jaaa dezequote:
Haastmentaliteitquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mensen nemen niet de tijd om om zich heen te kijken. Heeft denk ik met die haast-mentaliteit te maken. Altijd maar haasten haasten haasten.
En steeds meer willen. Je eigen vergelijken met anderen. Je zogenaamde "success" afmeten van anderen. Kudde schapen dat achter elkaar aanholt. Sheeple.
Ik ben er aan ontsnapt. Ben er nog niet helemaal, waar ik wil zijn. Maar behoorlijk op weg. En weet je wat? Ik voel me er fijn bij
quote:
quote:
Die zou laatst honderd jaar zijn geworden. Was nooit te beroerd om bepaalde groepen tegen de haren in te strijkenquote:
Oeps sorry.quote:
Oh zit hier. Is het nog wat dat Utopia? Afvalrace kan leuk worden toch? Veel geruzie en gestress en vele egootjes zullen gebroken wordenquote:
Ken je de tv serie?quote:
Zijn dat Jeffrey en Jessie? Heb Jeffrey de hand geschud toen ze vorig jaar op een kerstmarkt stonden en gelijk een flesje gekocht. Aardig figuur.quote:
Hey Bro.quote:
quote:
quote:
Die nieuwere serie? Van gehoord maar nooit aan begonnen. Is het wat?quote:
Dit is Martien en zijn dochter van Chateau Meiland.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zijn dat Jeffrey en Jessie? Heb Jeffrey de hand geschud toen ze vorig jaar op een kerstmarkt stonden en gelijk een flesje gekocht. Aardig figuur.
quote:
Sjambre doot boeken in La belle Francequote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:27 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zijn dat Jeffrey en Jessie? Heb Jeffrey de hand geschud toen ze vorig jaar op een kerstmarkt stonden en gelijk een flesje gekocht. Aardig figuur.
Schitterende Whiskystem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:34 schreef Bonken het volgende:
[..]![]()
Een van m'n favorieten. Bone Machine zo vaak gedraaid. Ook een goeie acteur, altijd in vage films
Oh ... ja dat is duidelijk niet Jeffrey zie ik nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is Martien en zijn dochter van Chateau Meiland.
Het enige probleem is dat ik met hem heb is dat ik er zo depri van word. deze film met hem is trouwens een aanraderquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Schitterende Whiskystem.Ik ben meer van het Nederlandse genre, maar dat bleek wel.
Heb ik gisteren nog geluisterd.quote:
Blijft leuk !quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb ik gisteren nog geluisterd.
Echt wel.quote:
Plesant of nie?quote:
Er is zelfs een Friese versie.quote:
Ik was vroeger enorm fan van Andre van Duin. Die had de meest geniale covers. Deed hem eens na op een dorpsfeest. Ja, met 2 anderen... bim bam natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er is zelfs een Friese versie.
Zijn de klokken van het zuiden,bim bam.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:49 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik was vroeger enorm fan van Andre van Duin. Die had de meest geniale covers. Deed hem eens na op een dorpsfeest. Ja, met 2 anderen... bim bam natuurlijk
En dan met die touwen meters de lucht in, was nog een heel gedoe.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn de klokken van het zuiden,bim bam.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 02:56 schreef Bonken het volgende:
[..]
En dan met die touwen meters de lucht in, was nog een heel gedoe.Ik sluit ook af, met P.
Wordt nog een keer herhaalt toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Zat mijn vriend Roethof nog bij Jinek?
Zit ik nu op te wachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:06 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wordt nog een keer herhaalt toch?
00.50 komt ze nog een keerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit ik nu op te wachten.
Maar volgens mij komt hij niet.
Vind die man altijd zo vermakelijk.
Volleybalquote:
Hardgaan!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef isax het volgende:
Wat gaan jullie doen als uto voorbij is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |