Geen TT, beste TT.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:15 schreef Kopjechino het volgende:
LOSER.
Niet eens een goede TT. Had meer van je verwacht.
jij wil echt vechten hequote:
Kom dan. Morgen, half 4 bij de poort.quote:
Neequote:Op zondag 25 augustus 2019 16:16 schreef I. het volgende:
Zeg, ging jij trouwens niet een dutje doen? Ksst.
Bij de hemelpoort? Dat is wel heel radicaal ik wou je gewoon een paar petsen verkopen niet naar gene zijde werkenquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kom dan. Morgen, half 4 bij de poort.
Volgens mij vindt de een paar petsen alleen maar lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij de hemelpoort? Dat is wel heel radicaal ik wou je gewoon een paar petsen verkopen niet naar gene zijde werken
Vandaag?quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:18 schreef UitStraling het volgende:
Kopje is een beetje recalcitrant vandaag
Aan die perverse praktijken weiger ik deel te nemenquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij vindt de een paar petsen alleen maar lekker
Ja, zal je wel eens even wat laten zien wat ik kan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij de hemelpoort? Dat is wel heel radicaal ik wou je gewoon een paar petsen verkopen niet naar gene zijde werken
Ik ben een feminist in hart en nieren ik kijk jinek en ik sla vrouwen alsof het mannen warenquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, zal je wel eens even wat laten zien wat ik kan.
En tsss slecht van je hoor, zomaar vrouwen slaan.
Zal jou eens slaan alsof ik een man ben.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben een feminist in hart en nieren ik kijk jinek en ik sla vrouwen alsof het mannen waren
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben een feminist in hart en nieren ik kijk jinek en ik sla vrouwen alsof het mannen waren
Nee kom jij maar, zit denk ik nog teveel alcohol in mijn bloed om de auto in te stappen.quote:
Ala je die pielemuis maar bij je houdt danquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal jou eens slaan alsof ik een man ben.
KIDquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:22 schreef Fok-it het volgende:
Vechten is voor proleten en kleine kinderen. Misschien moeten we ONZ omdopen naar KDS of PRL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |