Hahaquote:
Ok.quote:
Misschien in MEN ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:30 schreef Harlekien het volgende:
Is er ook een NL elftal topic? Of waar het besproken wordt? Echt benieuwd hoe iedereen de ideale opstelling voor het EK voor zich ziet
VBL / Wie verwacht jij in het Nederlands Elftal op het WK 2022? #2quote:Op maandag 26 augustus 2019 00:30 schreef Harlekien het volgende:
Is er ook een NL elftal topic? Of waar het besproken wordt? Echt benieuwd hoe iedereen de ideale opstelling voor het EK voor zich ziet
release date toch morgenquote:Op maandag 26 augustus 2019 09:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:onlogisch
Net weer mijn subscription actief gemaakt maar waar kan ik nou Classic downloaden?
Het leven is soms zo makkelijkquote:Op maandag 26 augustus 2019 09:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
nou daar heb je je antwoord lijkt mij
Vanavond zit Roethof weer bij Jinek samen met Peter R. VBL ON TOUR.quote:Op maandag 26 augustus 2019 09:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
nou daar heb je je antwoord lijkt mij
#genietenquote:Op maandag 26 augustus 2019 11:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond zit Roethof weer bij Jinek samen met Peter R. VBL ON TOUR.
Mien merk.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:42 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)-met-kernbommen.html
Dit soort nieuwsberichten met bronnen als lik mijn reet :’)
Meh, Nu.nl is een kutbron, maar die site wat nu.nl als bron heeft is prima. Wel links, maar feitelijk juist.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:42 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)-met-kernbommen.html
Dit soort nieuwsberichten met bronnen als lik mijn reet :’)
Je bent zelf een kutbronquote:Op maandag 26 augustus 2019 12:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh, Nu.nl is een kutbron, maar die site wat nu.nl als bron heeft is prima. Wel links, maar feitelijk juist.
Het grappige is meer dat zelfs een idiote brainfart van Trump schijnbaar nieuws is, maar dat is eigenlijk al jaren aan de gang.
Kijk eens domquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:02 schreef GGMM het volgende:
Doublepain probeert iets aan de kaak te stellen, krijgt inhoudelijk weerstand en gedraagt zich als een kleuter.
Doublepain is gewoon Doublepain!
Omroep Brabantgodentwitter:hetstem twitterde op zondag 25-08-2019 om 23:18:10Zie hier hoe @omroepbrabant en @BirgitVerhoeven deze minderjarige gebruikt om #Wagensveld een hak te zetten. Ondanks dat hij hen vertelde niet het gesprek aan te willen gaan. Die smerige blik zegt genoeg. #pegida #RTLNieuws #nos #cihan #geenstijl @geenstijl https://t.co/D91rWzwiov reageer retweet
Weet nog dat Anelkagod er speeldequote:Op maandag 26 augustus 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Noodkreet van doodsbang Bolton Wanderers na nieuwe overname-dreun
Bizar hoe snel dat gegaan is.
Ja, prima clubje gewoon toch.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet nog dat Anelkagod er speelde
welk?quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:14 schreef Doublepain het volgende:
Zo naar aiport rijden zonder airco in deze tering hitte
Eindjequote:
Lekker al die schulden overnemenquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, prima clubje gewoon toch.
Zo kan het dus aflopen met overnames en al die ongein. Volgens mij ging Rob Jansen ook een club kopen in de 3e divisie in Engeland. Geen idee wat zo'n Bolton moet kosten verder, maar zou een mooie club zijn voor hem.
Links moet kapot.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:08 schreef Doublepain het volgende:
Omroep Brabantgodentwitter:hetstem twitterde op zondag 25-08-2019 om 23:18:10Zie hier hoe @:omroepbrabant en @:BirgitVerhoeven deze minderjarige gebruikt om #Wagensveld een hak te zetten. Ondanks dat hij hen vertelde niet het gesprek aan te willen gaan. Die smerige blik zegt genoeg. #pegida #RTLNieuws #nos #cihan #geenstijl @:geenstijl https://t.co/D91rWzwiov reageer retweet
Ik kies voor JLO.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:36 schreef GGMM het volgende:
Let maar niet op Charlotte jongens, ze is een beetje gepikeerd dat Nicki wel vormen heeft in haar lichaam.
Dus je liked wel?quote:
Ik heb gestemd op Lopez.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:40 schreef Charlotte3 het volgende:
Poll: Minaj of Lopez?
• Lopez
• Minaj
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Moet jij weten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Lopez.
Topic killquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zelf aandoenlijk
Gaaaaawdquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:53 schreef Dven het volgende:
Minaj gestemd want weet niet wie lopez is
Ik ookquote:
Ben naar de rotsen aan het wandelen.quote:
Heftig ditquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, ik ook. Komt erg dichtbij zo.
quote:
calandsoogquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
jij stuur![]()
@:onlogisch
@:maxi-mus
@:elan
@:caland
?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nuttige bijdrage weer.
smerig homp vet dat je bentquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Geen idee, mijn chick is ziek. De kans dat ik nu zelf voor voedsel moet zorgen is wat groter.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat wordt dus friet halenquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, mijn chick is ziek. De kans dat ik nu zelf voor voedsel moet zorgen is wat groter.
Eten je zoons ook mee?quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh dat is zo ongezond.
Denk eerder aan pizza.
Echt he.quote:
Haal je toch een maaltijdsaladequote:Op maandag 26 augustus 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, mijn chick is ziek. De kans dat ik nu zelf voor voedsel moet zorgen is wat groter.
Sozopolquote:
(lol)quote:‘Jouw volk moet afgeschoten worden smeerlap (...) ‘Beetje stoer doen maar wegrennen als ‘t paard eraan komt. Je bent een voorbeeld van een mislukking, ga die klote geit van je verkrachten kaulo sukkel’ (...) ‘K hoopte dat je overreden werd lijer’.
Zo dan!!!quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:30 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-grunsven~a0142a20/
[..]
(lol)
Smeerlap.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nicequote:Op zondag 25 augustus 2019 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast ook geen 2 kratten bier van een gewonnen weddenschap
@:dj_day-v
koekoekquote:Op zondag 25 augustus 2019 14:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vast ook geen 2 kratten bier van een gewonnen weddenschap
@:dj_day-v
Ik kook nu rijst met kip kerriequote:Op maandag 26 augustus 2019 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
TRU / Edelstenen en hun werking
Goed topic Charlotte
Niet gelezen. (hier stond eerst geleden en daarna geleze)quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik had gisteren echt de hele dag lang de hikEcht zó irritant. Van alles geprobeerd om er vanaf te komen. Water drinken, mezelf laten schrikken, adem inhouden, een schep suiker nemen. Kwam er maar niet vanaf. Ik was echt aan het overwegen om een afspraak te maken met de huisarts ofzo.
Bleek dus dat ik m'n edelsteen niet gereinigd had!
Hopelijk wel, zegt iig nog regelmatig wat zinnigs. Zou leuk zijn om hem en Boskamp vaker bij elkaar te zetten.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:39 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Hans het niet wéér continu over voetbal hebben deze keer
Joke Bruijs ertussen en de tower bridge is compleet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hopelijk wel, zegt iig nog regelmatig wat zinnigs. Zou leuk zijn om hem en Boskamp vaker bij elkaar te zetten.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:31 schreef GGMM het volgende:
Ik had gisteren echt de hele dag lang de hikEcht zó irritant. Van alles geprobeerd om er vanaf te komen. Water drinken, mezelf laten schrikken, adem inhouden, een schep suiker nemen. Kwam er maar niet vanaf. Ik was echt aan het overwegen om een afspraak te maken met de huisarts ofzo.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:31 schreef GGMM het volgende:
Walgelijk dat ie er niet is???quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nog steeds geen Roethof. Gaat wel over die Speeltuinmoord in Assen.
Nee, ik moet trainen. Mijn ouders keken het vroeger wel altijd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:53 schreef KingRoland het volgende:
@:coco.
@:jr-style-93
@:wereldgozer
@:zipportal
@:max23
gaan jullie ook man bijt hond kijken?
Misschien welquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:53 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor de mentionquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:53 schreef KingRoland het volgende:
Lolquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:28 schreef Elan het volgende:
TRU / Edelstenen en hun werking
Goed topic Charlotte
Ik heb een uitstekende tip voor als je de hik hebt. Maar ik ga 'm lekker niet vertellen!!!!!!!!quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:31 schreef GGMM het volgende:
wtfquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb een uitstekende tip voor als je de hik hebt. Maar ik ga 'm lekker niet vertellen!!!!!!!!
Vervelende patser is datquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:13 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain joel beukers lambo ingeruild voor een gouden Ferrari
Wat een kanjerbaasquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:13 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain joel beukers lambo ingeruild voor een gouden Ferrari
kloptquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
#neverforget maat
Typisch blijft een waardeloze lul zoalang hij zijn woorden niet nakomt
Npo?quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:53 schreef KingRoland het volgende:
enge film kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je jezelf laten schrikken
Behalve dan, in het geval van René, door voor de spiegel te gaan staan
Incl babbelbox?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon zoals het was hoor alleen met reclame
Genotquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja
was een man die zei dat zn ex vrouw kon optyfen
terwijl zn zoon er naast stond
Reclame verneukt zo’n format als man bijt hond echt volledigquote:Op maandag 26 augustus 2019 20:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon zoals het was hoor alleen met reclame
Pas je wel op voor KANKER maat?quote:Op maandag 26 augustus 2019 20:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben mokerbruin geworden op het strand.
?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:43 schreef Charlotte3 het volgende:
Ontgroening is aardig gelukt geloof ik @:ggmm @:haags_kwartiertje![]()
Zie je nou wat voor domme opmerkingen je steeds maakt, alsof je in gesprek bent met een kleuter!quote:
@maxi-mus @JanCees @GGMMquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zie je nou wat voor domme opmerkingen je steeds maakt, alsof je in gesprek bent met een kleuter!
Hoezo domquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zie je nou wat voor domme opmerkingen je steeds maakt, alsof je in gesprek bent met een kleuter!
Niks mis met factor 50, maar ik ben dan ook een ginger.quote:
Volgens mij snap je het niet helemaalquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:59 schreef Charlotte3 het volgende:
‘Wil jij kanker dan’ nja, whatever![]()
Sorry, mijn edelsteen is een beetje smerig. Maar ik begrijp ook niet zo goed wat er dom aan is om aan kapi te vragen of hij liever kanker wilt of liever zichzelf in gaat smerenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moeilijk he om zelf te antwoorden
Echt he, deden wij nooit in VBL.quote:
Echt, niemand geeft een fuck.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:43 schreef Charlotte3 het volgende:
Ontgroening is aardig gelukt geloof ik @:ggmm @:haags_kwartiertje![]()
Ik dacht dat ik vrij dom was.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:59 schreef Charlotte3 het volgende:
‘Wil jij kanker dan’ nja, whatever![]()
Je kan het niet helemaal volgen merk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vind het sowieso een rare opmerkingquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan het niet helemaal volgen merk ik.
Okquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vind het sowieso een rare opmerking
Leg dat dan eens uit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:04 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vind het sowieso een rare opmerking
Dat hoort ze wel vaker.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan het niet helemaal volgen merk ik.
Kan je die niet kopen ergensquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Graaf maar een hele berg op dan.
Heftig maat veel sterktequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huidkanker zit bij mij in de familie daarom kom ik nooit buiten
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef Gutanoth het volgende:
Zweverig gebral over edelstenen, zit ik in TRU?
Je mist de post over factor 50quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben bruin geworden
Pas je op voor k*anker
Wil jij k*nker dan
@GGMM @JanCees @maxi-musquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben bruin geworden
Pas je op voor k*anker
Wil jij k*nker dan
Je bent aan het trollen he.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben bruin geworden
Pas je op voor k*anker
Wil jij k*nker dan
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:07 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ben bruin geworden
Pas je op voor k*anker
Wil jij k*nker dan
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Hij zegt ik heb in de zon gelegen.
Iemand anders zegt kijk je wel uit voor huidkanker (dat krijg je van in de zon liggen!)
En dan zegt hij ik had factor 50 (hij had zijn lichaam ingesmeerd met zonnebrandcreme, om verbranding/kanker te voorkomen)
Iemand vond het raar dat hij dat deed
Hij vroeg, huh, wil je kanker dan? (want dat gebeurt als je jezelf niet goed insmeert!)
Hopelijk snap je deze uitleg van het niveau Bassie en Adriaan
Oh, ja alsof ik al die pagina’s terug ga lezen!quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Hij zegt ik heb in de zon gelegen.
Iemand anders zegt kijk je wel uit voor huidkanker (dat krijg je van in de zon liggen!)
En dan zegt hij ik had factor 50 (hij had zijn lichaam ingesmeerd met zonnebrandcreme, om verbranding/kanker te voorkomen)
Iemand vond het raar dat hij dat deed
Hij vroeg, huh, wil je kanker dan? (want dat gebeurt als je jezelf niet goed insmeert!)
Hopelijk snap je deze uitleg van het niveau Bassie en Adriaan
En voor dummiequote:Op maandag 26 augustus 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
Kan je dit vaker doen GGMM?(ook voor @:elan )
Het waren 3 posts.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Oh, ja alsof ik al die pagina’s terug ga lezen!
Gelukkig ben jij er altijd met je voorleesboekje.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het waren 3 posts.
En als je niet de moeite neemt alles te lezen moet je ook niet oordelen en veroordelen.
Nou inderdaad!quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
Charlotte ziet Tjacka kanker gebruiken in een zin en gelijk gaat het licht uit.
Fijn dat ik toch nog vrouwen emotioneel kan beïnvloeden
Ik heb gehoord dat ze dat heel fijn vindtquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
En als zoiets gebeurt en char is omringt door persoonlijkheidsloze ja-knikkers die alleen in haar reet kruipen krijgt mijn goede vriend Tjacka nog een onterechte ban ook.
Spijt is ook een emotie inderdaad.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:16 schreef Tjacka het volgende:
Laatste keer dat het lukte was dat ik geboren was denk ik.
Ja fijn die grap wilde ik zelf al maken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou inderdaad!
Meestal lopen ze gewoon direct bij je weg.
Wrijf even over je edelsteen dan zal het hopelijk minder wordenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Sorry, maar vind dat er nog steeds aardig veel met die ziekte hier gesmeten wordt.
En dat is mijn mening. Noem me een zeikert, idgaf.
Als iemand zegt dat hij zich insmeert omdat hij geen kanker wil wordt dat gewoon normaal gebruikt en is het niet als schelden bedoeld.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Sorry, maar vind dat er nog steeds aardig veel met die ziekte hier gesmeten wordt.
Dan zout je toch lekker op.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Moet jij wetenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Charlotte3 het volgende:
DAARVOOR ZEG IK NET SORRY!quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat hij zich insmeert omdat hij geen kanker wil wordt dat gewoon normaal gebruikt en is het niet als schelden bedoeld.
Maar whatever, waarschijnlijk ben je gewoon te trots om toe te geven dat je het niet kon volgen.
Dus je mag het helemaal niet over ziektes hebben, ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Gaaaawd..quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dus je mag het helemaal niet over ziektes hebben, ofzo
En @yvonne bij mijquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb al heel lang niet met een vreselijke rotziekte gescholden! Rene en @:flip houden mij op het rechte pad.
Stuur je haar toch een rituals pakketquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
En @:yvonne bij mij
(nog één keer en ik krijg een permban)
opstokerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik word echt moe van getroll van @:Charlotte3
Loop niet zo te kankeren.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Charlotte3 het volgende:
Nee. Ik word er echt moe van. Of je bent hier alleen maar aan het trollen of compleet achterlijk. Ik zou graag hier een poll over beginnen maar geen idee hoe dat moet.quote:
Niet zo'n fan meer van.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:24 schreef JanCees het volgende:
@:zipportal er is ook zwakste schakel vanavond genot allen
Ik ben trots op je maatquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:26 schreef JanCees het volgende:
Ik doe geen drugs meer, drink alleen nog maar water @:ggmm
Daar kan jij tegenwoordig gelukkig een stokje voor stekenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:13 schreef GGMM het volgende:
En als zoiets gebeurt en char is omringt door persoonlijkheidsloze ja-knikkers die alleen in haar reet kruipen krijgt mijn goede vriend Tjacka nog een onterechte ban ook.
Nee, want ik doelde op discord.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar kan jij tegenwoordig gelukkig een stokje voor steken
Is dat die website waarbij iemand een Premiumaccount had genomen puur voor het webcammen?quote:
Ik Fanta Lemon.quote:
Hou gewoon je bek!!!quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat die website waarbij iemand een Premiumaccount had genomen puur voor het webcammen?
Hoe gaat het met afvallen?quote:
Juist, en nieuwe oortjes.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is dat die website waarbij iemand een Premiumaccount had genomen puur voor het webcammen?
Denk eerder omdat je zo’n zeikert bentquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:32 schreef GGMM het volgende:
Ik moet pissen.
Denk omdat ik zoveel water drink
oei.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:32 schreef Tjacka het volgende:
Wel jammer dat @:kapiteintje mij zo in de problemen brengt en zo maar weg loopt.
Kan je stoppen met mensen zeikert noemen? Mijn opa was op zijn 65e incontinent.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Denk eerder omdat je zo’n zeikert bent
Hou me op de hoogte!quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:34 schreef JanCees het volgende:
Rene ik heb zo'n dopper maar wil eigenlijk eentje van 1+ liter
Luier will doquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kan je stoppen met mensen zeikert noemen? Mijn opa was op zijn 65e incontinent.
Dat is geen grapje hoor.
Dat is zeer verstandig.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb ook zo'n kan
Geen idee hoeveel liter dat is en drink zeker 2/3 kannen op overdag
Wat Betekent apaat?quote:
quote:
Vervuild omdat het koud is?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef Caland het volgende:
Ik kan uit het koffiezetapparaat op het werk ook koud water halen maar heb dan toch altijd het idee dat dat water vervuild is ofzo
Kan iemand daar eens in duiken @:albertostegeman
En de snaps worden verstuurd met een liter GHBquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die TRU topics worden ook geopend na 3 flessen wijn gok ik
Wow dit gaat te ver manquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En de snaps worden verstuurd met een liter GHB
Waarom net als rens midden in de nachtquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga zo rond 12 gym slopen @:RensAjacied
Kunnen ze elkaar snappen in de gymquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom net als rens midden in de nacht
RensFlop ging al stoppen toen ik pas klaar was met mijn warming upquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom net als rens midden in de nacht
@Kankerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar snappen in de gym
Gewoon een edelsteen kopen en je bent er zo van af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |