Ook een echte dierenvriendquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ome Heinrich in de OP. Goedlachse man was dat altijd.
Prima club. Neem aan dat je die naast het stadion bedoelt?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag bier zuipen bij de tennisclub genot
Ja. Eerst even broodje pakken bij de broer van Dongod en daarna daar aan de zuip.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima club. Neem aan dat je die naast het stadion bedoelt?
Ik zet hem door naar @JanCeesquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:50 schreef Doublepain het volgende:
Ah ik wilde Zipportal al mentionen
Ik ben niet zomaar ‘af te maken’quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar @:charlotte3 is volledig afgemaakt lees ik.
Waar is @:scrummie2.0 als Charlotte hem nodig heeft?
ruimtelijke ordening.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Elan het volgende:
Caland zet weer eens een Nazi in de OP. Wat deden de Nazi's met Rotterdam @:Caland ?
De Kuip laten staanquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Elan het volgende:
Caland zet weer eens een Nazi in de OP. Wat deden de Nazi's met Rotterdam @:Caland ?
Uierboord uitdelen en wachtlopen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Elan het volgende:
Prima herstructureringquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Elan het volgende:
Befje, ben jij dat?quote:
Url?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:01 schreef Caland het volgende:
Slutsky op insta is echt het beste ooit
Ik laat me niet wegjagen in mijn eigen forum smerige joodquote:
Dank je wel eikel !quote:
Weet ik niet eigenlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dank je wel eikel !
Maar waarom hebben ze jou FA gemaakt !?
Wat een mongolen !quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk.
Ze dachten dat ik geschikt zou zijn
Waarom specifiek dan, je kan toch altijd kaarten?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil kaarten voor koln - Düsseldorf @:caland @:de_boswachter
Jesis wat slecht.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom specifiek dan, je kan toch altijd kaarten?
HAHAHAHAHAHAHA
Oké doei
Bollequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben een eitje aan het koken, gewoon omdat ik daar zin in had.
En ja, ik ga dat eitje natuurlijk ook opeten
Moet dit het nieuwe niveau van het forum worden? @yvonne @JanCees @Dannyquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Oké doei
🤔quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doe jij nou? zie ik dat goed? RENÉ GEBRUIKT EEN EMOJI!
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.![]()
DannyGODquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet dit het nieuwe niveau van het forum worden? @:Yvonne @:jancees @:danny
Ik denk dat het boekje Doorzakken bij Jamin van Hanneke Groenteman wel een leerzaam boekje voor hem moet zijn !quote:
Ik zie hetquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat doe jij nou? zie ik dat goed? RENÉ GEBRUIKT EEN EMOJI!
@:johannes_vermeer
@:dj_day-v
@:coco.![]()
Ben jij befbekjequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik denk dat het boekje Doorzakken bij Jamin van Hanneke Groenteman wel een leerzaam boekje voor hem moet zijn !
Befjegod.quote:
Sinds vanmiddag 13.00 na 2,5 maand minus twee dagen weer thuis, mag ik even acclimatiseren asjeblaf !?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe is het in het Tilburg van Duitsland?
quote:
Praat normaalquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag 13.00 na 2,5 maand minus twee dagen weer thuis, mag ik even acclimatiseren asjeblaf !?
Was je in nl al die tijdquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag 13.00 na 2,5 maand minus twee dagen weer thuis, mag ik even acclimatiseren asjeblaf !?
Ja dit is befsletjequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zei ik gisterenavond ook tegen je vader toen 'ie m'n lul in je bek had ! Nou, moeite hoor !!
Frankfurt, Madrid, Santiago, Madrid, Berlin !quote:
Het is watquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Frankfurt, Madrid, Santiago, Madrid, Berlin !
Volgende week Nederland ! Drie weken later Oostenrijk !
Zo koekoekquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Frankfurt, Madrid, Santiago, Madrid, Berlin !
Volgende week Nederland ! Drie weken later Oostenrijk !
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar ‘af te maken’
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Oké doei
ok. Dat gaat lastig worrequote:Op maandag 26 augustus 2019 23:10 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil kaarten voor koln - Düsseldorf @:caland @:de_boswachter
Dat was leuk. Feit dat hij geen hulp accepteert en de natuur volledig naar de klote gaat is minder grappig.quote:
DE LONGEN VAN DE AARDEquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was leuk. Feit dat hij geen hulp accepteert en de natuur volledig naar de klote gaat is minder grappig.
Ik heb deze week nog vrij van school en hoef alleen donderdag en vrijdag te werken. Rustig weekje dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Prima! Druk op het werk. Bij jou?
wat voor school doe jequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog vrij van school en hoef alleen donderdag en vrijdag te werken. Rustig weekje dus.
Heerlijk, en dat in de laatste mooie zomerweek van dit jaar. Geniet er van ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb deze week nog vrij van school en hoef alleen donderdag en vrijdag te werken. Rustig weekje dus.
Ga ik doen makker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heerlijk, en dat in de laatste mooie zomerweek van dit jaar. Geniet er van ouwe reus.
ben jij meteoroloogquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heerlijk, en dat in de laatste mooie zomerweek van dit jaar. Geniet er van ouwe reus.
ligt eraan wat ie doetquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk hem slim zijn dan. Nerdje
Mad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan hiermee ook
Zitten niet alleen maar slimme mensen hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk hem slim zijn dan. Nerdje
ik heb maar 1 jaar uni gedaan en viel me inderdaad op hoeveel dom volk daar rondlooptquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten niet alleen maar slimme mensen hoor.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb maar 1 jaar uni gedaan en viel me inderdaad op hoeveel dom volk daar rondloopt
al was dat wel amsterdam natuurlijk
Is wel waar ja. Helaas. Vooral een hekel aan die gasten die met hard werken gewoon een master kunnen halen. Terwijl ze compleet achterlijk zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zitten niet alleen maar slimme mensen hoor.
Nog vrouwen binnengehaald de laatste tijd? Ik begreep dat je ook bij 40+ aan het hengelen bent.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is wel waar ja. Helaas. Vooral een hekel aan die gasten die met hard werken gewoon een master kunnen halen. Terwijl ze compleet achterlijk zijn.
Daar heb ik altijd wel respect voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is wel waar ja. Helaas. Vooral een hekel aan die gasten die met hard werken gewoon een master kunnen halen. Terwijl ze compleet achterlijk zijn.
Niet extreem druk gelukkig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds de vakantie voorbij is is elke dag een drukke dag helaas
Bij jullie dan?
Nee, ik haal geen vrouwen binnen. Vrouwen halen mij voornamelijk binnen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog vrouwen binnengehaald de laatste tijd? Ik begreep dat je ook bij 40+ aan het hengelen bent.
Mwah. Wat heb je eraan? Tof kunnen zeggen dat je een master hebt? Maar vervolgens het denkniveau niet hebben en dus op de werkvloer niet kunnen leveren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd wel respect voor.
Oh, grappig hoe je op internet een totaal ander beeld van iemand kan vormen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik haal geen vrouwen binnen. Vrouwen halen mij voornamelijk binnen.
Voor de prestatie op zich bedoelde ik, toch knap als je er veel moeite voor moet doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Wat heb je eraan? Tof kunnen zeggen dat je een master hebt? Maar vervolgens het denkniveau niet hebben en dus op de werkvloer niet kunnen leveren.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, grappig hoe je op internet een totaal ander beeld van iemand kan vormen.
definieer hard gewerktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof jij hard gewerkt hebt voor je master.
beetje handwerk enzoquote:
Universiteit stelt ook geen klote meer voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan de types die hun master halen zonder veel moeite te doen, die hebben nooit geleerd om echt even hun best te doen en daar hebben anderen last van in het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jellyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan de types die hun master halen zonder veel moeite te doen, die hebben nooit geleerd om echt even hun best te doen en daar hebben anderen last van in het bedrijfsleven
Hoe vind je zelf dat deze zin loopt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb juist een hekel aan de types die hun master halen zonder veel moeite te doen, die hebben nooit geleerd om echt even hun best te doen en daar hebben anderen last van in het bedrijfsleven
eigenlijk wel primaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe vind je zelf dat deze zin loopt?
Ik heb wel wat moeite moeten doen voor mijn master electrical engineering, maar ik ben niet jaloers op mensen die er geen moeite voor hoeven doen hoor.quote:
Sinds je moeder voor me werkt verdien ik het zo terugquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hier is iemand met een halve ton schudieschuld heel erg jelly !
Uh, goeiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds je moeder voor me werkt verdien ik het zo terug
Hallo maat. Wie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker!
Had je al gezien dat Niek terug is??
Zou jij ook eens moeten proberenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:47 schreef Elan het volgende:
Waarom neemt n!ek steeds een andere username?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten proberen.
quote:
Comebackje hoor !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds je moeder voor me werkt verdien ik het zo terug
Hele mond vol Engels, maar wat doe je dan in het dagelijkse leven?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb wel wat moeite moeten doen voor mijn master electrical engineering, maar ik ben niet jaloers op mensen die er geen moeite voor hoeven doen hoor.
Je hebt zelf een mond vol.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hele mond vol Engels, maar wat doe je dan in het dagelijkse leven?
Ja echt lastige woorden, 'electrical' en 'engineering'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hele mond vol Engels, maar wat doe je dan in het dagelijkse leven?
quote:
quote:
Hoi N1ek-.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hallo onlo ! Gaat je in principe geen moer aan, maar eigenlijk wel goed !
Met jou !?
goede transfer is datquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:52 schreef Doublepain het volgende:
Ik eet griekse yoghurt ter ere van Mitroglou
Nou ja, eigenlijk zijn we alleen maar geïnteresseerd in het wel en wee van Rebekka. Zijn jullie nog samen of heeft ze toch besloten zonder je verder te gaan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met jou !?
Hallo N1ek-.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met jou !?
Still going strong !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk zijn we alleen maar geïnteresseerd in het wel en wee van Rebekka. Zijn jullie nog samen of heeft ze toch besloten zonder je verder te gaan?
Ja in de IT, zover was ik al.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja echt lastige woorden, 'electrical' en 'engineering'.
Hoe kom je aan deze username? Wat ging er door je heen toen je deze koos?quote:
Waar heb ik dat gezegd? En niet zo tof doen, jij staat net als Helmondse Lenny heel laag op de ladder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze username? Wat ging er door je heen toen je deze koos?
VERTEL ONS ALLES.
Oh, en je zou de hele zomer niet posten. Het is nog steeds zomer. Kan je weer weg gaan?
Muskusboktorren zijn heel irritantquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze username? Wat ging er door je heen toen je deze koos?
VERTEL ONS ALLES.
Oh, en je zou de hele zomer niet posten. Het is nog steeds zomer. Kan je weer weg gaan?
Misschien kunnen hij en Charlotte dan van username wisselenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Muskusboktorren zijn heel irritant
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kunnen hij en Charlotte dan van username wisselen
Dit kan jij wel regelen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
57 is de landcode voor Colombia geloof ik, verwijzing naar de liefde voor het witte poeder?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb eigenlijk voor Muskusboktor57 gekozen omdat 1 t/m 56 al bezet waren !
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond coke heel saai !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
57 is de landcode voor Colombia geloof ik, verwijzing naar de liefde voor het witte poeder?
Ik hoop dat je dit even in Excel hebt gedaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
@:muskusboktor1
@:muskusboktor2
@:muskusboktor3
@:muskusboktor4
@:muskusboktor5
@:muskusboktor6
@:muskusboktor7
@:muskusboktor8
@:muskusboktor9
@:muskusboktor10
@:muskusboktor11
@:muskusboktor12
@:muskusboktor13
@:muskusboktor14
@:muskusboktor15
@:muskusboktor16
@:muskusboktor17
@:muskusboktor18
@:muskusboktor19
@:muskusboktor20
@:muskusboktor21
@:muskusboktor22
@:muskusboktor23
@:muskusboktor24
@:muskusboktor25
@:muskusboktor26
@:muskusboktor27
@:muskusboktor28
@:muskusboktor29
@:muskusboktor30
@:muskusboktor31
@:muskusboktor32
@:muskusboktor33
@:muskusboktor34
@:muskusboktor35
@:muskusboktor36
@:muskusboktor37
@:muskusboktor38
@:muskusboktor39
@:muskusboktor40
@:muskusboktor41
@:muskusboktor42
@:muskusboktor43
@:muskusboktor44
@:muskusboktor45
@:muskusboktor46
@:muskusboktor47
@:muskusboktor48
@:muskusboktor49
@:muskusboktor50
@:muskusboktor51
@:muskusboktor52
@:muskusboktor53
@:muskusboktor54
@:muskusboktor55
@:muskusboktor56
Beter wisselen ze jou in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit even in Excel hebt gedaan.
Gaat het goed met je Charlotte? Je komt de laatste tijd een beetje prikkelbaar over.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:02 schreef Charlotte3 het volgende:
'nee mevrouw, deze is over de datum.. we kunnen hem niet terug nemen'
Getrouwd hè ! Nu koopt mannie geen bloemetjes meer, maar zet 'ie ze elders buiten !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het goed met je Charlotte? Je komt de laatste tijd een beetje prikkelbaar over.
Gaat prima.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaat het goed met je Charlotte? Je komt de laatste tijd een beetje prikkelbaar over.
Nee bedankt, je weet nooit waar die gezeten heeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gaat prima.heb mijn edelstenen bij vandaag.. zal ik er een naar je toe werpen?
@GGMM en @onlogisch zijn digibetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit even in Excel hebt gedaan.
Mijn reet is gelukkig niet zo diep als die van Minaj.. zo erg is het niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, je weet nooit waar die gezeten heeft.
Wat, heb je gewoon een rolmaat in je aars gestoken !?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mijn reet is gelukkig niet zo diep als die van Minaj.. zo erg is het niet.
[ afbeelding ]
Heb ik het tegen jou soms?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat, heb je gewoon een rolmaat in je aars gestoken !?
FTFYquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het over kont gaat weet Bafbekje er veel van
Kijk, dit bedoel ik.quote:
Ik praat dagelijks met Scrummie, alleen niet hier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik.
Je zit niet echt lekker in je vel.
Als je iemand nodig hebt om over je problemen te praten, Scrummie is er voor je.
lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik.
Je zit niet echt lekker in je vel.
Als je iemand nodig hebt om over je problemen te praten, Scrummie is er voor je.
Leuk!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik praat dagelijks met Scrummie, alleen niet hier.
Heeft ie al zijn nieuwe macbook laten zien??quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik praat dagelijks met Scrummie, alleen niet hier.
Vergeet je mes niet schoon te likken..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niks mis met de Nutellapot leeglepelen !
Geen idee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij dagelijks met elkaar praten?
Hij werkt heerlijk ouwe reus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie al zijn nieuwe macbook laten zien??
Geil ding
Had ik het tegen jou !?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vergeet je mes niet schoon te likken..
Ja, ik ruik je hier!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan wel wat spullen gebruiken.
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik kan wel wat spullen gebruiken.
Dat think je jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
mijn thinkpad heeft een prima touchpad
quote:
Zouden ze ook ongesteld zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze zijn wat prikkelig vandaag denk ik
Je bent zelf een rare fase.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat die smiley
Mede omdat ik hem altijd associeer met onlogisch zijn rare fase
O ja, toen 'ie op Buffalo's liep !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat die smiley
Bedankt!quote:
Jij bent de enige hier met een een verjaardagskalender gok ik.quote:
Ik denk dat hij alle jarigen aan het feliciteren is.quote:
een eenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier met een een verjaardagskalender gok ik.
Ja, van de Chinees !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een eenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wanneerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alle jarigen aan het feliciteren is.
Al zou dat wel raar zijn, want ik ben ook jarig geweest.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik haat die smiley
[..]
Ja, die.quote:
Waar? (plaats op het lichaam)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
zondag door een wesp gestoken, irriteert/jeukt nog steeds een beetje
Nee, ben al jarig geweest.quote:
JIj ook he, hieperde piep HOER-Aquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh alsnog gefeliciteerd en nog vele jaren
bedanktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
JIj ook he, hieperde piep HOER-A
Een baksteenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke edelsteen kan hij het beste gebruiken om de pijn te verlichten?
Meestal willen wespen jou steken en niet andersom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij doet mij ook vaak denken aan een wesp.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:
Ik zou deze aanraden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
echtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik zou deze aanraden.
[ afbeelding ]
Wanneer ga jij eens 2 kratten bier richting Davy sturenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt
ga weg
wat een knaken user
einde bericht
zeg jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt
ga weg
wat een knaken user
einde bericht
vandaagquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens 2 kratten bier richting Davy sturen
Waardeloze gozer
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal willen wespen jou steken en niet andersom.
@dj_day-vquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vandaag
als jij hem tagt zal ik em een dm sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |