Zag ik ook geen Kruijswijk in, die heeft helemaal laten lopen danquote:
Gilbert was ook geen gelukkige keuze.quote:
Kruijswijk heeft de afgelopen weken zo ongeveer ieder criterium afgewerkt en een paar ton in z'n zak gestoken, hij geeft geen fuck meer.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Zag ik ook geen Kruijswijk in, die heeft helemaal laten lopen dan
Die zat toen het brak toch in groep 2??quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Zag ik ook geen Kruijswijk in, die heeft helemaal laten lopen dan
Nog wel stukje verder bij Powlessquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Die zat toen het brak toch in groep 2??
Zwart paard genotquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom ik Pogacar niet gekozen heb in een bepaald spelletjeIk
Ketonen voor een dag is al duur genoeg voor Vinoquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Astana valt in de breedte vies tegen.
Roglic heb ik bewust niet meegenomen (achteraf wel een fout waarschijnlijk, maar sta er wel achter), Pogchamp gewoon vergeten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zwart paard genot
Net als Roglic trouwens
Je vergeet Higuita.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is wel de minst kutte Colombiaan
Attractieve renner
Betere benen dan vorig jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ion was toch medekopman volgens Ion?
Exact dezelfde voorbereiding als vorig jaar, schijnt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft de afgelopen weken zo ongeveer ieder criterium afgewerkt en een paar ton in z'n zak gestoken, hij geeft geen fuck meer.
We zitten ook pas in de eerste week, he, heb even geduld. Laten we zeggen, twee weken geduld.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Exact dezelfde voorbereiding als vorig jaar, schijnt.
Theo Gegen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Bos? In Japan aan het keirinnen
Higuita sprint hier alles op 3 lengtes.quote:
Maar die zit niet mee?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Higuita sprint hier alles op 3 lengtes.
Visionair.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb Higuita en Aranburu. Hopelijk beetje schade beperken zometeen
Alleen jammer dat die niet mee zitquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |