Mangoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:54 schreef I. het volgende:
Mango
Banaan
Aardbei
Chocolade
Vanille
Welke van de vijf dames en heren.
geen jockstrap en roze t-shirt met "slut" in glitters erop dragen tijdens een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:52 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Sneakers dragen tijdens een sollicitatie
Ben je op je vrije dag aan het fokken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoi mijn naam is Kiid
[..]
Ik heb geen zin om als een gelikte verkopertje over te komen dus doe aan wat ik wil
Kretaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat heerlijk. Waarheen?
[..]
Ik verwacht niets minder van je
Zelfde als FIFA 2012 etc. is datquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
2k20
Beloofd weer een zieke editie te worden
Op de sociale werkplaats werkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
geen jockstrap en roze t-shirt met "slut" in glitters erop dragen tijdens een sollicitatiegesprek
Als het milkshake betreft dan chocolade.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:54 schreef I. het volgende:
Mango
Banaan
Aardbei
Chocolade
Vanille
Het is niet helemaal een vrije dag met een sollicitatuegesprek. Anders lag ik allang mijn ballen te kleuren op het strandquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je op je vrije dag aan het fokken?
[..]
Kreta
[..]
Zelfde als FIFA 2012 etc. is dat
rtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het milkshake betreft dan chocolade.
2k12 was een goede jaargang iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben je op je vrije dag aan het fokken?
[..]
Kreta
[..]
Zelfde als FIFA 2012 etc. is dat
Maaltijdvervanger.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het milkshake betreft dan chocolade.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is niet helemaal een vrije dag met een sollicitatuegesprek. Anders lag ik allang mijn ballen te kleuren op het strand
hahaah jij bent viesdikquote:
Niet eens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:56 schreef Fushia2 het volgende:
Nootje FO
[..]
[..]
hahaah jij bent viesdik
Mangoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:54 schreef I. het volgende:
Mango
Banaan
Aardbei
Chocolade
Vanille
Dit dusquote:
Oeh new job?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is niet helemaal een vrije dag met een sollicitatuegesprek. Anders lag ik allang mijn ballen te kleuren op het strand
Waarom fuckoff?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:56 schreef Fushia2 het volgende:
Nootje FO
[..]
[..]
hahaah jij bent viesdik
Ben ik niet bekend mee, ik ben niet dik.quote:
Klopt die speelde ik nog wel.quote:
Ik ben na 1 gesprek altijd binnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop het. Nu 3e gesprek met de eindbazen
IK OOK NIETquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ik niet bekend mee, ik ben niet dik.
quote:
quote:
Neen ik wou FOK!T enkel tijdens kantoorurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom fuckoff?
[..]
Ben ik niet bekend mee, ik ben niet dik.
[..]
Klopt die speelde ik nog wel.
mango en ik ben mod dus mijn stem telt voor 2!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:04 schreef I. het volgende:
Nu weet ik alsnog niet welke smaak ik moet nemen
Relaxt hè zo'n ventilator.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:04 schreef Amarantha het volgende:
Mijn slaapkamer was vannacht eerder fris dan warm. Zo nice.
Hou dan die tong in je bek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
@:charlotte3 ik troll niet![]()
Wow...
Gewoon mixen, live on the edgequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:04 schreef I. het volgende:
Nu weet ik alsnog niet welke smaak ik moet nemen
Dat maak ik zelf wel uit dictatorquote:
Merci!!quote:
'quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit dictator
Echt gestoord jijquote:
Okeokequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mango en ik ben mod dus mijn stem telt voor 2!
Mango is altijd goed iddquote:
Chocolade en mango combineert best primaquote:
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Relaxt hè zo'n ventilator.
Kom dan!quote:
wat is 'dbz'quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:13 schreef Solotovski het volgende:
Hier kom je nog weg met je dbz maar in klb niet
Met deze hittequote:
We negeren het gewoon heel subtielquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:13 schreef Solotovski het volgende:
Hier kom je nog weg met je dbz maar in klb niet
Maar buiten nietquote:
Blijf dan ook binnen.quote:
Inderdaad. Doe ik ook vandaag. Nou ja straks nog wel even boodschappen doen en vanavond eens naar de stad toe maar verder gewoon lekker binnen blijven.quote:
Ja beter eiegenlijkquote:
Nog anderhalve dag. Dan kan je weer normaal naar buitenquote:
Gelukkig. Vind die warme nachten maar niksquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog anderhalve dag. Dan kan je weer normaal naar buiten
Ja lekker onweerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog anderhalve dag. Dan kan je weer normaal naar buiten
Onweer, regen en een normale temperatuurquote:
Mag best nog een maand 25 graden blijvrn met koele nachten maar meer dan 20 graden in de nacht is kolderquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Onweer, regen en een normale temperatuur
23 max overdag. Laatste aanbod.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mag best nog een maand 25 graden blijvrn met koele nachten maar meer dan 20 graden in de nacht is kolder
Dat is ook niet veelquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:40 schreef I. het volgende:
Baal er nu wel van dat één shake maar 400kcal is.
Hm ja ook wel lekkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
23 max overdag. Laatste aanbod.
[..]
Dat is ook niet veel
't is een halve liter.quote:
Gewoon met volle melk doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:43 schreef I. het volgende:
[..]
't is een halve liter.400ml water en 100gr poeder. Maar da's prima te verdubbelen, dan moet je alleen iets rustiger aan drinken.
Een liter werk je niet zomaar weg.
Mooi, ik ga het doorgeven aan het KNMIquote:
Dan zit je weer met teveel vetten. Het hele idee achter zo'n shake is dat het precies goed is.quote:
Elfstedentocht ook maar eens door laten gaan dit jaar dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mooi, ik ga het doorgeven aan het KNMI
Ah ripquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:44 schreef I. het volgende:
[..]
Dan zit je weer met teveel vetten. Het hele idee achter zo'n shake is dat het precies goed is.
normale personen hebben echt geen voordeel bij maaltijdvervangens.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:44 schreef I. het volgende:
[..]
Dan zit je weer met teveel vetten. Het hele idee achter zo'n shake is dat het precies goed is.
Makkelijk, snel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
normale personen hebben echt geen voordeel bij maaltijdvervangens.
waarom zou je ook
Omdat het kan.quote:
Nog nooit gehad maar klinkt best te doen, ja... sowieso banaan choco is redelijk normaal ook. Vanille en aardbei ook...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Chocolade en mango combineert best prima
Ja, maar da's naast elkaar. Niet door elkaar heen geschud.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Choco banaan is lekker ja
Ook in ijs
Ja dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, maar da's naast elkaar. Niet door elkaar heen geschud.
Ik weet niet of ze dat kunnen regelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Elfstedentocht ook maar eens door laten gaan dit jaar dan?
Omdat je DBS kijkt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
Waarom heb ik alleen maar irritante Japanners op de mail?
Oh, dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kijk geen geweldige anime nu?
Welke nicht ging akkoord?quote:
Flikker je er toch andere zooi bij? Scheut olijf olie. Banaan, gesmolten ijs etc etcquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 12:40 schreef I. het volgende:
Baal er nu wel van dat één shake maar 400kcal is.
Soort zoekt soortquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:30 schreef Driepink het volgende:
Waarom heb ik alleen maar irritante Japanners op de mail?
Hahahah ziet ie t nu pasquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
Oh zie nu pas dat Noel ook nog echt blauw ishulde man, dat je dat nog gelukt is
Jaquote:
Sinds zondag en sws KLBquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Sinds wanneer dat dan? en mod van KLB of...?
Haha, op meer dan 1 plek zelfsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt wel de lengte van een Japanner
Haha nou gefeliciteerd man nooit verwacht dat deze dag nog zou komen maar ook een inbreker kan natuurlijk altijd nog een politieagent wordenquote:
Een stoeptegel kan nog politieagent wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha nou gefeliciteerd man nooit verwacht dat deze dag nog zou komen maar ook een inbreker kan natuurlijk altijd nog een politieagent worden
Wavoor honten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
Zo, mijn honden hebben weer lekker gezwommen
Ja, tegenwoordig welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een stoeptegel kan nog politieagent worden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:53 schreef Kopjechino het volgende:
Zo, mijn honden hebben weer lekker gezwommen
Is ff schrikken hequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Sinds wanneer dat dan? en mod van KLB of...?
Ja. Hoi.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:38 schreef I. het volgende:
[..]
@:Jackson
@:Bowie
@:Cobain
@:Hendrix
@:Jones
@:Joplin
Vooral heel verbaast...quote:
Zijn het ook deze 2? leuk! is het een koppeltje?quote:
Ja, is ook zo. Geldt overigens bijna voor elke mod op FOK! realiseer ik mij nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haags is het ook, dusja een debiel meer of minder maakt dan ook niet uit
Verbaasd
Ja, toen hadden we ze net en had ik even een foto met mijn camera gemaaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn het ook deze 2? leuk! is het een koppeltje?
Hopelijk gaat Noel geen kwark worden, zo'n figuur die volledig naast zijn schoenen is gaan lopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn het ook deze 2? leuk! is het een koppeltje?
[..]
Ja, is ook zo. Geldt overigens bijna voor elke mod op FOK! realiseer ik mij nu.
Liefquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, toen hadden we ze net en had ik even een foto met mijn camera gemaakt
En nee, zijn beide reutjes. Maar ze zijn onafscheidelijk van elkaar.
Zitten ze aan elkaar vast?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, toen hadden we ze net en had ik even een foto met mijn camera gemaakt
En nee, zijn beide reutjes. Maar ze zijn onafscheidelijk van elkaar.
Alle personen worden anders zodra ze modschap hebben. Noel ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Noel geen kwark worden, zo'n figuur die volledig naast zijn schoenen is gaan lopen
Ik ben ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Noel geen kwark worden, zo'n figuur die volledig naast zijn schoenen is gaan lopen
De vraag in hoeverre ze doorslaan. Misschien is Noel simpel genoeg om gewoon simpel te blijven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle personen worden anders zodra ze modschap hebben. Noel ook.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een echte dijenkletser dit man.
Je kent me inmiddels toch wel?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De vraag in hoeverre ze doorslaan. Misschien is Noel simpel genoeg om gewoon simpel te blijven.
Nu wel maar er komt een moment dat ie zich verheven boven alles voelt en hier naar acteert.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De vraag in hoeverre ze doorslaan. Misschien is Noel simpel genoeg om gewoon simpel te blijven.
Is dat nu al niet zo dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu wel maar er komt een moment dat ie zich verheven boven alles voelt en hier naar acteert.
shiitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alle personen worden anders zodra ze modschap hebben. Noel ook.
Oh op je blote benen moet je ook nooit te hard slaan, maar goed is emotie dan doe je soms rare dingen.quote:
Samen houden we hem wel in de smiezen, we zitten er met de neus op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu wel maar er komt een moment dat ie zich verheven boven alles voelt en hier naar acteert.
Ik doe altijd rare dingen, is een karaktertrekje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh op je blote benen moet je ook nooit te hard slaan, maar goed is emotie dan doe je soms rare dingen.
Is wel leuk trekje, tenzij je zomaar op andermans dijen gaat slaan en zo anderen in gevaar brengt met je rare fratsen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe altijd rare dingen, is een karaktertrekje.
Ik doe alleen mijzelf pijn, van anderen blijf ik af.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Is wel leuk trekje, tenzij je zomaar op andermans dijen gaat slaan en zo anderen in gevaar brengt met je rare fratsen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe alleen mijzelf pijn, van anderen blijf ik af.
Nee zo was die altijd al. Denk dat het nog erger word.quote:
Waarin?quote:
We doen ons best makkerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Samen houden we hem wel in de smiezen, we zitten er met de neus op.
Nou, leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
Nee zo was die altijd al. Denk dat het nog erger wordt.
Ik ben wel hele benieuwd....quote:
Ik ken Noel al heel lang.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik echt totaal niet eigenlijk.
Dat vat ik maar gewoon positief opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, heb jou nog nooit als normaal gezien.
quote:
gedragquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee zo was die altijd al. Denk dat het nog erger word.
[..]
Waarin?
eens hoor, hoe ging je gesprek trouwensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik was ooit cool maar nu ben ik super cool
quote:
Je mist wat.quote:
Ja, wel goed denk ik. Nu is het afwachten want als ik nu wat hoor is het definitiefquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
eens hoor, hoe ging je gesprek trouwens
Heb je niet als niet mod gekend volgens mij...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vat ik maar gewoon positief op
[..]et tu, brute
[..]
gedrag
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je niet als niet mod gekend volgens mij...
Dat zou een droom van mij zijn en dat we dan uiteindelijk FOK! baby's maken en dan een succesvol FOK! stelletje wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]jammer dit
ik weet zeker dat we elkaar wel eens in KLB SC zijn tegen gekomen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]jammer dit
ik weet zeker dat we elkaar wel eens in KLB SC zijn tegen gekomen
En dan een fobo aanmaken op FOK! voor de kleinequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou een droom van mij zijn en dat we dan uiteindelijk FOK! baby's maken en dan een succesvol FOK! stelletje worden
Duurt lang.quote:
Dump je vriendin dan eerstquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zou een droom van mij zijn en dat we dan uiteindelijk FOK! baby's maken en dan een succesvol FOK! stelletje worden
Wel met het gezicht weggedraaid zodat hij/zij niet volledig herkenbaar is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan een fobo aanmaken op FOK! voor de kleine
Ja hequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duurt lang.
[..]
Dump je vriendin dan eerst
Of alleen flippie haar kant van le bebequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel met het gezicht weggedraaid zodat hij/zij niet volledig herkenbaar is.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:40 schreef Kiid het volgende:
En dat is zielig voor haar als ik haar zou dumpen. Neem er liever een 2e vriendin erbij
We hebben het onszelf wel wat lastig gemaakt op dit moment om deze droom waar te makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
oh dat is wel echt leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
Wanneer we dan uit elkaar gaan moddergooien op het forum waar iedereen van kan mee smullen
Dagquote:
Ik heb altijd geleerd dat je moet denken in oplossingen en niet in problemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben het onszelf wel wat lastig gemaakt op dit moment om deze droom waar te maken
[..]
oh dat is wel echt leuk
[..]
Dag
Daarom kan je beter 2 vriendinnetjes hebben. Kan er 1 zwanger worden zonder dat je een aantal maanden handarbeid moet blijven verrichten. Zo kan je makkelijk afwisselenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik weet nog net zo niet of Flippiieeee ofzoiets überhaupt wel kinderen krijgen.
dat zeg je nuquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We hebben het onszelf wel wat lastig gemaakt op dit moment om deze droom waar te maken
[..]
oh dat is wel echt leuk
[..]
Dag
Mag ik jou een tip geven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom kan je beter 2 vriendinnetjes hebben. Kan er 1 zwanger worden zonder dat je een aantal maanden handarbeid moet blijven verrichten. Zo kan je makkelijk afwisselen
watquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik weet nog net zo niet of Flippiieeee ofzoiets überhaupt wel kinderen krijgen.
moeten we nog voogdij regelen voor de huisdieren ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat je moet denken in oplossingen en niet in problemen
was anders genieten paar jaar geleden met 2 andere usersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat zeg je nu
maar is niet echt leuk
Ja wel zonde zo kan je nooit een vergelijking trekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je niet als niet mod gekend volgens mij...
Ik weet nou al dat als mijn vriendin zwanger is dat het er voorlopig niet meer in zit dus ik ga me niet lekker maken met zulke beelden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mag ik jou een tip geven?
Tik eens Cyrille in op xvideos.com om te zien hoe een zwangere vrouw wordt uitgewoond.
Je kan ook gewoon neuken terwijl ze zwanger is hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom kan je beter 2 vriendinnetjes hebben. Kan er 1 zwanger worden zonder dat je een aantal maanden handarbeid moet blijven verrichten. Zo kan je makkelijk afwisselen
wie dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat
[..]
moeten we nog voogdij regelen voor de huisdieren ook
[..]
was anders genieten paar jaar geleden met 2 andere users
Wat voor jou werkt..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:42 schreef Kiid het volgende:
Is perfect toch? Beetje roteren qua ongesteldheid en hoofdpijn
Neem ze maar over. Ze slopen toch allesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat
[..]
moeten we nog voogdij regelen voor de huisdieren ook
[..]
was anders genieten paar jaar geleden met 2 andere users
Dat weet ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon neuken terwijl ze zwanger is hoor.
Een waar je wel gewoon fifa mag spelen en mag blijven fokkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:40 schreef Kiid het volgende:
En dat is zielig voor haar als ik haar zou dumpen. Neem er liever een 2e vriendin erbij
Neh beter tegelijk anders slaap je helemaal niet meer de eerste jarenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neem ze maar over. Ze slopen toch alles
lol dadelijk raak je de babyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon neuken terwijl ze zwanger is hoor.
Dat zou de verboden droom zijn vriendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een waar je wel gewoon fifa mag spelen en mag blijven fokken
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik herzie mijn mening en houd het bij wat ik nu heb
Allebei de volle 15 secondenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neh beter tegelijk anders slaap je helemaal niet meer de eerste jaren
Ik heb dit inmiddels echt 30 keer moeten uitleggen aan verschillende usersquote:
God zal trots zijnquote:
ja dat weet ik toch niet ik open net pas fokquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit inmiddels echt 30 keer moeten uitleggen aan verschillende users
Misschien kan @:i. dit een keer van me overnemen.
Ja dan pakt die je beet als het tijd is eruit te komen. Kan je die baby zo naar buiten trekkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lol dadelijk raak je de baby
hoezoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit is een bericht waar je een ban voor kan vangen
Nee ik neem het jou ook zeker niet kwalijk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet ik open net pas fok
Juist welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Had hij mij maar niet zo gevoelig moeten maken voor stimulatie
Mensen leren FOK! maar een keertje kennen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb dit inmiddels echt 30 keer moeten uitleggen aan verschillende users
Misschien kan @:i. dit een keer van me overnemen.
Zou mij echt het leplazerus schrikkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan pakt die je beet als het tijd is eruit te komen. Kan je die baby zo naar buiten trekken
nou nou nouquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Mensen leren FOK! maar een keertje kennen.
ja had al een vermoeden dat het om een foutje gingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik neem het jou ook zeker niet kwalijk!
Maar korte samenvatting: foutje, bedankt!
rook eerst gekke jonko voordat je powernapje doet dan ben je daarna nog fitterquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik overweeg een powernapje te doen broer
Ik blijf verdomme niet alles uitleggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nou nou nou
niet zo passief agressief
Date een jehova kan je zeggen dat seks niet voor vermaak is en je een fantastisch man bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou iedere keer loopt het weer uit voor een teleurstelling
zo leer je wel snel foutjes afquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik neem het jou ook zeker niet kwalijk!
Maar korte samenvatting: foutje, bedankt!
Het is echt niet anders dan nu tegen de baarmoedermond aan stoten hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou mij echt het leplazerus schrikken
ben je zo opgewonden door alle hete dames die je tegenkwam of waar komt dit gedrag vandaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ik blijf verdomme niet alles uitleggen
Haquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Solotovski het volgende:
Ik moet nu door de stromende regen lopen.
Lach mij hier uit
Maar dan heb je pas een keer seks als je getrouwd bentquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Date een jehova kan je zeggen dat seks niet voor vermaak is en je een fantastisch man bent
regen????quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Solotovski het volgende:
Lach mij hier uit
Waar regent het?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Solotovski het volgende:
Lach mij hier uit
Dit is mijn nieuwe actquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben je zo opgewonden door alle hete dames die je tegenkwam of waar komt dit gedrag vandaan
Welke regen? Stuur hier heen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Solotovski het volgende:
Lach mij hier uit
Hormonen in die shakesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ben je zo opgewonden door alle hete dames die je tegenkwam of waar komt dit gedrag vandaan
Die trouwen op de derde datequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar dan heb je pas een keer seks als je getrouwd bent
Zo ver kom ik niet eensquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is echt niet anders dan nu tegen de baarmoedermond aan stoten hoor.
he je bent modquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Solotovski het volgende:
Lach mij hier uit
Hmmm je hebt mijn interessequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die trouwen op de derde date
Niks nieuws dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
net zo matig als je ik zat nog in het vorige topic
of je sarcastische ahahahaha
Hopelijk wil je deze met mij delen vriend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:57 schreef Kiid het volgende:
Ik ga vanavond een super geil filmpje opzoeken om pagga te slaan
Waar geil je opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:57 schreef Kiid het volgende:
Denk het niet.quote:
Gifjes zijn ook leuk.quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk het niet.
[..]
Gifjes zijn ook leuk.
Je laat je toch niet uit het veld slaan door een beetje hitte? Een beetje geilheid slaat daar gewoon doorheen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
pagga is toch niet relaxt met dit weer
wats met jullie
Ik zal ff linkje droppen hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk wil je deze met mij delen vriend.
De hitte maakt me gek.
Even wachten tot het wat koeler is buitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
wats met jullie
geen seks met je chick? of te warm daarvoor?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:57 schreef Kiid het volgende:
Teveel gedoe voor hetzelfde resultaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen seks met je chick? of te warm daarvoor?
doe is niet zo ordinairquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen seks met je chick? of te warm daarvoor?
je gaat hard op trannies?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah gay staat niet hoog op het lijstje maar voor de rest sta ik open voor alles
Stront, dode beesten en lichamelijk gehandicapten?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah gay staat niet hoog op het lijstje maar voor de rest sta ik open voor alles
teveel gedoe??quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Teveel gedoe voor hetzelfde resultaat
:squote:
Beetje bekrompen had ik niet verwacht bij jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind granny porn ook niet zo fantastischquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
wordt er niet heel warm van moet ik eerlijk zeggenquote:
Plas- en poep lijkt me niks nee. Die andere twee moet je specifieker voor zoeken want die staat er doorgaans niet tussenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stront, dode beesten en lichamelijk gehandicapten?
Wat is pagga?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:59 schreef wietparkiet het volgende:
wats met jullie
Is gewoon een verdienmodel voor het grietje hoor, is niet echt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind granny porn ook niet zo fantastisch
walg ook van zo;n hele oude vent die dan losgaat op zo'n 18 jarige
seks is leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, beetje met de hand vereist fysiek niet veel energie maar seks wel
esthetisch gezien zou ik ook voor penis gaan hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar een penis vind je wel mooier dan een vagina
oh daarom was je er nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik had gisteren een goeie joh bohh, echt mn favo
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jullie zijn gek.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
esthetisch gezien zou ik ook voor penis gaan hoor
Vagina's lijken nog wel eens op een open vleeswond en de penis lijkt fierce en machtig. Zorgt voor aanzienquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
het is net zo echt als alle andere pornoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is gewoon een verdienmodel voor het grietje hoor, is niet echt.
quote:
Hahahahahquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vagina's lijken nog wel eens op een open vleeswond en de penis lijkt fierce en machtig. Zorgt voor aanzien
een quickie pfftquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar nee. Was ff quickie voor t slapen gaan toch
Ja jij zou liever gamen of dragonball kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar stuk vermoeiender en neemt meer tijd in beslag
nee lekker die open wond inkijken daar wordt je echt warm vanquote:
nou enquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, maar stuk vermoeiender en neemt meer tijd in beslag
Ja prachtig hoe ze zo overeind gaan staan en uitstralen de hele wereld aan te kunnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vagina's lijken nog wel eens op een open vleeswond en de penis lijkt fierce en machtig. Zorgt voor aanzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |