Karton is ook eetbaar voor cavia's, heb ik in mijn jonge jaren gemerkt. Dus ja, een doos is ook gewoon een eetbaar huisje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel kartonnig uit hoor.
Ja, dat klopt, er zit nu niks meer aan aan de voorkant.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het ziet er wel heel kartonnig uit hoor.
En daar betaal je grof geld voor?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, er zit nu niks meer aan aan de voorkant.
Alles voor mijn cavia's.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
En daar betaal je grof geld voor?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is toch nog goed gekomen.Wat een fokking lelijke beesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Zou hij Yo/MJ nog weglaseren?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie Wesley Sneijder gezien? Die is nog dikker dan Kadri en Davis samen hahaha.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben jullie Wesley Sneijder gezien? Die is nog dikker dan Kadri en Davis samen hahaha.
Dit meen je niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een fokking lelijke beesten.
Misschien kunnen de mods ingrijpen?quote:
Voor elke note die Koffieplanter krijgt, krijgen Saar en Suus een stukje wortel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen de mods ingrijpen?
Jammer dat één van de mods alleen om twee uur s nachts post. En de ander is bezig met de spelregels van het premier League cycling spel
Even dimmen johannes.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen de mods ingrijpen?
Jammer dat één van de mods alleen om twee uur s nachts post. En de ander is bezig met de spelregels van het premier League cycling spel
Er zijn nog 175 renners die níet Smith zijn, waarom zou je in godesnaam voor Dion Smith of all places gaanquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:39 schreef hhh38 het volgende:
Mezgec én Smith gevallen?
Denk ik een keer slim te zijn door te spreiden...
Goedemiddag!quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even dimmen johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |