nicequote:
Dat klinkt best wel relaxed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:53 schreef UitStraling het volgende:
Aankomende nacht lekker buiten slapen
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nice
mocht je ooit geen zin meer hebben om te lezen kun je het aan de waslijn hangen dan leest de wind het voor je uit
Niks daarvan.quote:
Boh, ook al veel te lang niet gehad. Ook maar weer eens kopen.quote:
Jazeker. Als je het doet, doe het dan goed. Is mijn motto.quote:
Da's met deze temperaturen niet heel chillquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:55 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon warme chocomel bij de open haard
Eiwitshake is wel lekker.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook wel zin in een glas ijskoude melk.
Yolo tochquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:55 schreef I. het volgende:
[..]
Da's met deze temperaturen niet heel chill
Eiwitshake jeetje jr. Ga je beastmode ofzoquote:
ja dat deel is heel introspectief, het deel dat hierna komt gebeurt wat meer in en is tevens een van mijn fav stukken van het boekquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik moet wel zeggen dat deel 1 me meer aansprak. Nu heeft hij het ook over dat boek over die O'higgins ofzo aan het eind, en of ik ben dom om de essentie ervan te begrijpen of het is gewoon beetje irrelevant voor het verhaal
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eiwitshake jeetje jr. Ga je beastmode ofzo
uhu, ben ook zeker nog wel gemotiveerd om door te lezen hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja dat deel is heel introspectief, het deel dat hierna komt gebeurt wat meer in en is tevens een van mijn fav stukken van het boek
of ja een hoop stukken zijn fav want is mijn fav boek, maar je snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |