7 jaar op, 7 jaar af...quote:Op zondag 1 september 2019 11:15 schreef SuperHartje het volgende:
Ik zie best wat mensen die genoegen nemen... beter gaat het toch niet worden denken ze vaak...
Als je lang samen bent is het ook de gewenning en de band die ontstaat natuurlijk.
Maar zonder passie....
Ik vind dat een liefdesrelatie echt passioneel moet zijn met een sterke chemische drift. Geen sleur.
quote:Op zondag 1 september 2019 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Werken aan die relatie!
quote:Op zondag 1 september 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Herken de troll.![]()
je had me wel door
Jeps.quote:Op zondag 1 september 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sta er nu wel slecht op bij @:yasmin23
Yas is wel erg stil ineensquote:Op zondag 1 september 2019 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sta er nu wel slecht op bij @:yasmin23
Ja, eens natuurlijk.quote:Op zondag 1 september 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan vreemdgangers en ook mensen die bewust een relatie gaan met iemand die vreemd gaat![]()
Gewoon lekker poepen ditdat.quote:
Ja als er geeneens vertrouwen is in een liefdesrelatie....wat heb je dan.quote:Op zondag 1 september 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb echt een hekel aan vreemdgangers en ook mensen die bewust een relatie gaan met iemand die vreemd gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |