quote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:26 schreef devzero het volgende:
Mooie TT
Nog geen nieuws van mijn kant voor het nieuwe @:murp spel, kei druk op werk. En straks ook nog eens 2 weken vakantie en zo goed als offline (O+), maar half september kan het hopelijk beginnen.
@:flippingcoin @:aloa @:supersnol
Gezellig mee zoemenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:32 schreef hemarookworst het volgende:
Kut muggen, zo ga ik niet slapen met dat gezoem godverdegodver
Ze doet me een beetje aan een of andere jaren 70 franse actrice denken, maar weet even niet wiequote:
We zijn toch allemaal kloontjes van @murp .quote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:33 schreef SoS87 het volgende:
Ik ben vergeten van wie ik een kloon ben
Incorrect en tevens onjuistquote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal kloontjes van @:murp .
DAT WEET IEDEREEN!!
[ afbeelding ]
Hmmmm, ik weet niet op wie je doelt.... Denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze doet me een beetje aan een of andere jaren 70 franse actrice denken, maar weet even niet wie
Eyoooooquote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goooooedeeeeemorgeeeeeen Haagsie!!!
Haha nou mooi. Prima hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gooooeeeedddd, ik zit vol energie.
Hoe is het met Haagsie?
Ik twijfelde even om een nachtcafé te openen, maar toch maar een andere keerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 04:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nou mooi. Prima hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |