In Moerdijk was er een paar jaar geleden een brand en de burgemeester daar was een echte hersenloze zombie, zwaar humor om te zien!quote:
Geen kad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hey ik werd vandaag gestalkt door een kat buiten
Ik las anusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee de room niet. En bij diepgevroren spinazie komt teveel vocht vrij voor m'n saus.
Trainenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wauw, ik krijg nu zelfs spammail over hoe ik moet afvallen. NU WEET IK HET WEL
Minder vaak die vetpot aanslingeren dus!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik kon 2 weken niet trainen maar de kcal-inname is nagenoeg hetzelfde dus begin buikje te krijgen, moet het snel wegwerken maar met deze hitte wil het niet joh
Vooral brood en pasta maar veeeeeeel kcal. Al heb ik laatste weken wel KFC en hamburgers opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Minder vaak die vetpot aanslingeren dus!
Liefquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey ik werd vandaag gestalkt door een kat buiten
Awhh, ze zullen het wel warm hebben ook.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lief
Mijn honden hebben gezwommen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |