Er staat onz voorquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Zet er even ONZ voor dan. Man man man
Je kiest er zelf voor hoe snel de aftakeling gaat qua kennisquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
aftakeling, ik zag 1990. James Dean ken ik btw wel.
Ik een modquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet jij dan KLB mod worden.
Ik ben gewoon niet zo into technische termen enz. Heb ik ook niet nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor hoe snel de aftakeling gaat qua kennis
Qua fysieke aftakeling overigens ook, die gaat wat sneller
Is niet altijd een keuze, als je beide benen verliest omdat iemand anders niet oplet in het verkeer of dat er een gifwolk ontsnapt zodat je daarna alleen nog maar kunt kwijlen en poep zeggen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor hoe snel de aftakeling gaat qua kennis
Qua fysieke aftakeling overigens ook, die gaat wat sneller
Ik zou je zelfs dan nog doen hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet altijd een keuze, als je beide benen verliest omdat iemand anders niet oplet in het verkeer of dat er een gifwolk ontsnapt zodat je daarna alleen nog maar kunt kwijlen en poep zeggen.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder dood ga door Flips haar sneren elke dag
Nee, ik ben er nog niet lang genoeg om mod te wordenquote:
Echt he? Nu ineens doen alsof fokkers een standaard hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij ook hoor als die vrouw nog een hartslag heeft.
True that.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet altijd een keuze, als je beide benen verliest omdat iemand anders niet oplet in het verkeer of dat er een gifwolk ontsnapt zodat je daarna alleen nog maar kunt kwijlen en poep zeggen.
Heb ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht dat je inmiddels wel een dikke huid had
Dan ga je nog lang niet dood aan mijn sneren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ookVan jou kan ik het hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |