Ook een echte dierenvriendquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ome Heinrich in de OP. Goedlachse man was dat altijd.
Prima club. Neem aan dat je die naast het stadion bedoelt?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag bier zuipen bij de tennisclub genot
Ja. Eerst even broodje pakken bij de broer van Dongod en daarna daar aan de zuip.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima club. Neem aan dat je die naast het stadion bedoelt?
Ik zet hem door naar @JanCeesquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Ah ik wilde Zipportal al mentionen
Ik ben niet zomaar ‘af te maken’quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar @:charlotte3 is volledig afgemaakt lees ik.
Waar is @:scrummie2.0 als Charlotte hem nodig heeft?
ruimtelijke ordening.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Elan het volgende:
Caland zet weer eens een Nazi in de OP. Wat deden de Nazi's met Rotterdam @:Caland ?
De Kuip laten staanquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Elan het volgende:
Caland zet weer eens een Nazi in de OP. Wat deden de Nazi's met Rotterdam @:Caland ?
Uierboord uitdelen en wachtlopen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |