Ik ga alvast hamsterenquote:Op zondag 1 september 2019 22:27 schreef Nikonlover het volgende:
Volgende week komt ie naar EuropaIk ben benieuwd hoe krachtig hij dan nog is als hij ons bereikt
[ afbeelding ]
quote:
Dan moet ie nog ff wachten tot oktober.quote:Op zondag 1 september 2019 22:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoop op een mooie eerste herfststorm windkracht 10
Ligt eraan hoe lang hij over land blijft in de VS.quote:Op zondag 1 september 2019 22:27 schreef Nikonlover het volgende:
Volgende week komt ie naar EuropaIk ben benieuwd hoe krachtig hij dan nog is als hij ons bereikt
[ afbeelding ]
Ja komt altijd wel voor toch (paar keer per jaar) dat we de orkaanrestanten krijgen? Hopelijk geeft deze mooi herfstweerquote:Op zondag 1 september 2019 22:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang hij over land blijft in de VS.
Gebeurt overigens veel vaker, meestal worden ze opgenomen in depressies. Straalstroom brengt ze dan richting Europa wat ook voor nazomer kan zorgen bij ons.
twitter:NHC_Atlantic twitterde op zondag 01-09-2019 om 22:56:03Hurricane #Dorian Advisory 34: Now available on the NHC website. https://t.co/VqHn0u1vgc reageer retweet
Ze zijn daar nog rustig aan het zwemmenquote:
Meer west van Dorian. Hij trekt deze richting uit.quote:Op zondag 1 september 2019 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn daar nog rustig aan het zwemmenDit is ook wel stukje ten noorden van Dorian.
Hm, nu al?quote:Op zondag 1 september 2019 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik krijg best verdrietige berichten uit Florida.
Achso. En dat was niet mijn postquote:Op zondag 1 september 2019 23:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Verplichte evacuatie und so weiter. Je post er net zelf een bericht over.
Wat is er verdrietig aan een evacuatie? Breekt de sleur en zorgt voor een beetje avontuur.quote:Op zondag 1 september 2019 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik krijg best verdrietige berichten uit Florida.
Ohhh, sorryquote:Op zondag 1 september 2019 23:39 schreef trustychords het volgende:
[..]
Achso. En dat was niet mijn post
Klopt ja. Daarna is Florida waarschijnlijk aan de beurt.quote:Op maandag 2 september 2019 07:47 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar als ik het goed begrijp is hij sinds gisteren Cat.5 en hij is dusdanig vertraagd dat hij hij heel lang als Cat.5 boven de Bahama's blijft hangen?
Yep. Harvey bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 september 2019 07:57 schreef StateOfMind het volgende:
Damn. Komt dat nou vaak voor, dat een orkaan vertraagt en in kracht toeneemt en heel lang op één plek blijft hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |