Ik vind ook niet al zijn films geslaagd hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
@:JR-style-93 begrijp er doms nuchter ook al weinig van hoor
Van die Tarantino
kill bill is fantastisch manquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind ook niet al zijn films geslaagd hoor.
Kill Bill vond ik behoorlijk kut.
Vond hateful eight Wel grappigquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:53 schreef Tjacka het volgende:
@:JR-style-93 begrijp er doms nuchter ook al weinig van hoor
Van die Tarantino
Vond reservoir dogs tegenvallen lolquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het echt doodsaai.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kill bill is fantastisch man
Django is fantastischquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kill bill is fantastisch man
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het echt doodsaai.
Ik niet?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef I. het volgende:
[..]
Moet je die Alert PM van @:GGMM even lezen, die IEDEREEN in z'n inbox heeft.
Die vond ik dan juist wel weer leuk.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vond reservoir dogs tegenvallen lol
is cool maar vond kill bill beterquote:
oquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het echt doodsaai.
Had er meer van verwacht ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik dan juist wel weer leuk.
En Inglorious Basterds
vond ik leukquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kutzooi. Wát een oplichters.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de website staat 400 kcal per portion
Hoeveel zakken per dag dan jijquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:57 schreef I. het volgende:
[..]
Kutzooi. Wát een oplichters.
Nee maar hangt er een beetje vanaf hoe groot jij je eigen porties maakt. 't is gewoon poeder, dus je kan zelf doseren.
oh gaat met mij altijd goedquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Soms heb je van die dagen dat het net wat beter kan.
Hopelijk morgen beter amaquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Soms heb je van die dagen dat het net wat beter kan.
Dit is precies wat er mis is met de meeste mensen die aan een "dieet" beginnenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:05 schreef I. het volgende:
Ik vreet nu nog even een zak borrelnootjes leeg, nu kan het nog.
Tekort inhalen met ongezonde troep. Ik eet gewoon 6x in de week thuisbezorgd en verder wat fruit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit is precies wat er mis is met de meeste mensen die aan een "dieet" beginnen
Ben je nou serieus of?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik eet gewoon 6x in de week thuisbezorgd
True.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja precies. Scheelt ook wel dat ik schijt heb aan m'n gewicht verder.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Tekort inhalen met ongezonde troep. Ik eet gewoon 6x in de week thuisbezorgd en verder wat fruit.
Of op maandag want nieuwe week!!quote:
Hoe gaat het met je oog maat. Al wat beter?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ja precies. Scheelt ook wel dat ik schijt heb aan m'n gewicht verder.
Ja scheelt dat je tegenwoordig prima gezond kan eten met Thuisbezorgdquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Niet alleen vette hap hoor, ook wel Thais enzo
Lekker laxeertabletten poppenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Gewoon meer poepen dan je eet
Opgelost slotje
Niks beter helaas, morgen weet ik wss. meer, dan breng ik weer een bezoekje aan het altijd gezellige ziekenhuis.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je oog maat. Al wat beter?
Ik gemiddeld gezien 1x per week denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
6x is wel veel maar 3x thuisbezorgd pw tik ik toch zeker wel aan
lmaoquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Heel veel hipster en vega tentjes ook tegenwoordig. Wel belachelijke prijzenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja scheelt dat je tegenwoordig prima gezond kan eten met Thuisbezorgd
Hmmquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Niks beter helaas, morgen weet ik wss. meer, dan breng ik weer een bezoekje aan het altijd gezellige ziekenhuis.
Watquote:
Lekker, pinda's zijn gewoon gezondquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:05 schreef I. het volgende:
Ik vreet nu nog even een zak borrelnootjes leeg, nu kan het nog.
Wat bestel je dan vaak?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Ja jij zit in Utrecht. Wat wil jequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heel veel hipster en vega tentjes ook tegenwoordig. Wel belachelijke prijzen
Pompoensoep of salade of vegan burgerquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heel veel hipster en vega tentjes ook tegenwoordig. Wel belachelijke prijzen
Thanks! Zal ik doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmmsterkte laat ff weten hoe het gaat morgen
Poke Bowls ben ik laatste tijd wel erg fan van. En als ik zin heb in asian Indiaas of Thais, of anders pasta.quote:
Ik heb hier weinig keus helaasquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Poke Bowls ben ik laatste tijd wel erg fan van. En als ik zin heb in asian Indiaas of Thais, of anders pasta.
Nooit echt pizza ofzo, dan meestal patatje omdat er koala lekkere snackbar hier zit
De coating is iets minder gezond, maar ach.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, pinda's zijn gewoon gezond
Alanya tochquote:
Indiaas eten, lekker aan de schijterij allen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Poke Bowls ben ik laatste tijd wel erg fan van. En als ik zin heb in asian Indiaas of Thais, of anders pasta.
Nooit echt pizza ofzo, dan meestal patatje omdat er koala lekkere snackbar hier zit
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lekker, pinda's zijn gewoon gezond
Je moet ze wel pellen hequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
De coating is iets minder gezond, maar ach.
Nog nooit gebeurt. Dat gebeurt me vaker van de oorlogssaus bij de patat dan als ik Indiaas eetquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Indiaas eten, lekker aan de schijterij allen.
Oh hier meestal 15-20 euro ja minimaalquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en altijd voor minimaal 30 euro bestellen dan.
Dan is het dus niet zo'n goede snackbar.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurt. Dat gebeurt me vaker van de oorlogssaus bij de patat dan als ik Indiaas eet
Gebeurtquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit gebeurt. Dat gebeurt me vaker van de oorlogssaus bij de patat dan als ik Indiaas eet
Dit had ik ook met valiumquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zag het in de medicijnen kast liggen en wilde het proberen
Bizar jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
17,95 voor een hamburger met hippe naam en wat slappe patatjes
Leef mee met jou en je aambeien die je nu hebtquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:21 schreef Tjacka het volgende:
Zag het in de medicijnen kast liggen en wilde het proberen
Dat valt nog mee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh hier meestal 15-20 euro ja minimaal
Dat heeft niks met de kwaliteit daarvan te maken, maar meer met de hoeveelheid sausquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het dus niet zo'n goede snackbar.
Aambeien zijn super kutquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Leef mee met jou en je aambeien die je nu hebt
Dag vetpensquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Slaap lekker dikzakjes
Ik heb helaas niet zoveel zin meer in patatquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de kwaliteit daarvan te maken, maar meer met de hoeveelheid saus
Trusteenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
Tijd om te gaan slapen. Slaap lekker dikzakjes
Over mixed grill gesprokenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:22 schreef SoS87 het volgende:
Poke bowl is ook lekker ja, sushi bestel ik ook bijna wekelijks. Pizza 2x per week, mixed grill van de turk ook vaak.
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over mixed grill gesproken
Ben je weleens bij Sirtaki geweest? Oei oei oei die is goed
Gyros met tzatziki. Daar is toch weinig mis meequote:
Goeie tzatziki is echtquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gyros met tzatziki. Daar is toch weinig mis mee
Lekker pitabroodje volproppen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gyros met tzatziki. Daar is toch weinig mis mee
Straks zitten we allemaal weer in grtdquote:
Met @supersof en @Paxcon zekerquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks zitten we allemaal weer in grtd
Die was cute.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met @:supersof en @:Paxcon zeker
Zeker? Ik kan me heugen dat het bij jou juist de ander wasquote:
gaat ook niet over hemquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker? Ik kan me heugen dat het bij jou juist de ander was
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je op jongens viel.
Maakt wel ineens duidelijk waarom je Emilia niks vindt.
Wandelenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Wat doen jullie met spanning in je lijf
Hehehehequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wist niet dat je op jongens viel.
Maakt wel ineens duidelijk waarom je Emilia niks vindt.
Keihard kanker roepen tegen mezelf.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Masturberenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Heb je zoveel spanning in je lijf dan?quote:
cool broquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keihard kanker roepen tegen mezelf.
quote:
yea, ik wil zeggen beetje maar koekoekquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je zoveel spanning in je lijf dan?
Snap niet dat je niet Rose boven Emilia verkiest.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Keihard kanker roepen tegen mezelf.
Hoe komt het meisjequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, ik wil zeggen beetje maar koekoek
Pammetje nemen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea, ik wil zeggen beetje maar koekoek
Rose is sowieso knapper dan Emily jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap niet dat je niet Rose boven Emilia verkiest.
Ik vind met kanker schelden echt heel debielquote:
Wandelen of meditatie/ademhalingsoefeningenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:54 schreef Crack_ het volgende:
Ja voor mij welquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker? Ik kan me heugen dat het bij jou juist de ander was
Goede armen, goede buik, goede kaakquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rose is sowieso knapper dan Emily ja
Ja maar kinkhoest klinkt weer debielquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind met kanker schelden echt heel debiel
wandelen zei fokkie ook, dat is echt een goedequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen of meditatie/ademhalingsoefeningen
Emilia is mooier en lekkerder.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap niet dat je niet Rose boven Emilia verkiest.
kanker ook dus ik snap je punt niet zoquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja maar kinkhoest klinkt weer debiel
Wandelen helpt echt hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wandelen zei fokkie ook, dat is echt een goedemeditatie vind ik echt lastig, weet niet of ik daar de persoon voor ben
en hee, ben jij al klaar met je huizenwoonplaatskeuzes
ohshitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Wandelen gaat alleen niet zo goed laatste tijd omdat ik tering veel pijn in mn poten heb, morgen maar even langs hA
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kanker ook dus ik snap je punt niet zo
Wat maakt dat nou uit als je dat doet als je alleen bent?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind met kanker schelden echt heel debielals het bij jou helpt is dat wel fijn (maar liever met iets anders hueue
)
Je snapt hem niet neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kanker ook dus ik snap je punt niet zo
Nja zal niks ernstigs zijnquote:
true, heb je goede of linkje met goede of whateverquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wandelen helpt echt haha
En meditatie kun je leren, daarnaast zijn er zoveel verschillende soorten en duurte
Zou anders wel echt ademhalingsoefeningen doen.
Rose heeft aristocratische trekjes en is van adel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Emilia is mooier en lekkerder.
Dit klinkt heftigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:01 schreef Fok-it het volgende:
Wandelen gaat alleen niet zo goed laatste tijd omdat ik tering veel pijn in mn poten heb, morgen maar even langs hA
Expressieve wenkbrauwen, humor en een glimlach waar je van smelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rose heeft aristocratische trekjes en is van adel.
Wat kun je nog meer zoeken in een vrouw?
Nouja, ik verlies principes niet omdat ik alleen zou zijn snapjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit als je dat doet als je alleen bent?
Ik vind het ook altijd heel hypocriet dat je daar niet mee mag schelden en met andere ziektes en beledigingen wel.
Vind ik heel persoonlijk maar anders zou je vgz mindfulness coach app kunnen downloaden. Die heeft er een paar. App is gratis en je hoeft niet bij VGZ te zittenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true, heb je goede of linkje met goede of whatever
dat kan wel echt veel doen, laten we het hopeeeeenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja zal niks ernstigs zijnDenk dat het houding is ofzo. Misschien zooltjes nodig
Ja anders ms. Kutleefquote:
Misschien kent hij niemand die kanker heeft gehadquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken niemand die aan tyfus/cholera of whatever is overleden of die ziekte heeft gehad
Sowieso is ze te donker voor me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Expressieve wenkbrauwen, humor en een glimlach waar je van smelt.
Er zit wel een verschil tussen kanker gebruiken in pure frustratie en woede of gewoon als je ontspannen bent en het als bijvoeglijk naamwoord gebruikt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, ik verlies principes niet omdat ik alleen zou zijn snapje
En ik vind dat altijd zo raar als mensen dat zeggen. Ik ken niemand die aan tyfus/cholera of whatever is overleden of die ziekte heeft gehad dus daar kwets je simpelweg niemand mee? En scheldwoorden zoals 'homo' etc zijn indd net zo debiel
Is ook persoonlijk, volgens mij heb ik moeite met in mezelf mediteren en lukt het me al veel makkelijker als ik juist moet concentreren op shit buiten mezelf. Als je dit snaptquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind ik heel persoonlijk maar anders zou je vgz mindfulness coach app kunnen downloaden. Die heeft er een paar. App is gratis en je hoeft niet bij VGZ te zitten
Ik vind brunettes het aantrekkelijkst juist.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso is ze te donker voor me.
Rasiesjquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso is ze te donker voor me.
Hij zal vast wel een keer zelf van de trap gekankerd zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:06 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Misschien kent hij niemand die kanker heeft gehad
Vast. Wie niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal vast wel een keer zelf van de trap gekankerd zijn
Ik hou van alle vrouwen manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind brunettes het aantrekkelijkst juist.
Ik zoek juist blondines zodat ik ze kan BLACKEN.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind brunettes het aantrekkelijkst juist.
Ben jij een allochtoon?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zoek juist blondines zodat ik ze kan BLACKEN.
Beetje mijn allochtoonse dna verkazen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:09 schreef Fok-it het volgende:
Brunettes en roodharigen
Kom maar door
Ja kutquote:
Mariaquote:
Lekker dingquote:
Maar waar liggen je roots dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je leert vandaag aardig wat over me he?
Kanker in een reclamespotje gebruiken (en dus voor positieve doeleinden) of als scheldwoord, nogal een verschil vind je nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil tussen kanker gebruiken in pure frustratie en woede of gewoon als je ontspannen bent en het als bijvoeglijk naamwoord gebruikt.
Maar hoezo zou je gekwetst raken van het horen van dat woord? Of raak je dan ook gekwetst elke keer als je dat in een reclamespotje voorbij hoort komen op tv? Snap dat nooit zo, en ik heb ook mijn ervaringen met kanker in de familie gehad. Maar dat scheid je toch gewoon dan.
In kleine piemelnesiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waar liggen je roots dan?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zoek juist blondines zodat ik ze kan BLACKEN.
Beetje mijn allochtoonse dna verkazen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waar liggen je roots dan?
Jammer ditquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je leert vandaag aardig wat over me he?
Papoea nieuw guinea?quote:
Oh jammer dat klinkt wel leuk altijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry Dolf
[..]
Scheelt niet veel.
Nja het is gewoon het perfecte woord als je gefrustreerd bent omdat het er dan gewoon lekker uitrolt. En er zijn altijd wel opmerkingen of grappen waardoor mensen ook gekwetst raken, kan je niet altijd rekening mee houden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kanker in een reclamespotje gebruiken (en dus voor positieve doeleinden) of als scheldwoord, nogal een verschil vind je nietmaar om antwoord te geven: yea ik ken mensen die in elkaar duiken bij het woord kanker. En ook al zou ik het onzin vinden, ik vind niet dat ik het met alles persoonlijk eens hoef te zijn. Als mensen er gekwetst door raken en er genoeg andere scheldwoorden zijn dan snap ik niet zo goed waarom je kanker zou blijven gebruiken. Daarom vind ik het ook deels stom, je weet dat er mensen zijn die het kut vinden dus waarom zou je het nog willen gebruiken. Is niet alsof dat je enige optie is ofzo
ik laat mensen ook wel gewoon als ze met kanker schelden, of het moet echt overdreven vaak zijn
Ik heb dit recent ergens gezien trouwens godver waarop was datquote:
Plan is om binnen nu en paar jaar wel naar dat eiland te gaan, ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh jammer dat klinkt wel leuk altijd
Ik ben niet op de tempel geboren, nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij op deze plaats geboren?
In een ziekenhuis geboren wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet op de tempel geboren, nee.
Ik ben geboren in hetzelfde ziekenhuis als Mathijs de Ligt.
Überhaupt geboren wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een ziekenhuis geboren worden
Hier is het vooral kanker, kut en godverdomme. Vooral die laatstequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is gewoon het perfecte woord als je gefrustreerd bent omdat het er dan gewoon lekker uitrolt. En er zijn altijd wel opmerkingen of grappen waardoor mensen ook gekwetst raken, kan je niet altijd rekening mee houden.
Daarbij nogmaals als je het in jezelf doet en niemand het hoort, waarom zou het niet kunnen?
Net als jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Kanker bekt gewoon heel lekker als scheldwoord. Sad but true
quote:
Denk dat het ook gewoon gewenning is? Ik heb er nooit mee gescholden dus blijft in mijn hoofd een ziekte ofzo. Haha ok ik heb er één keer mee gescholden en toen werd ik meteen kei hard uitgelachenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is gewoon het perfecte woord als je gefrustreerd bent omdat het er dan gewoon lekker uitrolt. En er zijn altijd wel opmerkingen of grappen waardoor mensen ook gekwetst raken, kan je niet altijd rekening mee houden.
Daarbij nogmaals als je het in jezelf doet en niemand het hoort, waarom zou het niet kunnen?
Ligt vlakbij Jogjakarta.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh bij top gear maar waar waren ze...
Daarom ook goede meditatie dingen zoeken en lekker luisteren naar iemand. Zelfs als je afgeleid raakt (wat helemaal prima is)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook persoonlijk, volgens mij heb ik moeite met in mezelf mediteren en lukt het me al veel makkelijker als ik juist moet concentreren op shit buiten mezelf. Als je dit snapt
Thanks voor de tipdoe jij dit vaak?
Gewoon verwijderd worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen proleten worden geboren.
Tyfus ook wel vaak hoor hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Hier is het vooral kanker, kut en godverdomme. Vooral die laatste
oh, en lukt het je dan om jezelf aan te zetten tot meditatie? Dat vind ik wel heel knapquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom ook goede meditatie dingen zoeken en lekker luisteren naar iemand. Zelfs als je afgeleid raakt (wat helemaal prima is)
Ja want heb periodes dat ik anxiety aanvallen heb.
Ach als we niet hadden gedaan nu stonden er morgen nog 200 bij.quote:
Ah cool ziet er indrukwekkend uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt vlakbij Jogjakarta.
Is een boeddhistische tempel die Borobudur heet.
Dan let ik er wel meer op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het ook gewoon gewenning is? Ik heb er nooit mee gescholden dus blijft in mijn hoofd een ziekte ofzo. Haha ok ik heb er één keer mee gescholden en toen werd ik meteen kei hard uitgelachen![]()
En nogmaals, mijn principes gelden ook wanneer ik alleen ben. Maar hey als je principe is om niet met kanker te schelden in het bijzijn van anderen dan klopt dat nog steeds
Blad?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:19 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind bladmongool ook een lekkere overigens.
Kloptquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen proleten worden geboren.
Met moeite maar ik gebruik het ook vooral om in slaap te vallen danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, en lukt het je dan om jezelf aan te zetten tot meditatie? Dat vind ik wel heel knap
hier kut maar dat wil ik afleren want kut is niet negatiefquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tyfus ook wel vaak hoor hier.
Ik scheld wel zelden met loopneus of scheurbuik
Zit je maar wat te dollen, maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach als we niet hadden gedaan nu stonden er morgen nog 200 bij.![]()
Ja, je moet scheldwoorden vooral ook niet gaan definiëren. Het is geen wetenschapquote:
Behalve als ze stinken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kut maar dat wil ik afleren want kut is niet negatief
Tenzij de kut van de vrouw die ik zojuist heb gepost.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kut maar dat wil ik afleren want kut is niet negatief
das wel tofquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan let ik er wel meer op.
Zal dat niet zo snel roepen in een vol café.
Jezus wat kut voor je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je maar wat te dollen, maat.
Ben Frans, Duits en Belgisch. Voornamelijk Frans.
Gedverpiellekusquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
das wel tof
ik heb ook wel eens iemand gekwetst omdat ik gatverdamme zei (gelovig alles), had überhaupt niet door dat ik daar iemand mee kon beledigen
Tyfus ook wel ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een interessant gesprek hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je moet scheldwoorden vooral ook niet gaan definiëren. Het is geen wetenschap
I.?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind scheel reptiel wel een fijne als het om een persoon gaat
Bang dat je vermoord wordt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou alleen maar meer stress ervaren als er een vreemde in mijn oor zou fluisteren waar ik me op moet focussen
Daar zou ik dan principieel geen rekening mee houden omdat ik religie niet serieus kan nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
das wel tof
ik heb ook wel eens iemand gekwetst omdat ik gatverdamme zei (gelovig alles), had überhaupt niet door dat ik daar iemand mee kon beledigen
Of met je moeder, in Spaanstalige landenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een interessant gesprek hoor.
Wat voor scheldwoorden ze gebruiken in bepaalde culturen. Nederlands volgens mij de enige die zoveel met ziektes schelden, in andere landen meer met dieren of seksueel getint.
Moet jij juist in jezelf mediteren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met moeite maar ik gebruik het ook vooral om in slaap te vallen danoverdag ga ik wandelen of in ieder geval iets anders doen dan datgene wat ik op dat moment deed (meestal werk)
En naar iemand luisteren die me vertelt waar ik me op moet focussen vind ik persoonlijk prettig.
Kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan nog een stukje Belg ook.
weet jij veelquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij de kut van de vrouw die ik zojuist heb gepost.
Buiten het feit dat je geen blad voor de mond neemt wanneer je scheldt, vind ik het een bijzondere keuzequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je moet scheldwoorden vooral ook niet gaan definiëren. Het is geen wetenschap
Bijzonder is dat wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of met je moeder, in Spaanstalige landen
Met slapen welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet jij juist in jezelf mediteren?
Voor slapen luister ik gewoon naar muziek, dat helpt hier altijd wel. Maar komt misschien ook wel beetje op hetzelfde neer, gewoon afleiding en niet in mezelf keren juist
Ja, als je het toch aanbiedquote:
fuckyes, koala is echt mooi scheldwoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een interessant gesprek hoor.
Wat voor scheldwoorden ze gebruiken in bepaalde culturen. Nederlands volgens mij de enige die zoveel met ziektes schelden, in andere landen meer met dieren of seksueel getint.
Koalaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fuckyes, koala is echt mooi scheldwoord
Wow.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen.
Mijn oma komt wel uit het geposte plaatje, maar was Nederlands-Frans.
Ik ook niet maar ik wilde haar echt niet kwetsenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zou ik dan principieel geen rekening mee houden omdat ik religie niet serieus kan nemen.
Jij vuige wandelende tak!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
fuckyes, koala is echt mooi scheldwoord
hey dat is ook wel een ideequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met slapen wel![]()
En inderdaad, dat komt wel op hetzelfde tegen. Heb ook via Spotify van die "sleep" afspeellijsten en dat werkt ook nog wel.
Moet altijd wel lachen op verjaardagen. Althans, moest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow.
Ik ben redelijk volbloed Nederlands, pas ergens in begin 1800 zijn er afstammelingen uit Mofrika en Frankrijk.
Oh dat soort discussies zijn wel leuk om te voerenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik wilde haar echt niet kwetsenze zag er echt uit als heilige maagd maria maar die wel vooraan zou staan bij het heksenbranden als we dat nog zouden doen
Het werd wel een super interessant discussie waar ze niet echt uitkwam
Ja het was ook echt even schakelen weerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Komt door de hitte, het koelt nu wat af op de zolderkamers
Er is één ding wat alle mensen verbindt: racisme.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen op verjaardagen. Althans, moest.
Hele kamer vol met allochtonen. Gaan ze zitten haten op buitenlanders
Laat ze lekker uitsterven. Slome bamboe vreters.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja echt, veel beter dan panda's
fuck panda's
Kamer vol met Surinamers, Indo's, Filipino's, Duitsers en Fransen die haten op Marokkanen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is één ding wat alle mensen verbindt: racisme.
ik stel me in dat soort discussies echt mega ziek onderdanig op anders is het al snel einde discussie, ohja en ik moest met der samenwerkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat soort discussies zijn wel leuk om te voerenniet goed voor de sfeer verder maar dat is toch maar bijzaak.
ze eten alleen bepaalde specifieke bamboequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:30 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Laat ze lekker uitsterven. Slome bamboe vreters.
Thanksquote:
Naquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent hartstikke leuk hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |