En...wat zei Steve: bedoel je die bloedmooie?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy vraagt of hij haar zoon kent.
Die bloedmooie jongen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lexy vraagt of hij haar zoon kent.
Nee dat zei hij er bij. Toen zei hij nog. Ik doe het al jaren.quote:
Dan is hij heel slecht.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat zei hij er bij. Toen zei hij nog. Ik doe het al jaren.
Misschien is dit een nieuwe act.quote:
Ach,U is een kenner ?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Zo de stripper heeft zijn kunstje gedaan. Is wel iets anders. Hi mag alleen nog een beetje oefenen en dat masker mag hij thuislaten. Een neutraal maskertje is prima. Dit werd TE panter.
Ze vond het wel grappig en leuk.
Houten Klaas actquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Misschien is dit een nieuwe act.
Allesbehalve. Hij deed het wel in versnelling. Heb wel het idee dat hij een beetje zenuwachtig was.quote:
Ik weet genoeg van dansen, lichaamsbeweging en ritme. Hou zelf ook van dansen.quote:
En dan wil jij met droge ogen beweren dat dit soepel is?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet genoeg van dansen, lichaamsbeweging en ritme. Hou zelf ook van dansen.
Ja,dat snap ik ook niet...t was houterigquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan wil jij met droge ogen beweren dat dit soepel is?![]()
[ afbeelding ]
Cap is van Flower
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |