Buiten Frankrijk he, dan is ie meteen van de leg.quote:
Bingo Banko Tour niet gezien?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Theuns laten sprinten. Dit kan niet.
Best amusant hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:22 schreef wimderon het volgende:
Theuns, John Aberasturi. Dat is niet zo leuk allemaal.
Neemt hij nog zijn sprintaantrekker mee?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:24 schreef DeeBee het volgende:
Bennett volgend jaar met 50 zeges bij Don Pat
Met Aberasturi kan ik wel leven.quote:
Die nemen we ook nooit meer mee.quote:
Dat dacht ik ook tot ie in de Tour (?) ergens weer vijfde oid werd en ik wat belangrijke plaatsen verloor in de ranking. Edvald is een lul.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die nemen we ook nooit meer mee.
Daar ben ik nu wel heel blij mee.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:25 schreef VoMy het volgende:
Theuns net geen grijs paard is dan zo wel jammer.
Degenkolb gaat weg, dat zal het wel zijnquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:31 schreef Momo... het volgende:
Waarom sprint Theuns mee en niet Degenkolb?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:31 schreef Momo... het volgende:
Ze gingen all in voor John. Of nee, toch niet.twitter:TrekSegafredo twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:53:56#LaVuelta19 The pace up the cat 3 climb briefly split things in the bunch, but it appears most fastmen are there, or have caught back on. It did quickly bring back the day's escape group, so it's all-together.All-in for @johndegenkolb today.🏁 Inside the final 25kms now. https://t.co/NIYNawXIsN reageer retweet
Ik voel me beflikkerdquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]Ze gingen all in voor John. Of nee, toch niet.twitter:TrekSegafredo twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:53:56#LaVuelta19 The pace up the cat 3 climb briefly split things in the bunch, but it appears most fastmen are there, or have caught back on. It did quickly bring back the day's escape group, so it's all-together.All-in for @:johndegenkolb today.🏁 Inside the final 25kms now. https://t.co/NIYNawXIsN reageer retweet
https://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=35484quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:31 schreef Momo... het volgende:
quote:
Ok lekker dan, op de persco had Degenkolb gezegd dat hij vandaag had omcirkeldquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]Ze gingen all in voor John. Of nee, toch niet.twitter:TrekSegafredo twitterde op maandag 26-08-2019 om 16:53:56#LaVuelta19 The pace up the cat 3 climb briefly split things in the bunch, but it appears most fastmen are there, or have caught back on. It did quickly bring back the day's escape group, so it's all-together.All-in for @:johndegenkolb today.🏁 Inside the final 25kms now. https://t.co/NIYNawXIsN reageer retweet
twitter:SanderKleikers twitterde op maandag 26-08-2019 om 17:31:01Fabio Jakobsen boos na de finish. ‘Parcours was echt te gevaarlijk, laatste 3km in lijn naar beneden. Ging zo snel. Daarna raakte ik ingesloten. Jammer, was wel goed vandaag’ @Eurosport_NL #Vuelta2019 #vuelta #lavuelta reageer retweet
Mes is niet gewoon gespierd?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat was toch wel vooral te danken aan de werken van obese Mes.
Jeminee zeg, tegenwoordig is alles gevaarlijk lijkt het wel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef H.Vviv het volgende:
twitter:SanderKleikers twitterde op maandag 26-08-2019 om 17:31:01Fabio Jakobsen boos na de finish. ‘Parcours was echt te gevaarlijk, laatste 3km in lijn naar beneden. Ging zo snel. Daarna raakte ik ingesloten. Jammer, was wel goed vandaag’ @:Eurosport_NL #Vuelta2019 #vuelta #lavuelta reageer retweet
Fabio is redelijk vaak mad.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef H.Vviv het volgende:
twitter:SanderKleikers twitterde op maandag 26-08-2019 om 17:31:01Fabio Jakobsen boos na de finish. ‘Parcours was echt te gevaarlijk, laatste 3km in lijn naar beneden. Ging zo snel. Daarna raakte ik ingesloten. Jammer, was wel goed vandaag’ @:Eurosport_NL #Vuelta2019 #vuelta #lavuelta reageer retweet
Heeft de jankmodus a la Lefevere al gevondenquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef H.Vviv het volgende:
Tja.. is tegenwoordig alles zo onveilig vergeleken met 'vroeger'? Als in 10 jaar terug ofzo...quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef H.Vviv het volgende:
Fabio is ook gewoon een ontzettende blaaskaak. Z'n ego kan het niet aan als hij niet wint.quote:
Zo goed dat ie ternauwernood maar mee was.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:34 schreef H.Vviv het volgende:
De altijd onsympathieke F Jakobsenquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fabio is ook gewoon een ontzettende blaaskaak. Z'n ego kan het niet aan als hij niet wint.
En je Vueltapool?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:37 schreef Bill_Hillie het volgende:
Toch jammer dat ik in mijn tourpooltje Richeze en Sajnok op mijn reservebank had deze etappe
Die kan anders ook wel vrij mad zijn. Hoort er blijkbaar bij als je sprinter bent, maar mede daarom heb ik over het algemeen juist heel erg weinig met sprinters.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jankwijf Fabio. Dan liever Dillie die eerlijk is als hij slecht is
Max gelooft er ook niet volledig in, anders eindig je niet voor je kopman.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:43 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen moet nog wel leren om positie te kiezen in een sprint en dan deze ook vast te houden.. het is geen Sagan wat dat betreft, zeg maar
Het wiel van Rikeze houden. En anders niks.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:43 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen moet nog wel leren om positie te kiezen in een sprint en dan deze ook vast te houden.. het is geen Sagan wat dat betreft, zeg maar
twitter:EdwardTheuns twitterde op maandag 26-08-2019 om 17:58:04Bennet niet snel genoeg...🙈🤣 #LaVuelta19 reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |