Er staat onz voorquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Zet er even ONZ voor dan. Man man man
Je kiest er zelf voor hoe snel de aftakeling gaat qua kennisquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
aftakeling, ik zag 1990. James Dean ken ik btw wel.
Ik een modquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:33 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet jij dan KLB mod worden.
Ik ben gewoon niet zo into technische termen enz. Heb ik ook niet nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor hoe snel de aftakeling gaat qua kennis
Qua fysieke aftakeling overigens ook, die gaat wat sneller
Is niet altijd een keuze, als je beide benen verliest omdat iemand anders niet oplet in het verkeer of dat er een gifwolk ontsnapt zodat je daarna alleen nog maar kunt kwijlen en poep zeggen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kiest er zelf voor hoe snel de aftakeling gaat qua kennis
Qua fysieke aftakeling overigens ook, die gaat wat sneller
Ik zou je zelfs dan nog doen hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet altijd een keuze, als je beide benen verliest omdat iemand anders niet oplet in het verkeer of dat er een gifwolk ontsnapt zodat je daarna alleen nog maar kunt kwijlen en poep zeggen.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder dood ga door Flips haar sneren elke dag
Nee, ik ben er nog niet lang genoeg om mod te wordenquote:
Echt he? Nu ineens doen alsof fokkers een standaard hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij ook hoor als die vrouw nog een hartslag heeft.
True that.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is niet altijd een keuze, als je beide benen verliest omdat iemand anders niet oplet in het verkeer of dat er een gifwolk ontsnapt zodat je daarna alleen nog maar kunt kwijlen en poep zeggen.
Heb ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dacht dat je inmiddels wel een dikke huid had
Dan ga je nog lang niet dood aan mijn sneren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ookVan jou kan ik het hebben
Is toch een van de eerste woordjes van de meeste baby's?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True that.
Waarom je alleen maar poep zou kunnen zeggen na een ongeluk lijkt me dan wel weer merkwaardig. Tenzij je een riool in bent gereden
Geen idee. Was jouwe niet tiet ofzo?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch een van de eerste woordjes van de meeste baby's?
Komt omdat ik er steeds minder benquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat is hier gezellig de laatste tijd.![]()
echtquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:42 schreef Amarantha het volgende:
Wat is hier gezellig de laatste tijd.![]()
25 cm..quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Was jouwe niet tiet ofzo?
Gezien de borstomvang van mijn moeder zou dit nog best wel eens kunnen kloppenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Was jouwe niet tiet ofzo?
Daar maak je wel de blits mee op de peuterspeelzaalquote:
hoiiquote:
heequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaWaarom ben jij hier niet. En hoi lieverd.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar maak je wel de blits mee op de peuterspeelzaal
hee lottie mn favoriete niet-pottie hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
jaa mijn favo redhead, hoest met u?
Mooi.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:44 schreef Crack_ het volgende:
hee weet niet, blijf altijd super lang bij een oude sc ook al is dat al lang verloren. Zal hier vaker kijken
Hoe is het
Hier ook wel. Hoe is je huis?!?!quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi.Ja gaat wel lekker, daar ook?
Die foto moet daar niet staan maar blijft niet weg, dus heb het maar opgegevenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee lottie mn favoriete niet-pottie haha![]()
primaa, en daar? Leuke foto
Gelukkigquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook wel. Hoe is je huis?!?!Misschien beetje laat maar nu ben je vast helemaal gesetteld?
Pff ik hoop dat er dit jaar ergens een leuk feestje is. Mijn oude huis is dan niet meer dus daar komt geen feestje maar ja waar wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar serieus voor je het weet is het alweer 2020
wow en nu negeerde ik je bijnaquote:
WONDERFUL TIMEEE OF THE YEAARRRquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel zo aardig..Man man man
Nee het is te laat.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:48 schreef I. het volgende:
[..]
WONDERFUL TIMEEE OF THE YEAARRR
Oh wacht. Ja maar
klinkt perfectquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig
Ja prima, zit hier wel prima op mijn plek. Blij met mijn huisje, niet te groot maar ook niet te klein.
oh dat is wel kut, een leuk feestje met oud en nieuw zonder gezeik kan best lastig zijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff ik hoop dat er dit jaar ergens een leuk feestje is. Mijn oude huis is dan niet meer dus daar komt geen feestje maar ja waar wel.
Oud en nieuw mega overrated natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
klinkt perfect
[..]
oh dat is wel kut, een leuk feestje met oud en nieuw zonder gezeik kan best lastig zijn
Heftigquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wow en nu negeerde ik je bijna
en nee maar jij kwam eerst wel in klb sc denk ik en nu niet meer? Want ik kwam niet echt ergens anders
Ik heb alleen een luidruchtige boven buurvrouw maar went ook wel (soort van).quote:
niks mis met leuke feestjes maar doe gewoon niet zo fucking debiel teringjantjequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oud en nieuw mega overrated natuurlijk
Dat zou een zin van mij kunnen zijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeik ben dood en nu ben ik pas echt gelukkig
en jij
Oud & nieuw is leukquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oud en nieuw mega overrated natuurlijk
oooohjaa, dat was hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:50 schreef I. het volgende:
[..]
Heftig
Ja beetje, maar ook in die andere discord, die isaxversie.Waar het ooit allemaal begonnen is.
Daar kwam je ook regelmatig toch.
Mwehh, wat voor geluiden zijn hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen een luidruchtige boven buurvrouw maar went ook wel (soort van).
Wie ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niks mis met leuke feestjes maar doe gewoon niet zo fucking debiel teringjantje
Je hebt geluk dat GGMM hier niet bij is. Die zou je nu smerig dik hebben genoemdquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:51 schreef I. het volgende:
Ik eh, ga even ijskoude chocomel pakken brb.
Bang voor vuurwerk?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:51 schreef Senn88 het volgende:
Ik vind oud en nieuw niet leuk. Lig dan altijd om 10 uur in bed omdat iedereen weg is
Ze kan niet op normale volume praten en ze schreeuwt ook graag en ze heeft haar muziek graag hard. Maar vooral schreeuwt ze heel graag, ook buiten. Laatst had ze seks en ik wist oprecht even niet of ze vermoord werd of dat ze klaar kwam. Ze woont niet eens recht boven me.quote:
Lekker filmpje ja?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Damn once upon a time in hollywood.
Nee maar iedereen in mijn omgeving viert het met vriendengroep of geliefden danwel fam. Mijn ouders zitten thuis met 2 honden die dan helemaal van slag zijn. Dus eindeloos keffen waardoor ik liever weg blijf. En verder blijft er dan voor mij niemand over.quote:
Sow godverdomme jaquote:
hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou een zin van mij kunnen zijn
Maar wel fijn dat het goed met je gaatHoe is het met je beestjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Cheersquote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha(ik bedoel mn lach-emoji's nog steeds niet kut xoxoxo)
hoe gaat ie met jou dan, hoe ziet je leven eruit (als het er anders uit ziet, ik weet nog studio en callcenter oid)
En goed. Zijn gewoon gelukkig en blij en wat leuk dat je dat vraagt want mn kat deed echt overdreven lief en nu kan ik die foto laten zien
![]()
miauuuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
[..]
hoe gaat ie met jou dan, hoe ziet je leven eruit (als het er anders uit ziet, ik weet nog studio en callcenter oid)
En goed. Zijn gewoon gelukkig en blij en wat leuk dat je dat vraagt want mn kat deed echt overdreven lief en nu kan ik die foto laten zien
![]()
Mooi beestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kan niet op normale volume praten en ze schreeuwt ook graag en ze heeft haar muziek graag hard. Maar vooral schreeuwt ze heel graag, ook buiten. Laatst had ze seks en ik wist oprecht even niet of ze vermoord werd of dat ze klaar kwam. Ze woont niet eens recht boven me.
Hm matig. Ik zat vorig jaar voor het eerst alleen met Oud&Nieuw, ben toen juist wel naar de katjes van mn moeder gegaan, die verder de hele avond in de kast zaten maar okequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee maar iedereen in mijn omgeving viert het met vriendengroep of geliefden danwel fam. Mijn ouders zitten thuis met 2 honden die dan helemaal van slag zijn. Dus eindeloos keffen waardoor ik liever weg blijf. En verder blijft er dan voor mij niemand over.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooohjaa, dat was het
Jawel maar had er niet zo veel zin meer in, wel jammer dat je de gouden tijd niet hebt meegemaakt. Was wel leuk
Ik ben eigenlijk elk weekend overdreven dronken. Alleen niet agressiefquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]misschien wel, ik bedoel die mensen die overdreven dronken/agressief whatever doen met oud en nieuw
Dat heeft @GGMM al meerdere malen gedaan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat GGMM hier niet bij is. Die zou je nu smerig dik hebben genoemd
Katten blaffen niet eindeloos. Het gaat om 2 herders dus niet een zacht kefjequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm matig. Ik zat vorig jaar voor het eerst alleen met Oud&Nieuw, ben toen juist wel naar de katjes van mn moeder gegaan, die verder de hele avond in de kast zaten maar okeVond het opzich niet eens zo heel erg. Om 12 uur is het wel even kut dan maar oke, is ook na half uurtje wel weer voorbij
[..]
![]()
Pfff jouw kat is zo mooi he, niet normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja gaat goed hoor, met momenten,Nog steeds in studio
dus dat is wat minder, ga vanaf volgende maand wel weer studie doen, dierverzorging
Dus dat is wel leuk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
[..]
![]()
AwwhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar wat zou je zelf willen? Ik vond alleen echt heel chill maar als je dat niet vind en je 'moet' het alleen vieren is het wel rotquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee maar iedereen in mijn omgeving viert het met vriendengroep of geliefden danwel fam. Mijn ouders zitten thuis met 2 honden die dan helemaal van slag zijn. Dus eindeloos keffen waardoor ik liever weg blijf. En verder blijft er dan voor mij niemand over.
Mja, heb je altijd wel denk ik na zoveel tijdquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:57 schreef I. het volgende:
[..]Wel zonde dan ja, ach, heb het nu ook prima naar m'n zin hoor. Sowieso is er veel versplintering geweest volgens mij, maar da's op FOK! ook aan de hand. Is ook niet te voorkomen.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk elk weekend overdreven dronken. Alleen niet agressief
Sorry
Ja jezus man ik wou slapen maar was niet te doen joh. En dat woont dan schuin boven je.. Ik heb voor het eerst sinds ik hier woon echt iemand boven me wonen (toen ik hier kwam wonen ging persoon boven me weg) maar daar heb ik 0 last van.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hahaha
seksgeluiden zijn wel echt naar
Ik heb het al jaren alleen, het voor mij eerlijk gezegd echt een dag die ik graag oversla. Op de een of andere manier voel ik me dan gewoon eenzaam.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wat zou je zelf willen? Ik vond alleen echt heel chill maar als je dat niet vind en je 'moet' het alleen vieren is het wel rot
Ja dat is wel wat anders inderdaad. Medicijnen maken het ook alleen maar erger meestal. Wel sneu hoor. Zou er geen traan om laten als vuurwerk verboden wordtquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Katten blaffen niet eindeloos. Het gaat om 2 herders dus niet een zacht kefje
Halloween is geen feestquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Whaaaa,bijna Halloween, bijna SINTKERST!!
Ik vrees dat ik dit jaar geen Halloween feest heb.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Whaaaa,bijna Halloween, bijna SINTKERST!!
De maatschappij maakt je eenzaam. Eigenlijk is het gewoon een normale dag, niet eens een feestdag. Vind de druk met Oud&Nieuw om er iets perfects van te maken zelfs nog groter dan met kerstquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren alleen, het voor mij eerlijk gezegd echt een dag die ik graag oversla. Op de een of andere manier voel ik me dan gewoon eenzaam.
Daarom, interesses verwateren etc.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, heb je altijd wel denk ik na zoveel tijd
geef er al paar jaar geen fuck meer om, is erg bevrijdendquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De maatschappij maakt je eenzaam. Eigenlijk is het gewoon een normale dag, niet eens een feestdag. Vind de druk met Oud&Nieuw om er iets perfects van te maken zelfs nog groter dan met kerst
Ik zou hem liever wel als feestdag doorbrengenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De maatschappij maakt je eenzaam. Eigenlijk is het gewoon een normale dag, niet eens een feestdag. Vind de druk met Oud&Nieuw om er iets perfects van te maken zelfs nog groter dan met kerst
Tuurlijk. Komt vast ook nog wel. Je zult heus niet je hele leven alleen blijven met Oud&Nieuwquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zou hem liever wel als feestdag doorbrengen
Wat doe jij dan meestal? Behalve drugsquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
geef er al paar jaar geen fuck meer om, is erg bevrijdend
Nee, want dat gekef is niet even maar vanaf de middag en gaat dan nog 2/3 dagen door. Plus zo gezellig zijn mijn ouders nu ook weer niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Komt vast ook nog wel. Je zult heus niet je hele leven alleen blijven met Oud&NieuwMaar zou je het niet tof vinden, ondanks je honden dan, om die avond met je ouders door te brengen dan? Beetje wikken en wegen maar misschien weegt de gezelligheid van hun meer dan het gekef van die beestjes
ja drugs met vrienden dusquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij dan meestal? Behalve drugs
Teringquote:
Voor wie?quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:06 schreef I. het volgende:
Ik heb de hele dag m'n bierpens ingehouden hoor.
Dat wordt de Nederlandse Ronaldoquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pfff jouw kat is zo mooi he, niet normaal
Ja gaat goed hoor, met momenten,Nog steeds in studio
dus dat is wat minder, ga vanaf volgende maand wel weer studie doen, dierverzorging
Dus dat is wel leuk
En is ook geen type mevrouw waar tegen je zou kunnen zeggen van yooo hee misschien heb je het niet door maaareehhhquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jezus man ik wou slapen maar was niet te doen joh. En dat woont dan schuin boven je.. Ik heb voor het eerst sinds ik hier woon echt iemand boven me wonen (toen ik hier kwam wonen ging persoon boven me weg) maar daar heb ik 0 last van.
Ja, ik had al tijdje geleden in die sector gesolliciteerd, maar was leidinggevende functie waar ik dus vanwege gebrek aan ervaring, logisch ookquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh, die studio kan ik me wel voorstellen dat dat rot is. Daar groei je gewoon uit
En wat knap en tof van je! Dat is echt heeeeel leuk
Nouja, als het niet echt je eigen keus is om alleen te zijn dan kan ik me wel voorstellen dat je je eenzaam voelt hoor. Hopelijk dit jaar wat leuker voor jequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren alleen, het voor mij eerlijk gezegd echt een dag die ik graag oversla. Op de een of andere manier voel ik me dan gewoon eenzaam.
Die druk leg je toch ook zelf opquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooh op vakantiequote:Op zondag 25 augustus 2019 23:08 schreef I. het volgende:
Voor iedereen daar natuurlijk. Moest er wel een beetje fit uitzien.
Ik heb wel gezegd dat de kinderen van haar vriendin "moeten" stoppen met boven rennen, daar heeft ze wel wat aangedaan maar ik durf verder niet zo goed te zeggen dat zij eens stil moet zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En is ook geen type mevrouw waar tegen je zou kunnen zeggen van yooo hee misschien heb je het niet door maaareehhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:07 schreef Kopjechino het volgende:
Hij heeft ook echt moeite om te gaan zitten hahaha
Klopt. Maar niet iedereen is even sterk om daar geen neuks om te gevenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die druk leg je toch ook zelf op
Als je het niet erg vind om alleen te zijn waarom zou je je dan kut voelen, alleen als je niet alleen wil zijn maar je bent het wel is het kut
Zie ik ook wel gebeuren, en wss blijft die niet van zijn eigen handel af.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rafael Márquez, die zit binnen een paar jaar in de coke handel
Precies, als die studie sowieso iets is wat je leuk vind lijkt me dat prima tijdsbestedingquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik had al tijdje geleden in die sector gesolliciteerd, maar was leidinggevende functie waar ik dus vanwege gebrek aan ervaring, logisch ook, voor werd afgewezen, maar ja is eigenlijk wel iets wat ik gewoon altijd naar lonk, dus waarom geen studie
Weet nog niet hoe ik er dan straks in ga rollen maar dat zie ik dan allemaal wel weer
Ja die studio is wel echt vies verrot, zeker gezien het feit dat ik volgend jaar al 30 benHet is echt heel deprimerend maar goed. Hopen op het beste
Is ook lastigquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat de kinderen van haar vriendin "moeten" stoppen met boven rennen, daar heeft ze wel wat aangedaan maar ik durf verder niet zo goed te zeggen dat zij eens stil moet zijn.
trueeequote:Op zondag 25 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet iedereen is even sterk om daar geen neuks om te geven
Neee tijdens die meetquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ooh op vakantie
Scheelt dat iedereen ziet dat ik dik ben, hoef ik mijn buik ook niet in te houden
Wacht trouwens, wat weet jij nog van mijn dierenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet iedereen is even sterk om daar geen neuks om te geven
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:12 schreef I. het volgende:
[..]
Neee tijdens die meetDan viel het minder op dat ik een pens had.
Het is dat ik m'n lengte mee heb.
Sowieso nergens goed voor om te verbergen hoe je er uitziet. Ze accepteren je maar gewoon lekker zoals je bent.
Keer haar neukgeluiden opnemen met een ouderwetse taperecorder en dan bandje in haar brievenbus deponeren, opgelost.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb wel gezegd dat de kinderen van haar vriendin "moeten" stoppen met boven rennen, daar heeft ze wel wat aangedaan maar ik durf verder niet zo goed te zeggen dat zij eens stil moet zijn.
Al deed ik het vorig jaar ook wel goed hoor. Moest overdag werken dus prima, savonds naar mn moeder, die zelf feestje had met dr vriendin, dus gewoon lekkere hapjes, drankjes, Netflix, katjes kroelen dikke primaquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueee
maar je zit er alleen zelf mee en is zo rot
Teveel moeite.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer haar neukgeluiden opnemen met een ouderwetse taperecorder en dan bandje in haar brievenbus deponeren, opgelost.
Nawquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wacht trouwens, wat weet jij nog van mijn dieren
wanneer sprak ik jou voor het laatst want mn konijn is kei dood![]()
Nice nicequote:Op zondag 25 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al deed ik het vorig jaar ook wel goed hoor. Moest overdag werken dus prima, savonds naar mn moeder, die zelf feestje had met dr vriendin, dus gewoon lekkere hapjes, drankjes, Netflix, katjes kroelen dikke prima
Oh hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:12 schreef I. het volgende:
Neee tijdens die meetDan viel het minder op dat ik een pens had.
Het is dat ik m'n lengte mee heb.
Sowieso nergens goed voor om te verbergen hoe je er uitziet. Ze accepteren je maar gewoon lekker zoals je bent.
Gewoon zelf lawaai gaan maken, hopen dat ze een keer bij jou aanbelt, en dan zeggen; AHA, fijn dat je het aankaart, want ik erger mij kapot aan PRECIES hetzelfde, dus als jij je grote bek ook eens houdt, zal ik dat voortaan ook doen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik vind sneu als mijn bovenbuurman last heeft van mij dan want hij is wel lekker rustig.quote:
Je vond coke niet genoeg?quote:
Valt niet mee, i know.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh haha
Ja als dat zo makkelijk was
Alleen doen als je bovenbuurman niet thuis is danquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik vind sneu als mijn bovenbuurman last heeft van mij dan want hij is wel lekker rustig.
Jaquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds erger met Flips hč, bijna tijd voor een interventie.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ze wou laatst ook al iemand in stukken zagen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:19 schreef I. het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ze wou laatst ook al iemand in stukken zagen.
Oh, dan heb je denk ik veel gemist. Oke dit wordt een verhaalquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NawVolgens mij... wist ik dat nog niet nee
Waaraan doodgegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
De druk om te slagen als mod heeft zijn kanttekeningenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is het ookquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ik vind sneu als mijn bovenbuurman last heeft van mij dan want hij is wel lekker rustig.
Ja je moet wat met lastige users maar dit is wel radicaalquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De druk om te slagen als mod heeft zijn kanttekeningen
Ho ho hoquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja topquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan heb je denk ik veel gemist. Oke dit wordt een verhaal![]()
Hij is vorig jaar februari al overleden, en ja was echt kuuuut. Hij at niet meer goed dus ik ging naar de dierenarts, die zei dat hij haakjes aan zn tanden had en met een narcose konden ze dat zo oplossen. Ik daar weg en na kwartiertje oid werd ik al gebeld, hoi hij heeft niet alleen haakjes maar ook een abces en de vraag is eigenlijk of je wil dat we proberen het op te lossen waarbij de kans dat het lukt heel klein is of dat ik hem nu laat in slapen
Ik schrok echt zo hard dat ik hem uberhaupt niet meer levend zou kunnen zien en daar had ik zo opgerekend en dacht dat het allemaal wel meevielen omg dikke paniek wtf moet ik doen![]()
. Toen afgesproken heb gewoon te proberen, dat is uiteindelijk neergekomen op drie weken lang drie keer per week naar de dierenarts en iedere dag handmatig voeden en uiteindelijk hielp het niet
![]()
![]()
dus toen laten inslapen
Ben wel blij dat ik het heb geprobeerd, anders zou ik me denk ik echt kut hebben gevoeld dat ik het meteen zou hebben opgegeven.. En dan zou de enige reden geld zijn geweest maar fuu
Hij was zo lieeeeef maarja ok jaar geleden kom op crackie niet janken nu![]()
En voordat mn konijn ziek werd was ik naar een tweede kat aan het kijken omdat mn beertje nogal eenzaam was. Via marktplaats een drie jarige sphynx overgenomen en ze zijn beste vriendjes en echt te liefwas wel raar om een nieuw huisdier te krijgen en tegelijkertijd ging er eentje dood
Ach gossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een poepies
En wat een sneu verhaalIk zou dat denk ik ook niet kunnen hoor. Ik zou toch te snel dan al zeggen, ja probeer maar wat je kunt fuck it
Had hij ook veel pijn dan?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan heb je denk ik veel gemist. Oke dit wordt een verhaal![]()
Hij is vorig jaar februari al overleden, en ja was echt kuuuut. Hij at niet meer goed dus ik ging naar de dierenarts, die zei dat hij haakjes aan zn tanden had en met een narcose konden ze dat zo oplossen. Ik daar weg en na kwartiertje oid werd ik al gebeld, hoi hij heeft niet alleen haakjes maar ook een abces en de vraag is eigenlijk of je wil dat we proberen het op te lossen waarbij de kans dat het lukt heel klein is of dat ik hem nu laat in slapen
Ik schrok echt zo hard dat ik hem uberhaupt niet meer levend zou kunnen zien en daar had ik zo opgerekend en dacht dat het allemaal wel meevielen omg dikke paniek wtf moet ik doen![]()
. Toen afgesproken heb gewoon te proberen, dat is uiteindelijk neergekomen op drie weken lang drie keer per week naar de dierenarts en iedere dag handmatig voeden en uiteindelijk hielp het niet
![]()
![]()
dus toen laten inslapen
Ben wel blij dat ik het heb geprobeerd, anders zou ik me denk ik echt kut hebben gevoeld dat ik het meteen zou hebben opgegeven.. En dan zou de enige reden geld zijn geweest maar fuu
Hij was zo lieeeeef maarja ok jaar geleden kom op crackie niet janken nu![]()
En voordat mn konijn ziek werd was ik naar een tweede kat aan het kijken omdat mn beertje nogal eenzaam was. Via marktplaats een drie jarige sphynx overgenomen en ze zijn beste vriendjes en echt te liefwas wel raar om een nieuw huisdier te krijgen en tegelijkertijd ging er eentje dood
Lieve foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ssssst.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ho ho ho
Dit wordt uit de context gehaald!!!!!!
Ze bestaan ook allemaal gewoon.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil niemand in stukken zagen
Ik herhaal
Ik wil niemand in stukken zagen
@:Aivd @:interpol @:fbi @:csi @:ncis @:rivd @:swat
quote:
Dat vond ik ook engquote:
Blijf lekker in je eigen subforumquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
![]()
![]()
Ik heb ook heul geen ervaring met ingevroren kadavers nu jullie toch meelezen
Beter laat dan nooitquote:
Let je even op je taal?quote:
Maar even terugkijken straks als dat al kanquote:
https://www.npo3.nl/sluipschutters/25-08-2019/BV_101393851quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar even terugkijken straks als dat al kan![]()
Nu lekker stukje lopen heerlijk weer
Hoelaatquote:
Was wel echt een lieve dierenartsquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach gossWat een poepies
En wat een sneu verhaalIk zou dat denk ik ook niet kunnen hoor. Ik zou toch te snel dan al zeggen, ja probeer maar wat je kunt fuck it
Had hij ook veel pijn dan?
Oh nice thanksquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:30 schreef I. het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/sluipschutters/25-08-2019/BV_101393851
Jaa bij jullie straks hopelijk ook!quote:
Het is een powerpointquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:31 schreef I. het volgende:
[..]
Zeg, kan jij je sollicitatiemail even doorsturen? Heb hem even nodig straks.
Thanks alvast!!
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was wel echt een lieve dierenartser was wel echt een hoerenkuttyfusmevrouw (sorry) toen ik mn konijn liet inslapen. Hij ging niet dood, was wel snel buiten bewust zijn maar ging gewoon niet dood. En er was een vrouw die had een afspraak maar die van mij liep dus uit en die begon te zeiken joh
dierenarts zei ook meteen waar hij mee bezig was en dat hij mij no fucking way naar buiten zou laten gaan als dat beestje nog niet is doodgegaan JA FUCKING LOGISCH TOCH
maar daar kon ze echt nul begrip voor opbrengen 'want ik had een afspraak'
![]()
En weet niet zo goed, denk niet dat ie veel pijn had maar is bij konijnen ook wel lastig omdat ze dat niet snel laten zien. Zolang hij antibiotica kreeg ging het wel goed en lag hij ook nog languit wat voor mij een teken was dat het wel ok ging, maar toen we stopte met antibiotica om te kijken hoe het ging was dat meteen klaar en zat ie alleen maar stil in een hoekje
Engels commentaar is echt genotquote:
@woordquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:34 schreef I. het volgende:
@:er @:is @:bijna @:een @:username @:van @:elk @:woord.
Ja genietenquote:
@Mayquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
@:Johnson
@:Macron
@:Tusk
Jeetje fok is echt een internationaal broeinest
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:38 schreef I. het volgende:
[..]
@:Jackson
@:Bowie
@:Cobain
@:Hendrix
@:Jones
@:Joplin
Bowiequote:Op zondag 25 augustus 2019 23:38 schreef I. het volgende:
[..]
@:Jackson
@:Bowie
@:Cobain
@:Hendrix
@:Jones
@:Joplin
Blijft toch de kortste weg naar eeuwige roem, miljoenen mensen vermoorden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
@:Lenin
@:Mao
@:Stalin
@:Hitler
Laten we doden ook niet vergeten
hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
@:Harry
@:Hermione
@:Ron
@:Hagrid
@:Draco
@:Frodo
@:Sam
@:Gandalf
@:Legolas
@:Gimli
@:Aragorn
Bond tegen het vloeken hier hoorquote:
Dat had ik ook gezienquote:
Tering tyfus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Bond tegen het vloeken hier hoor
Waarom tag jij mijn hondenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
@:Harry
@:Hermione
@:Ron
@:Hagrid
@:Draco
@:Frodo
@:Sam
@:Gandalf
@:Legolas
@:Gimli
@:Aragorn
Krijg je ervan als je niet meegaat met de aankoopwoedequote:
@Hontquote:
Krijg je als je vertonghen en eriksen wissel zetquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je niet meegaat met de aankoopwoede
Eriksen is denk ik bezig met Real of nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je als je vertonghen en eriksen wissel zet
Echt hč.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee is vrijheid van mening uitings-gedachtengoed
Weet niet hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eriksen is denk ik bezig met Real of niet
Trustenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
Ja ik ga slapen. Welterusten mensen.
Die ken ik niet echtquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet hoor
Ze hebben wel ndombele gehaald he 60m
Trusteequote:Op zondag 25 augustus 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
gngnquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
Weet alleen depay danquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die ken ik niet echt
Lyon zie ik, die hebben echt een bazenaanval nuZouden best eens kampioen kunnen gaan worden
Dembele en die Aouar ofzo, die is ook wel goed hoor koekoekquote:
Lekker barfen vannachtquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:47 schreef I. het volgende:
Ik begin aan m'n tweede halve liter chocomel.
Zijn echt miljoen dembeles lijkt welquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dembele en die Aouar ofzo, die is ook wel goed hoor koekoek
quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zijn echt miljoen dembeles lijkt wel
nog 5 uurtjesquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:45 schreef Kopjechino het volgende:
Zou wel fristi willenquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:47 schreef I. het volgende:
halve liter nog welquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:47 schreef I. het volgende:
Wij hebben vroeger trouwens ons konijntje best wel verwaarloosdquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahoe lang kun je jezelf hiermee vermaken
Bijna Amalfitano deel uit.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
@:fok-it hoe gaat het met bolaņo
Je doet zelf maar moeite hehequote:Op zondag 25 augustus 2019 23:46 schreef I. het volgende:
Volgens mij is het een flinke powerpoint @:Solotovski, heb hem nog niet binnen haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |