Doe dat.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal hier even over nadenken terwijl ik de vuilnis weggooi.
nopequote:Op maandag 26 augustus 2019 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Of het ook lukt is weer een tweede ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:00 schreef I. het volgende:
[..]
Stiekem gewoon shakes, en het is niet echt een dieetals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
En frietjesquote:
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeDat heb je me heulemaal nooit veSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
[..]
En frietjesquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeRteld, smiechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
enkel shakes? dat is nogal een echt dieet hoorals je tenminste de definitie van dieet gebruikt = aangepaste voeding
[..]
En frietjes
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
haha, dit zijn moestuinbakken op mn balkon dus dat telt nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat heb je me heulemaal nooit ve
[..]
Rteld, smiecht
quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nopeJa oké, stiekem wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bah, aardappel.quote:[..]
En frietjes![]()
ik zou kauwen echt missen met zo'n shakedieetquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Ja oké, stiekem wel.
[..]
Bah, aardappel.
Vind juist van niet , die krengen drogen uit als de pestquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, dit zijn moestuinbakken op mn balkon dus dat telt nietdat is echt zo veel makkelijker dan in de volle grond
Denk dat ik het ook wel ga missen, maar ach. Heb in ieder geval 25 maaltijden besteld, al denk ik dat het er voor mij eerder 20 zijn. Moet ik nog even goed berekenen. Heb wel eerder van die shakes gehad, maar toen alleen als ontbijt gebruikt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou kauwen echt missen met zo'n shakedieet
AARDAPPELLLLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whateverquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind juist van niet , die krengen drogen uit als de pest
Gebruik jij ook plantsome?quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat wel, moet wel duizend liter water per dag geven maar verder geen onkruid en/of ongedierte of whatever
Hopelijk lukt het jequote:Op maandag 26 augustus 2019 16:19 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat ik het ook wel ga missen, maar ach. Heb in ieder geval 25 maaltijden besteld, al denk ik dat het er voor mij eerder 20 zijn. Moet ik nog even goed berekenen. Heb wel eerder van die shakes gehad, maar toen alleen als ontbijt gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |