Je moet ook niet spontaan dingen doen voor Aber, die reageert alleen op de harde hand.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
en ze waardeert het niet eens dat ik dit voor haar gedaan heb, achterlijke trut
Verwen haar maar goed, ze heeft aids.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:35 schreef McGrath het volgende:
harde hand in de anus kan ze krijgen
dan duw ik wat harderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verwen haar maar goed, ze heeft aids.
het kan raar lopen natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ze bij jou in bed zou kruipen trouwens
Blijft mooiquote:
Jij vindt daar kraak nog smaak aan ?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 22:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee geloof het of niet.. Taart vind ik maar matig.
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoi,
Sinds een paar maanden heb ik een vriend. Al snel vertelde hij mij dat hij, hoewel hij zichzelf identificeert als heteroseksueel, toch sinds jonge leeftijd seks heeft met andere mannen. Puur lust. We hebben nu de afspraak dat hij dit 2x per maand mag doen. Meestal zijn het korte dates van 0,5-1 uur met oudere mannen.
Hoewel ik enerzijds erken dat ik niet in deze behoefte die hij heeft kan voorzien. Vind ik het als vrouw, partner soms nog moeilijk deze seksdates puur als lustafspraakjes te zien. Soms besef ik mij dat mijn vriend naakt is met andere mannen en dan steekt het een beetje. Alsof hij niet helemaal van mij is.
Ik ben niet op zoek naar commentaar op mijn situatie, maar naar mensen om ermee over te praten die hier herkenning in hebben en advies kunnen geven over hoe om te gaan met de jaloerse gevoelens die ik soms ervaar. Niemand in mijn omgeving zit zelf in zo’n situatie namelijk.
[ afbeelding ]
Zellufquote:Op donderdag 29 augustus 2019 06:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe nou eens een keer normaal man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |