quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:05 schreef dud0r het volgende:
Nou krijg ik McDonald's reclame door al die #viesdik posts
Het is zo confronterendquote:
Goed hoor. Ik lig bijna nakend op de bank want het is veel te warm.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha arme jij
Hoi mop
Hoestie?
Haha sexy 😏quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik lig bijna nakend op de bank want het is veel te warm.
Hoe is het met jou? Vanmiddag voetbal gekeken?
Solliciteer danquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Helaas heeft onz niet zoveel mods dus zal niet ingegrepen worden
Ik tel er 4.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moeten we er even een FA bij roepen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker makkelijk weer zeg.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben jij gek ik roep liever vanaf de zijlijn
Ahahahquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zoveel
Heel raar dat dts dan dicht moest
Zeker weten sexy.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha sexy 😏
Ja goedDaar wil ik het niet meer over hebben
@murpquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hadden we maar een fa met ballen die dts een doorstart zou gunnen in een subforum met gemotiveerde mods
Nee wil hem gewoon iets vragenquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit hoe kan ik die nou vergeten. :S
Ook niet als anderen het wel zienquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar reageert hij niet op
Een act heeft namelijk geen zin als anderen het niet zien
30 euro.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had op vakantie in Noorwegen deze pizza besteld, je raadt nooit hoe duur hij was.
Hadden ze jouw account maar op anoniem gezet toen je mod af wasquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:44 schreef Mortaxx het volgende:
Hadden we maar een fa met ballen die dts een doorstart zou gunnen in een subforum met gemotiveerde mods
Koeeeeeekoek!quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hadden ze jouw account maar op anoniem gezet toen je mod af was
Woarst vleeischquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had op vakantie in Noorwegen deze pizza besteld, je raadt nooit hoe duur hij was.
Hee lievelingquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hadden ze jouw account maar op anoniem gezet toen je mod af was
5 gram saffraanquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik in een visstick @haags_kwartiertjequote:
Wat is het danquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Godver, je mag nooit meer raden. Biertje dat er naast staat kostte 8,50.
8,50 voor san miguelquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Godver, je mag nooit meer raden. Biertje dat er naast staat kostte 8,50.
Pizza Diablo. Met mozzarella, pepperoni, chili-flakes en rucola.quote:
JA HOE DUURquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:59 schreef I. het volgende:
[..]
Pizza Diablo. Met mozzarella, pepperoni, chili-flakes en rucola.
Niks bijzonders dus, gewoon achterlijk duur.
Nicequote:Op zondag 25 augustus 2019 21:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ja 30 euro, daarom zei ik ook; Je mag nooit meer raden.
Ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Bijna 40 euro voor een pizza en een biertje. HAHA![]()
Wel een beetje meegaan met de tijd hè.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik dacht dat is van iemand die beroemd is ofzo
Zou gewoon niet eten dan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:09 schreef I. het volgende:
Ja.En zo ging dat elke dag weer hetzelfde. Het eten daar heeft mij dagelijks flink veel geld gekost.
Neennnquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Ik dacht dat is van iemand die beroemd is ofzo
Dicht, weg, gone, foetsie, pleitos.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:09 schreef Pharkus het volgende:
Hallo hoe is het dan met dts? Bij mij is het nog een week zomervakantie.
ja open maarquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:09 schreef Pharkus het volgende:
ze hebben ook een van de hoogste gemiddelde salaris ter wereldquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:09 schreef I. het volgende:
[..]
Ja.En zo ging dat elke dag weer hetzelfde. Het eten daar heeft mij dagelijks flink veel geld gekost.
Kan iedereen daar dan wel weer mee omgaan?quote:
Klopt, lage inkomstenbelasting, dat compenseert mooit.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze hebben ook een van de hoogste gemiddelde salaris ter wereld
Groot gelijk heb je.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
Ja ik wist wel wat Insta was
Alleen zit ik er niet op.
een rendier in het wild neerknallen en dan opdienenquote:
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik wist wel wat Insta was
Alleen zit ik er niet op.
Neen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan iedereen daar dan wel weer mee omgaan?
Ik heb wel rendier gegeten daar.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een rendier in het wild neerknallen en dan opdienen
hoe is het met babypharkquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:09 schreef Pharkus het volgende:
Alweer 5 en 7, doen het prima, hoe is het met wd dan? Die is al een eeuwigheid foetsie.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe is het met babyphark
Ik moest dit vragen van wd
Man man manquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:16 schreef I. het volgende:
't is niet dat als ik het niet had gegeten, dat beest niet al dood was ofzo.
Hoe smaakte walvis? Ik had weleens hertenvlees op, vond het ook niet echt superquote:
Leuk voor je.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
Altijd die selectieve verontwaardiging als je bepaalde dieren eet die niet op het gemiddelde Nederlands menu zit
Wist ik het maar was m'n eerste fok crushquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Alweer 5 en 7, doen het prima, hoe is het met wd dan? Die is al een eeuwigheid foetsie.
Walvis smaakt heel vlezig, bijna naar rundvlees. Hert lijkt me wel vergelijkbaar met rendier.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe smaakte walvis? Ik had weleens hertenvlees op, vond het ook niet echt super
Geen vissige smaak?quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:22 schreef I. het volgende:
[..]
Walvis smaakt heel vlezig, bijna naar rundvlees. Hert lijkt me wel vergelijkbaar met rendier.
Totaal niet. 't ziet er ook gewoon uit als (heel donker, bijna zwart) vlees, walvis is dan ook niet echt vis, 't zijn zoogdieren.quote:
Maar het leeft wel in het water.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:24 schreef I. het volgende:
Totaal niet. 't ziet er ook gewoon uit als (heel donker, bijna zwart) vlees, walvis is dan ook niet echt vis, 't zijn zoogdieren.
JC!quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:25 schreef JanCees het volgende:
Nederlandse acteurs die een Belg moeten spelen en een accent opzetten
Heb ff opgezocht, ziet er idd uit als roodvlees ipv visvleesquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:24 schreef I. het volgende:
[..]
Totaal niet. 't ziet er ook gewoon uit als (heel donker, bijna zwart) vlees, walvis is dan ook niet echt vis, 't zijn zoogdieren.
Klopt. Ik ben geen expert op het gebied van walvis, maar ik denk dat walvis gewoon vrij afgesloten vlees heeft waardoor het niet de 'zeesmaak' in zich opneemt. Mja, deze walvissoort is dan ook weer geen beschermde diersoort, maar een walvissoort die zich veel te snel en teveel voortplant in die regio's.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar het leeft wel in het water.
Uhu. Het heeft een vrij bijzondere kleur. Mja, als het bereid is, is het prima te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:29 schreef Kopjechino het volgende:
Ziet er echt heel goor uit dat walvisvlees
Nou ja oké. Dan zal het wel acceptabel zijn ofzo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:29 schreef I. het volgende:
Klopt. Ik ben geen expert op het gebied van walvis, maar ik denk dat walvis gewoon vrij afgesloten vlees heeft waardoor het niet de 'zeesmaak' in zich opneemt. Mja, deze walvissoort is dan ook weer geen beschermde diersoort, maar een walvissoort die zich veel te snel en teveel voortplant in die regio's.
Het is in ieder geval toegestaan ja, of het acceptabel is, daar zijn de meningen over verdeeld natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou ja oké. Dan zal het wel acceptabel zijn ofzo.
Houden zoquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:34 schreef I. het volgende:
Het is in ieder geval toegestaan ja, of het acceptabel is, daar zijn de meningen over verdeeld natuurlijk.
Het lastige is wel dat ze in Noorwegen walvisvlees vrijwel niet verkocht krijgen, omdat het niet populair is daar. Alleen toeristen vinden het nog interessant.
Volgens mij had de meerderheid van de klb sc een crush op wd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist ik het maar was m'n eerste fok crush
Dan moeten ze het vlees weggooien, is ook zonde. Stoppen met vangen is ook geen optie, omdat je daarmee de andere zeedieren geen leefomgeving meer kan bieden.quote:
Jij ook?quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Volgens mij had de meerderheid van de klb sc een crush op wd.
Best knappe dame was dat tochquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je hebt meerdere meiden hier waar iedere mannelijke FOKer een crush op heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:40 schreef Pharkus het volgende:
Echt hequote:Op zondag 25 augustus 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt meerdere meiden hier waar iedere mannelijke FOKker een crush op heeft.
Nee niet echt, vond het wel amusant om het te observeren.quote:
Je hebt ook meerdere mannelijke FOK!kers die op elke vrouwelijke FOK!ster een crush hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt meerdere meiden hier waar iedere mannelijke FOKer een crush op heeft.
Dat ook jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:46 schreef I. het volgende:
Je hebt ook meerdere mannelijke FOK!kers die op elke vrouwelijke FOK!ster een crush hebben.
@Koen66quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:46 schreef I. het volgende:
[..]
Je hebt ook meerdere mannelijke FOK!kers die op elke vrouwelijke FOK!ster een crush hebben.
quote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:20 schreef I. het volgende:
[..]
Mijn sherlock-skills zeggen @wolvendagen.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
zegt mij echt geen ene drol, klinkt meer als een of ander evenement voor mensen in wolvenshirts dan een username
Is ook al een tijdje niet meer aanwezig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
zegt mij echt geen ene drol, klinkt meer als een of ander evenement voor mensen in wolvenshirts dan een username
Sowieso is FOK! wel amusant om te observeren op veel vlakken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee niet echt, vond het wel amusant om het te observeren.
Führryquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nazi furry of wat zie ik hier?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Warm zo na het eten, toch maar weer zwemmen zo.
je mag wel bij mij in bad, dan stop ik mijn hoofd in het water en blaas ik heel hardquote:
in nad lolquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
je mag wel bij mij in nad, dan stop ik mijn hoofd in het water en blaas ik heel hard
tududuquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
Ga je met me mee in bad, samen in een bubbelbad tudududududu
Wow gratis eten?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Hallo hallo.
Lekker van het zonnetje genoten en lekker gehapt. Gratis foodfestival genot
Ja dat zie ik ook sinds kort dat bij bepaalde woorden en merken dat je dat krijgt, bijvoorbeeld laptopsquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:03 schreef I. het volgende:
En dan is nad een linkje naar een merkpagina van drie producten op Coolblue, the fuck.
Lekker man, prima weekendje dus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:05 schreef Fok-it het volgende:
Hallo hallo.
Lekker van het zonnetje genoten en lekker gehapt. Gratis foodfestival genot
Nee daar moest je dan wel weer muntjes voor betalenquote:
Uhu; FB / Coolblue refferal linksquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook sinds kort dat bij bepaalde woorden en merken dat je dat krijgt, bijvoorbeeld laptops
Als ik nou mooi kon zingen, zou dat best een prima idee zijnquote:
Laat je dat nou net kunnen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik nou mooi kon zingen, zou dat best een prima idee zijn
Geen idee wat een reflinkje isquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar heb je dan geen reflinkje van Coolblue
Wat is dat tegenwoordig met die linkjes?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar heb je dan geen reflinkje van Coolblue
referralquote:
Vind jij. Maar ik kan niet mooi zingenquote:
Echt he? Voel me oud wordenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat is dat tegenwoordig met die linkjes?
Oké.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind jij. Maar ik kan niet mooi zingen
Staat hier 3 posts boven jequote:Op zondag 25 augustus 2019 22:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat is dat tegenwoordig met die linkjes?
Referral is een linkje met een code er achter geplakt, zodat de site waar het linkje heen leidt, weet waar je vandaan komt (vanaf welke site), zodat ze een soort fee kunnen geven voor het herleiden van je bezoekers naar hun site. Een referral fee.quote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jonge ik heb ge-edit na zeven seconden doe niet zo gemeen
Tandenfee?quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Referral is een linkje met een code er achter geplakt, zodat de site waar het linkje heen leidt, weet waar je vandaan komt (vanaf welke site), zodat ze een soort fee kunnen geven voor het herleiden van je bezoekers naar hun site. Een referral fee.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:10 schreef I. het volgende:
[..]
Referral is een linkje met een code er achter geplakt, zodat de site waar het linkje heen leidt, weet waar je vandaan komt (vanaf welke site), zodat ze een soort fee kunnen geven voor het herleiden van je bezoekers naar hun site. Een referral fee.
Allah*quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Als je uit 1988 komt heeft dat niet weten weinig met je leeftijd te maken. Als je nou werd gevraagd in welke films James Dean heeft gespeeld a la.
Can youu feel the love tonighttquote:
Oh godquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
Straks komt Mikey de top 200 babynamen nog even erbij posten
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:24 schreef I. het volgende:
Straks krijgt FOK! een referralban vanwege het overmatige gespam. Koekoek.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga naar Den Bosch om een nest vogels op te halen, even de route bekijken op mijn Nokia smartphone en wat aantekeningen op mijn Sony laptop
quote:
Wanneer witte de withquote:
Daar hoor jij niet bijquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt meerdere meiden hier waar iedere mannelijke FOKer een crush op heeft.
kan jij voor mij zoeken waar veel aziaten komen bij uitgaanquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wanneer witte de with
[..]
Daar hoor jij niet bij
Badum tsjing
Niet mijn probleemquote:
Tequila Tuesday bij bed alle internationale studentesquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan jij voor mij zoeken waar veel aziaten komen bij uitgaan
Neejoh, jij bent leuk. Vrijwel iedereen mag jouquote:
Haat jij mijquote:
Maar ik klaag veel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Neejoh, jij bent leuk. Vrijwel iedereen mag jou
Ik daarentegen ben een chagrijn en onsympathiek, snap dat mensen mij niet aardig vinden.
Tijd voor wat?quote:
Denk dat ik eerder dood ga door Flips haar sneren elke dagquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klinkt alsof je doodgaat eerlijk gezegd.
Aaahquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder dood ga door Flips haar sneren elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |