Niceeequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik en een vriendin wilden gaan hardlopen (ja, er mag gelachen worden). We reden naar het bos, en zagen opeens een hond oversteken. Wij kijken, nergens een eigenaar te vinden. Maar die hond sprong in de auto, dus wij al selfies gemaakt met die hond
Mee naar huis genomen, gelijk dierenasiel gebeld zodat er iemand langs kon komen om een eventuele chip te lezen. Er stond wel een telefoonnummer op de tag, maar dat was een Portugees nummer. Uiteindelijk mede dankzij de medewerker de eigenaar gevonden. Een Portugese meneer die hier in Nederland met paarden werkte, en de hond had meegenomen tijdens het paardrijden. Oeps.
Hij nam ons niets kwalijk, en was super blij het beestje weer te zien.
Goed verhaal. Lekker kort ook.
Ja hij kwam echt zo rustig binnen wandelen van HALLO HIER BEN IK. En ook echt poseren voor de foto'squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
NiceeeWel vaag dat dat beest ook gewoon de auto inspringt
![]()
Maar hey, je bent een stap verder gegaan om het beest toch weer op de juiste plek te krijgen, dus dat verdient wel lofWel weer super random, ik verwacht dit ook eig alleen bij jou tbh lol
Ja soms zijn ze echt bizar sociaal. Die kat was ook zo, maar kan misschien ook beetje geur zijn. Sommige mensen hebben een bepaalde geur waar dieren op vertrouwen, vooral vrouwenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja hij kwam echt zo rustig binnen wandelen van HALLO HIER BEN IK. En ook echt poseren voor de foto's
Lieve hond was het wel.
Dit zijn wel dingen die mij vaker overkomen, niets verbaasd mij meer.
Wat voor soort hond?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja hij kwam echt zo rustig binnen wandelen van HALLO HIER BEN IK. En ook echt poseren voor de foto's
Lieve hond was het wel.
Dit zijn wel dingen die mij vaker overkomen, niets verbaasd mij meer.
Mijn leven is niet zo vaak saai neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja soms zijn ze echt bizar sociaal. Die kat was ook zo, maar kan misschien ook beetje geur zijn. Sommige mensen hebben een bepaalde geur waar dieren op vertrouwen, vooral vrouwen![]()
Maar tenminste geen saai leven
Ben even de rasnaam kwijt verdorie..quote:
Stiekem wel jaloers, heb geen leuke random verhalenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo vaak saai nee
[..]
Ben even de rasnaam kwijt verdorie..
Niet alle verhalen zijn leuk hoor!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Stiekem wel jaloers, heb geen leuke random verhalen
Niet allemaal, maar deze was wel geinigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet alle verhalen zijn leuk hoor!
Absoluutquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar deze was wel geinig![]()
Echt he..ik kom niet verder dan 3300km rijden met de motor..en dam vragen ze ja maar wat heb je gedaan dan..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Stiekem wel jaloers, heb geen leuke random verhalen
Zeg je toch gewoon de mona lisa gezienquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he..ik kom niet verder dan 3300km rijden met de motor..en dam vragen ze ja maar wat heb je gedaan dan..
Wie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeg je toch gewoon de mona lisa gezien
Vandaag wel hoor, maar als het morgen nog zo warm wordt zal het op het werk wel weer afzien zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hou jij het nog een beetje uit met de hitte?
President van Amerikaquote:
Ik vond het vandaag wel echt warmquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaag wel hoor, maar als het morgen nog zo warm wordt zal het op het werk wel weer afzien zijn.
Rond de 34 graden ongeveer. Alsnog heel warmquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik vond het vandaag wel echt warmMaar zat op kantoor, met airco. Toen ik naar buiten ging was het afzien lol. Bij jou is het nu 40 ofzo?
Natte sloot zonder dat je geil bent dat idee...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaag wel hoor, maar als het morgen nog zo warm wordt zal het op het werk wel weer afzien zijn.
Ja is ook niet lekker, maar beter dan 40 lol. Maar het zal wel oplopen morgenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Rond de 34 graden ongeveer. Alsnog heel warm
Nou, ik zweet niet uit mijn kut hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:32 schreef Geerd het volgende:
Natte sloot zonder dat je geil bent dat idee...
Ach, vanaf donderdag weer betere temperaturenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja is ook niet lekker, maar beter dan 40 lol. Maar het zal wel oplopen morgen
Ahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:26 schreef Kopjechino het volgende:
@:hemarookworst het was een Australische herder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |