Zou het nog geen 5 minuten met die kerel uithoudenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie anders wel wat opbloeien tussen jou en Aloa..
Sorry
quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het nog geen 5 minuten met die kerel uithouden
Je kent me niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het nog geen 5 minuten met die kerel uithouden
Genoeg om daar een oordeel over te vellen.quote:
Jij waait ook met iedereen meequote:Op zondag 25 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar serieus, hoe zit het qua plannen voor jou atm? Lang geleden dat we het daar over hebben gehad, er is vast wel het 1 en ander veranderd in de afgelopen jaren
Ongetwijfeldquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar serieus, hoe zit het qua plannen voor jou atm? Lang geleden dat we het daar over hebben gehad, er is vast wel het 1 en ander veranderd in de afgelopen jaren
Stel je niet aanquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Sowieso, die ziekte gebruiken in je zin, is toch behoorlijk kansloos !
Moet jezelf weten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg om daar een oordeel over te vellen.
Ik ken hem nog van GRTD man en Jong SC, is al 5/6 jaarquote:
Geen probleemquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OngetwijfeldMaar geen zin om dat nu uit te lichten hier als je het niet erg vind
Hou op manquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van GRTD man en Jong SC, is al 5/6 jaar
[..]
Geen probleem
Ja jij ook hoor kweeniequote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]hij heeft echt totaal geen idee he
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |