfde avond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

En de meeste mannen zijn geen van beide, je moet je ook afvragen of je dat wel wil zijn.
Wat is er nou weer mis met een beetje de juiste moves om een vrouw op de eerste date overstag te laten gaan?
pi_188671426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel stoer dat je dit zo doet.

Ik heb al wat afwijzingen gehad :P Maar er zal nog veel volgen. Daar ben ik van overtuigd. Maar zonder afwijzingen zal ik ook nooit te weten komen of ze het wel of niet ziet zitten. Daarom heb ik liever afwijzingen nadat ik initiatief heb genomen voor een date.
pi_188671448
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met een beetje de juiste moves om een vrouw op de eerste date overstag te laten gaan?
In principe niets, maar het is niet voor iedereen heel natuurlijk. Voor veel mannen is het een aangeleerd kunstje.

Bovendien vind ik de term 'overstag gaan' al op het randje, als je een vrouw moet 'overtuigen' om op de avond zelf seks te hebben dan wil ze het dus niet.
pi_188671514
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Klinkt wat geforceerd. Als ze in eerste instantie al niet enthousiast is, dan wordt ze dat ook niet opeens op de date wel.
pi_188671530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

In principe niets, maar het is niet voor iedereen heel natuurlijk. Voor veel mannen is het een aangeleerd kunstje.

Bovendien vind ik de term 'overstag gaan' al op het randje, als je een vrouw moet 'overtuigen' om op de avond zelf seks te hebben dan wil ze het dus niet.
Dat is wat jij erin leest, niet wat ik bedoel met overstag gaan.

Overigens gaf je aan dat je als man jezelf ook af moet vragen of je zo wil zijn. Dat klinkt toch niet heel erg positief. Gladjakker ook niet. En ik betwist ook dat je een gladjakker moet zijn.
pi_188671538
quote:

[..]

Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^
Je moet niet vragen of ze met je op date wilt.

Weet niet of je dat ook letterlijk heb gedaan, maar het is beter om gewoon te vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken. Als je namelijk tijdens het gesprek al met haar hebt geflirt en zij flirte terug dan weet zij ook wel dat het een date is.

Zorg wel dat je eerst met haar hebt geflirt voordat je haar vraagt of ze wat wil drinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')