Daarom dus geen wc op je badkamerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Bezoek niet op je badkamerwc willen laten bouten denk ik![]()
Alles beneden
hoe vaak heb jij 2 wc's tegelijk nodig gehad dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan maar 1 WC in dat hele huis?
Dat lijkt mij niet zo prettigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan maar 1 WC in dat hele huis?
Nou, ik woon al 28 jaar niet meer alleen, en toen ik 21 jaar geleden van 1 toilet naar 2 toiletten ging vond ik dat wel een enorme aanwinst.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:28 schreef SQ het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij 2 wc's tegelijk nodig gehad dan?
Wel mooi dat je de plavuizen er strak af kon halenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:38 schreef Puala het volgende:
Ik ben benieuwd SQ. Ik heb net de laatste kruiwagen puin weggebracht![]()
We moeten alleen nog de strook bij de openhaard, maar na 20 min beuken waren enkel de plavuizen er af en zat er geen krasje op. Dus moeten even zwaar geschut regelen 😅
Meerdere keren op een dag. Maar de ruimte in de badkamer wordt wel krap. Ik zou toch overwegen genoegen te nemen met één toilet.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:28 schreef SQ het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij 2 wc's tegelijk nodig gehad dan?
Gaat niet, je red het niet om 3 slaapkamers te maken + kastenruimte + badkamer + berging + toilet op 18 meter.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:54 schreef bleiblei het volgende:
En de badkamer in 1 van de slaapkamers? Of misschien zelfs in de huge ass kamer achterin het huis? Heb je ruimte zat voor 2 of 3 superduper wc's.
Mijn moeder heeft 3 toilletten en woont alleen. 1 gastentoilet, 1 in haar badkamer beneden en 1 in de badkamer boven,quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik woon al 28 jaar niet meer alleen, en toen ik 21 jaar geleden van 1 toilet naar 2 toiletten ging vond ik dat wel een enorme aanwinst.
Sterker nog, als het budgettair past ben ik in staat 3 toiletten in een nieuw huis te laten bouwen, voor ons driepersoons huishouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |