abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:24:34 #1
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188645726
Pegida nu wel naar Stadhuisplein in Eindhoven

Pegida gaat zondagmiddag van een tot drie uur demonstreren in Eindhoven. Niet bij de Al Fourqaan-moskee, maar op het Eindhovense Stadhuisplein. ,,We komen voortaan elke zondagmiddag naar Eindhoven", zegt Pegida-voorman Edwin Wagensveld. ,,Net zo lang totdat we wel bij moskee terecht kunnen.”

Vrijdagochtend heeft het Eindhovense gemeentebestuur Pegida laten weten dat de anti-islamorganisatie geen actie mag voeren bij de Al Fourqaan-moskee, zoals de organisatie had aangekondigd. Een eerdere demonstratie van Pegida daar liep volledig uit de hand.

Naar aanleiding daarvan werden alle door Pegida aangekondigde demonstraties op die locatie door burgemeester John Jorritsma verplaatst naar het Stadhuisplein. Tot op heden blies de organisatie in reactie daarop die demonstraties telkens af.

,,Maar deze keer niet", reageert Wagensveld desgevraagd. ,,De burgemeester denkt zeker dat wij daar in blijven tuinen, en dat ie van ons af is als hij de locatie telkens verplaatst. Maar dat is echt niet zo. Hij kan voorlopig elke week een blik agenten open trekken. We blijven gewoon komen, net zo lang totdat we kunnen demonstreren in de Eindhovense wijk waar spraken is van een probleem."

Dat probleem is volgens Wagensveld dat als Pegida in de Eindhovense wijk Woensel komt demonstreren tegen de islam moslimjongeren daar op reageren door ‘met bakstenen en stoeptegels te gooien en met ijzeren staven te zwaaien'.
https://www.ed.nl/eindhov(...)-eindhoven~a927af9a/

Ik zie anders weinig actie uit "de gemeenschap" komen die dit tegen gaan. Geen veroordelingen van het geweld vanuit de moskee, geen ouders die hun kroost eens fatsoenlijk opvoeden etc. etc. etc. De afkeuring voor deze acties vanuit "de gemeenschap" is er niet nauwelijks. En mijn vermoeden is dat dat komt, omdat het meerendeel van de moslims het stiekem niet erg vind dat de "eer" van de islam/mohammed verdedigd wordt met geweld.

Edit, ik zag niet dat ik de laatste was en een nieuw topic opende, mijn reactie is een reactie op buitendam in het vorige topic van de reeks.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:29:13 #2
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188645767
Ik blijf het bizar vinden hoe vele mensen met een linkse inborst 180graden gedraaid zijn. Ik kom ook uit een redelijk links gezin, en ik weet nog heel goed hoe men vroeger zo hard mogelijk tegen heilige huisjes aanschopte en dat heeft mede godzijdank :D tot de ontzuiling geleid. Maar tegenwoordig is (zogenaamd) progressief links bij wijze van spreke instaat om een onthoofding goed te praten, want ja, we moeten die zielige moslimpjes niet kwetsen hoor. Te bizar voor woorden 8)7 . En door het continue beschermen van deze groep voelen zij zich gesterkt in hun opvatting dat niemand de islam mag beledigen en dat het volledig legitiem is om dit met geweld en bedreigingen te etaleren. Je ziet het aan de in het vorig topic genoemde Hans Teeuwen al naar wat voor soort maatschappij we toe gaan. Bijna niemand durft nog tegen die achterlijke ideologie in te gaan. En als iemand nog het lef heeft om te zeggen dat de islam een achterlijke ideologie is dan staat links Nederland vooraan om diegene (naast alle bedreigingen en geweld uit de moslimhoek) ook nog eens neer te sabelen. 8)7 8)7 8)7
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:34:07 #3
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188645819
Kan een mod deze even reeksen, ik heb vergeten #2 in de titel te zetten. excuus
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:37:03 #4
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188645851
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:29 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik blijf het bizar vinden hoe vele mensen met een linkse inborst 180graden gedraaid zijn. Ik kom ook uit een redelijk links gezin, en ik weet nog heel goed hoe men vroeger zo hard mogelijk tegen heilige huisjes aanschopte en dat heeft mede godzijdank :D tot de ontzuiling geleid. Maar tegenwoordig is (zogenaamd) progressief links bij wijze van spreke instaat om een onthoofding goed te praten, want ja, we moeten die zielige moslimpjes niet kwetsen hoor. Te bizar voor woorden 8)7 . En door het continue beschermen van deze groep voelen zij zich gesterkt in hun opvatting dat niemand de islam mag beledigen en dat het volledig legitiem is om dit met geweld en bedreigingen te etaleren. Je ziet het aan de in het vorig topic genoemde Hans Teeuwen al naar wat voor soort maatschappij we toe gaan. Bijna niemand durft nog tegen die achterlijke ideologie in te gaan. En als iemand nog het lef heeft om te zeggen dat de islam een achterlijke ideologie is dan staat links Nederland vooraan om diegene (naast alle bedreigingen en geweld uit de moslimhoek) ook nog eens neer te sabelen. 8)7 8)7 8)7
Dit staat erg ver van de realiteit af.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:39:46 #5
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188645882
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:37 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dit staat erg ver van de realiteit af.
Menselijke perceptie is een lastig begrip. De 1 ziet het zus, de ander ziet het zo. Dit is wat ik om mij heen zie, dat jij dat anders ziet is prima.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:41:30 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_188645899
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:29 schreef RealistAtheist het volgende:
Nou zul je die ongetwijfeld hebben, maar 16 jaar geleden had een prominent PvdA Kamerlid het al over kutmarokkanen. (Extreem) Rechts schuift gewoon continu verder op zodat ze kunnen blijven zeggen dat "links wegkijkt en bagatelliseert" want ja, op een gegeven moment schuiven weldenkende mensen niet meer mee op naar het aanvallen van gelovigen omdat ze zien dat het inmiddels geen "benoemen van zaken in een constructief debat" meer is, maar gewoon onverdraagzaamheid.
Ik ben altijd anti-Islam geweest, maar uiteindelijk is het toch gewoon een geloof en ga ik mensen niet vertellen wat ze wel en niet mogen geloven. En dat het mensen zijn heeft dan voorrang. (Tenzij het gewelddadig wordt zoals het belijden van Salafisme, dat zou ik niet erg vinden als dat verboden werd, maar denk dat het juridisch moeilijk is)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:53:44 #7
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:41 schreef speknek het volgende:

[..]

Nou zul je die ongetwijfeld hebben, maar 16 jaar geleden had een prominent PvdA Kamerlid het al over kutmarokkanen. (Extreem) Rechts schuift gewoon continu verder op zodat ze kunnen blijven zeggen dat "links wegkijkt en bagatelliseert" want ja, op een gegeven moment schuiven weldenkende mensen niet meer mee op naar het aanvallen van gelovigen omdat ze zien dat het inmiddels geen "benoemen van zaken in een constructief debat" meer is, maar gewoon onverdraagzaamheid.
Ik ben altijd anti-Islam geweest, maar uiteindelijk is het toch gewoon een geloof en ga ik mensen niet vertellen wat ze wel en niet mogen geloven. En dat het mensen zijn heeft dan voorrang. (Tenzij het gewelddadig wordt zoals het belijden van Salafisme, dat zou ik niet erg vinden als dat verboden werd, maar denk dat het juridisch moeilijk is)
Ik weet niet of je het (terecht) belachelijk maken van christenen "benoemen van zaken in een consturctief debat" kunt noemen hoor. Men ging er in die tijd behoorlijk hard tegenaan. En dat heeft naar mijn mening juist tot een meer progressief denken geleid. Dus ik vind het wat slap om te zeggen dat moslims nu "erger" beledigd worden. Sterker nog juist door die dreiging van geweld maken cabaretiers en satirische programma's en bladen (Charlie Hebdo) moslims minder vaak of bijna niet belachelijk in vergelijking met de christenen zo'n 30 40jaar geleden.

Van mij mag overigens iedereen ook geloven wat hij of zij gelooft hoor. Maar wel achter de eigen voordeur. Ik ben dan ook fel tegen overheidssubsidies voor religieus onderwijs ed.

En als men mij als ongelovige zegt dat ik naar de hel ga, dan is dat prima, kan ik alleen maar hartelijk om lachen. Ik hoop gewoon dat men uiteindelijk ook zelf gaat inzien dat geloven in een boekje wat 2000 of 1400 jaar geleden is geschreven is belachelijk is. We geloven toch ook niet in zeemonsters die veelvuldig op 16e en 17e eeuwse gravures/verhalen voorkwamen? Waarom dan wel in een nog veel ouder sprookjesboek, ik kan er gewoon niet bij dat vele mensen dat nog steeds niet inzien. En als het continue ridiculiseren van die sprookjes er toe lijdt dat we met zijn allen eindelijk wat meer verlicht raken zeg ik: Doen!

[ Bericht 1% gewijzigd door RealistAtheist op 27-08-2019 10:01:00 ]
pi_188646027
Uiteindelijk zal het belagen van een moskee leiden tot algehele haat tegen een volgende minderheid.
Uiteindelijk is het belagen van een moskee hetzelfde als het belagen van bv een synagoge.
Denk maar aan de aanslag in de VS op een synagoge.
De dader had zich laten inspireren door de aanslag in Christchurch, waarbij het om een moskee ging.
Aantijgingen tegen groepen mensen, of het nu moslims zijn of Joden, het leidt tot haat in de samenleving en zodra de moslims "weg" zijn, wordt er weer een andere groep op de korrel genomen. De Joden bijvoorbeeld.
Denk maar aan het voorbeeld van El Paso.

Geweld komt bij alle groepen voor.
Denk maar aan die (Christelijke?) Urker jongeren die in honderdtallen een huis van een Marokkaan belagen en dan de moeder en de zus tegen de vlakte meppen.
De moeder is regelrecht het ziekenhuis ingeslagen.
En de ME-taferelen met rondvliegende dranghekken kennen we ook bij demonstraties tegen een AZC.
Ik herinner me een poging tot brandstichting in een moskee in Enschede, terwijl er mensen binnen waren.
Een regelrechte Kristallnacht-actie.
Dat het dan om een moskee ging en niet een synagoge maakt niks uit.
En dat de brandaanslag uiteindelijk mislukt is, maakt ook niet uit. Feit is dat er een brandbom gegooid is richting een moskee waar notabene op dat moment mensen aanwezig waren.

Geweld en provocatie richting bepaalde groepen in de samenleving (moslims, Joden etc) kan ernstige consequenties hebben. Met de provocaties van Pegida is de samenleving niet gebaat.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:58:03 #9
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646064
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:55 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Uiteindelijk zal het belagen van een moskee leiden tot algehele haat tegen een volgende minderheid.
Uiteindelijk is het belagen van een moskee hetzelfde als het belagen van bv een synagoge.
Denk maar aan de aanslag in de VS op een synagoge.
De dader had zich laten inspireren door de aanslag in Christchurch, waarbij het om een moskee ging.
Aantijgingen tegen groepen mensen, of het nu moslims zijn of Joden, het leidt tot haat in de samenleving en zodra de moslims "weg" zijn, wordt er weer een andere groep op de korrel genomen. De Joden bijvoorbeeld.
Denk maar aan het voorbeeld van El Paso.

Geweld komt bij alle groepen voor.
Denk maar aan die (Christelijke?) Urker jongeren die in honderdtallen een huis van een Marokkaan belagen en dan de moeder en de zus tegen de vlakte meppen.
De moeder is regelrecht het ziekenhuis ingeslagen.
En de ME-taferelen met rondvliegende dranghekken kennen we ook bij demonstraties tegen een AZC.
Ik herinner me een poging tot brandstichting in een moskee in Enschede, terwijl er mensen binnen waren.
Een regelrechte Kristallnacht-actie.
Dat het dan om een moskee ging en niet een synagoge maakt niks uit.
En dat de brandaanslag uiteindelijk mislukt is, maakt ook niet uit. Feit is dat er een brandbom gegooid is richting een moskee waar notabene op dat moment mensen aanwezig waren.

Geweld en provocatie richting bepaalde groepen in de samenleving (moslims, Joden etc) kan ernstige consequenties hebben. Met de provocaties van Pegida is de samenleving niet gebaat.
Oei, oei, oei, je haalt het ene Urker incident (wat achteraf gewoon een ruzie om een meisje bleek te zijn en niks met het geloof te maken had) erbij tegenover tientallen keren geweld van islamitische jongeren tegen pegida om je punt te maken. Sterk, heel sterk. 8)7
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:14:06 #10
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188646275
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:58 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Oei, oei, oei, je haalt het ene Urker incident (wat achteraf gewoon een ruzie om een meisje bleek te zijn en niks met het geloof te maken had) erbij tegenover tientallen keren geweld van islamitische jongeren tegen pegida om je punt te maken. Sterk, heel sterk. 8)7
Dus het gedrag van allochtonen in bijvoorbeeld een zwembad of elders in het dagelijks leven zouden we ook los moeten koppelen van hun eventuele geloof?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:21:17 #11
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188646348
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:58 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Waarom negeer je eigenlijk alle andere voorbeelden? Ben je als rechts figuur niet in staat om kritiek te leveren op ideologische agressie uit de christelijke hoek?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:29:55 #12
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:14 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dus het gedrag van allochtonen in bijvoorbeeld een zwembad of elders in het dagelijks leven zouden we ook los moeten koppelen van hun eventuele geloof?
Zeker niet, want dat gedrag heeft wel degelijk deels met een mengeling van cultuur en geloof te maken.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:35:30 #13
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:21 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom negeer je eigenlijk alle andere voorbeelden? Ben je als rechts figuur niet in staat om kritiek te leveren op ideologische agressie uit de christelijke hoek?
Ik zou mezelf zeker niet rechts noemen, en zoals je aan mijn naam en aan eerdere reacties kunt zien ben ik juist voor kritiek op achterlijkheid die met het christelijk geloof te maken heeft? Dus ik snap niet helemaal waar je dit vandaan hebt. Ik pak alleen het Urker voorbeeld eruit omdat dat duidelijk framing is omdat dat niks met het geloof te maken heeft, maar met ruzie om een meisje.

En ik heb eerder gezegd (in het einde 1# van deze topicreeks) dat geweld en vernieling/vandalisme nooit de oplossing is. Maar ik moet dus blijkbaar bij elk punt apart gaan aangeven dat ik dat afkeur? :?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:35:34 #14
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188646545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:29 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Zeker niet, want dat gedrag heeft wel degelijk deels met een mengeling van cultuur en geloof te maken.
Maar een migrantengezin lynchen is gewoon een ruzie waar we niks achter hoeven te zoeken. Gebeurt zo vaak. Geen mengeling van cultuur en geloof?

Wat een wegkijker ben je eigenlijk. Lekker de ogen sluiten voor ingebakken culturele onverdraagzaamheid, want je zal maar eens met een beschuldigende vinger naar gereformeerden wijzen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:38:13 #15
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188646582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:35 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Ik zou mezelf zeker niet rechts noemen, en zoals je aan mijn naam en aan eerdere reacties kunt zien ben ik juist voor kritiek op achterlijkheid die met het christelijk geloof te maken heeft? Dus ik snap niet helemaal waar je dit vandaan hebt. Ik pak alleen het Urker voorbeeld eruit omdat dat duidelijk framing is omdat dat niks met het geloof te maken heeft, maar met ruzie om een meisje.

En ik heb eerder gezegd (in het einde 1# van deze topicreeks) dat geweld en vernieling/vandalisme nooit de oplossing is. Maar ik moet dus blijkbaar bij elk punt apart gaan aangeven dat ik dat afkeur? :?
Als ik ruzie zou hebben om een meisje woon ik niet in een geloofsomgeving die dan over gaat tot dat. En je negeert die andere voorbeelden nog steeds omdat je geen kritiek durft te leveren op christenen die zich georganiseerd misfragen tegenover andere bevolkingsgroepen.
pi_188646606
Wat hebben kutte christenen met dit topic te maken?
Conscience do cost.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:39:47 #17
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646608
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Maar een migrantengezin lynchen is gewoon een ruzie waar we niks achter hoeven te zoeken. Gebeurt zo vaak. Geen mengeling van cultuur en geloof?

Wat een wegkijker ben je eigenlijk. Lekker de ogen sluiten voor ingebakken culturele onverdraagzaamheid, want je zal maar eens met een beschuldigende vinger naar gereformeerden wijzen.
Kan jij wel lezen? Ik vind gereformeerden met achterlijke denkbeelden over man vrouw net zo debiel als moslims. En dat voorbeeld in Urk bleek achteraf een ordinaire ruzie om een meisje te zijn, dat is waar ik op wees dat dat gewoon een slecht voorbeeld was. Net zo debiel om daarbij geweld te gebruiken overigens en volkomen terecht dat de daders gelukkig opgepakt en bestraft zijn.

Je moet echt wat aan je leesvaardigheid gaan doen hoor, als je al die bovenstaande rare opmerkingen in mijn verhaal denkt lezen. 8)7

Protip: Kijk eens naar mijn username, dan kun je al wel vermoeden dat ik net zo goed een broertje dood aan christelijke achterlijkheid heb.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:41:11 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_188646636
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:29 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Maar met een groep knokken om de eer van een meisje niet _O-.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:41 schreef speknek het volgende:
omdat ze zien dat het inmiddels geen "benoemen van zaken in een constructief debat" meer is, maar gewoon onverdraagzaamheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:42:28 #19
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646654
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef ems. het volgende:
Wat hebben kutte christenen met dit topic te maken?
Bizar hè wat er allemaal weer aan de haren bijgesleept wordt :')
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:44:58 #20
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188646699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:39 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Kan jij wel lezen? Ik vind gereformeerden met achterlijke denkbeelden over man vrouw net zo debiel als moslims. En dat voorbeeld in Urk bleek achteraf een ordinaire ruzie om een meisje te zijn, dat is waar ik op wees dat dat gewoon een slecht voorbeeld was. Net zo debiel om daarbij geweld te gebruiken overigens en volkomen terecht dat de daders gelukkig opgepakt en bestraft zijn.

Je moet echt wat aan je leesvaardigheid gaan doen hoor, als je al die bovenstaande rare opmerkingen in mijn verhaal denkt lezen. 8)7
Nee, het is overduidelijk dat jij dit bagatelliseert omdat je niet daadwerkelijk kritiek wil leveren op christenen. Dat doe je namelijk nu 3x op rij in dit Urk geval. Dat is ook de reden dat je wél vindt dat de fouten van allochtonen gelinkt zijn aan hun geloof en cultuur, maar dit in Urk slechts een ruzie om een meisje. En dat is ook de redenen dat je die andere voorbeelden negeert. Je bent namelijk een hypocriete wegkijker die wel zachtjes zegt kritisch te zijn naar christenen, maar dat duidelijk niet is.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:46:58 #21
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646718
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, het is overduidelijk dat jij dit bagatelliseert omdat je niet daadwerkelijk kritiek wil leveren op christenen. Dat doe je namelijk nu 3x op rij in dit Urk geval. Dat is ook de reden dat je wél vindt dat de fouten van allochtonen gelinkt zijn aan hun geloof en cultuur, maar dit in Urk slechts een ruzie om een meisje. En dat is ook de redenen dat je die andere voorbeelden negeert. Je bent namelijk een hypocriete wegkijker die wel zachtjes zegt kritisch te zijn naar christenen, maar dat duidelijk niet is.
Koekkoek discussie gesloten met jou als je dit continu uit mijn verhaal denkt te halen. :W
pi_188646845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:44 schreef VoMy het volgende:

[..]

Komt ook zo vaak voor, zon incident als in Urk. Wat logisch is, want christenen zijn natuurlijk flink in de meerderheid ten opzichte van moslims. En moslims komen daarom wat betreft dit soort berichten nauwelijks negatief in het nieuws.

Nee echt.

:')

Verder, intolerante religieuzen :r
Agressief groepjes gedrag :r
Geweld :r
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:01:22 #23
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188646892
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Komt ook zo vaak voor, zon incident als in Urk. Wat logisch is, want christenen zijn natuurlijk flink in de meerderheid ten opzichte van moslims. En moslims komen daarom wat betreft dit soort berichten nauwelijks negatief in het nieuws.

Nee echt.

:')

Verder, intolerante religieuzen :r
Agressief groepjes gedrag :r
Geweld :r
Je moet voor VoMy wel even nog een keer specifiek noemen dat christenen toch wel heel heel kut zijn, ondanks dat je dat al zegt over religieuzen in het algemeen anders bagateliseer je! 8)7 8)7 8)7
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:03:52 #24
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188646929
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:01 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Je moet voor VoMy wel even nog een keer specifiek noemen dat christenen toch wel heel heel kut zijn, ondanks dat je dat al zegt over religieuzen in het algemeen anders bagateliseer je! 8)7 8)7 8)7
Maar hij zegt dat ook. Jij niet. Jij komt met allemaal excuses waarom dit een ander geval is en niet ook onderdeel van hun cultuur of geloof.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:41:16 #25
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_188647518
Ik zal het nog 1 laatste keer herhalen en dan is het echt klaar.

quote:
Ik vind gereformeerden met achterlijke denkbeelden over man vrouw net zo debiel als moslims. En dat voorbeeld in Urk bleek achteraf een ordinaire ruzie om een meisje te zijn, dat is waar ik op wees dat dat gewoon een slecht voorbeeld was. Net zo debiel om daarbij geweld te gebruiken overigens en volkomen terecht dat de daders gelukkig opgepakt en bestraft zijn.
Ik heb alleen aangegeven dat dit een slecht voorbeeld was en dat ik blij ben dat de daders gestraft zijn, maar laat jij mij eens zien waar in dit topic ik specifiek aangeef dat het christelijke geloof te prefereren valt boven de islam. Ik vind ze beide debiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')