Had je dat in huis? Eff in je verstop lade kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:41 schreef Kopjechino het volgende:
Ik denk dat mijn hond vannacht een lijntje coke heeft gedaan. Er zit allemaal wit op zijn neus.
Hee kopjequote:
Veranderd ie ook iedere 30 seconden van onderwerp?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:41 schreef Kopjechino het volgende:
Ik denk dat mijn hond vannacht een lijntje coke heeft gedaan. Er zit allemaal wit op zijn neus.
Natuurlijk, ik ben een echte drugsgebruikerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:43 schreef Ivo1986 het volgende:
Had je dat in huis? Eff in je verstop lade kijken
Ja, en zijn ogen staan helemaal strak enzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee kopje
[..]
Veranderd ie ook iedere 30 seconden van onderwerp?
Beter verstoppen dan, tis zonde als je hond lam gaat, loop je alleen met een riem over straat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik ben een echte drugsgebruiker
Je snapt dat dit sarcasme was toch hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:46 schreef Ivo1986 het volgende:
Beter verstoppen dan, tis zonde als je hond lam gaat, loop je alleen met een riem over straat.
Tuurlijk, vandaar dat je alleen met de riem over straat gaatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je snapt dat dit sarcasme was toch haha
Motorblokje. Vroem vroemquote:
Beetje sadomasochistisch, ik hou ervan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:49 schreef Ivo1986 het volgende:
Tuurlijk, vandaar dat je alleen met de riem over straat gaat
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beetje sadomasochistisch, ik hou ervan.
Lekker manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, en zijn ogen staan helemaal strak enzo
Hee dudequote:
quote:
Echt wel. Deze hond weet alles uit het leven te halenquote:
Misschien bezig met een bucket list. Coke, check!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
[..]
Echt wel. Deze hond weet alles uit het leven te halen
Hahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:07 schreef eNGine10 het volgende:
Misschien bezig met een bucket list. Coke, check!
Ah leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahaha
Wie weet! Vanmiddag gaat hij zwemmen, weer iets wat op het lijstje afgevinkt kan worden.
Ja, we hebben wel zo'n schelpenbadje in de tuin. Maar dat is niet hetzelfdequote:
Beetje laat, maar wat had je in gedachten?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een medicijn voor
Jij ook hierquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:45 schreef Driepink het volgende:
Beetje laat, maar wat had je in gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |