Toch geen verlenging dus de Reha zit er nu op. Volgende week verder met fysio en vanaf november weer Rehasport, 2x per week.
Ondertussen gaan we hulp zoeken bij het aanvragen van mijn Behindertenausweis. Daarvoor kun je hier terecht bij een vereniging voor veteranen. Je hoeft geen veteraan te zijn om hulp te krijgen gelukkig

Zij helpen bij sociale kwesties en omdat de aanvraag een enorme papierwinkel is, is het fijn dat we ze daarbij kunnen inschakelen.
Omdat de vooruitzichten op verbetering voor mijn knie er eigenlijk niet zijn, is de kans op een hoger puntenaantal voor het Behindertenausweis gestegen. Tot nu toe had ik er nog niet voldoende om daadwerkelijk een pasje te krijgen. En met zo'n pasje heb je toegang tot allerlei voorzieningen die ik nu mogelijk nodig ga hebben. Een aangepaste fiets, mogelijk ook een aangepaste auto. En wie weet wat nog meer.
Je krijgt er ook korting mee op toegang bij bijvoorbeeld zwembaden of musea. Dat is mooi maar dat lukte vaak ook al zonder pasje, dankzij mijn Alinker
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
http://bijenzonderzorgen.nl/ beslist geen BIJ-zaak!