Geen idee, is ook niet interessantquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Denk eigenlijk eerder aan vijf Marokkaanse daders
Want eigen rechter spelen mag gewoon in dit land?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dat meisje echt onzedelijk betast is ben ik trots op de 5 die het even opgelost hebben. Jammer dat er kinderen getuige zijn geweest daarvan.
Het is toch niet duidelijk dat ze geen idee hadden wat er is gebeurd? Althans, dat wordt mij niet duidelijk uit de berichten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:03 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Zonder dat ze enig idee hebben wat er gebeurd is slaan ze iemand dood. Nee, dan ben je erg beschaafd...
Wacht, het lijkt jou wel een goed idee als er kleine kinderen getuige van zijn dat er iemand wordt doodgemept?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als dat meisje echt onzedelijk betast is ben ik trots op de 5 die het even opgelost hebben. Jammer dat er kinderen getuige zijn geweest daarvan.
Nee, maar had zelf waarschijnlijk ook het levenslicht uit de ogen van zo'n mongool geslagen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Want eigen rechter spelen mag gewoon in dit land?
Ik gok dat elke vader zoiets zou roepen maar het daadwerkelijk doen is echt wat anders. En dan verdien je het ook gewoon om gestraft te worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar had zelf waarschijnlijk ook het levenslicht uit de ogen van zo'n mongool geslagen.
quote:Verschillende versies
Out heeft ook gehoord van een kinderfeestje, van een zedenmisdrijf met een vierjarig meisje en van de mogelijke eigenrichting. ,,Maar ik heb ook andere versies gehoord. Mensen vullen gebeurtenissen snel zelf in. Daarom is het goed dat de politie de zaak onderzoekt en de feiten vaststelt.''
Oordeel
Een buurtbewoner, die pal aan de speeltuin woont, heeft zijn oordeel al klaar: ,,Die mannen zijn aangehouden omdat ze een kind wilden beschermen. Die klootzak die daar ligt'', zegt hij wijzend naar het door de politie opgetrokken scherm, ,,die had een kogel moeten krijgen.''
Tokkiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar had zelf waarschijnlijk ook het levenslicht uit de ogen van zo'n mongool geslagen.
Joehoe, hij is nu ook dood hoor. Of pleit die vent nou voor een humaner levenseinde?quote:Die klootzak die daar ligt'', zegt hij wijzend naar het door de politie opgetrokken scherm, ,,die had een kogel moeten krijgen.''
Klinkt als een schuldbekentenis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Joehoe, hij is nu ook dood hoor. Of pleit die vent nou voor een humaner levenseinde?
Ja, maar als ik dat artikel lees, dan kun je concluderen dat er ouders aanwezig waren op het moment dat dat meisje onzedelijk werd betast?quote:
Rare gedachtengangen altijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen die zo reageren op verdachte zedendelinquenten te simpel voor woorden. Ook niet helemaal goed in hun bovenkamer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Joehoe, hij is nu ook dood hoor. Of pleit die vent nou voor een humaner levenseinde?
De man heeft waarschijnlijk niet gezien net als al die getuigenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:14 schreef deedeetee het volgende:
https://www.dvhn.nl/drent(...)eltuin-24762020.html
[..]
Ze zien de splinter in ieders oog, maar de balk in hun eigen ogen ontgaat hen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sowieso zijn mensen die zo reageren op verdachte zedendelinquenten te simpel voor woorden. Ook niet helemaal goed in hun bovenkamer.
Het verbaasd mij iedere keer opnieuw hoeveel van dat simpele volk er eigenlijk bestaat. Doet m'n geloof in de mensheid geen goed.
Vorig jaar (?) in Engeland was ook een keer een man in brand gestoken (like, WTF!) omdat hij verdacht werd van pedoseksuele handelingen. Dit bleek achteraf toch niet te kloppen....
Maar mensen met psychopatische trekjes hebben dan natuurlijk een goed excuus zodra ze de 'pedo kaart' trekken.
Ik bedoel dus dit artikel https://www.dvhn.nl/drent(...)delict-24761714.htmlquote:
Het feit dat er een persoon is gelyncht zoals in een land als Bangladesh weleens gebeurt. Wat geeft die mannen het recht om als een dolle stier deze man in elkaar te slaan als een stel domme primaten? Ik beschouw een ieder die zich zo tekeer laat gaan als een barbaar inderdaad. Een persoon die qua mindset een eeuw of tien te laat is geboren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat is jouw concrete bewijs tegen deze mannen om kwalificaties als barbaren en zelfs 'untermenschen' te gebruiken?
Er zijn nog weinig details bekend, maar dat je iemand fysiek te lijf wilt gaan als je zeker weet dat hij aan je dochter van vier zit, is volkomen begrijpelijk.
Dat dit dan de uitkomst is, is triest. Maar dat betekent nog niet dat het een vooropgezet plan is geweest om deze man te doden. Er hoeft maar 1 verkeerde klap te zijn en dit kan gebeuren.
Dat probleem heb ik nou óók.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat artikel lees, dan kun je concluderen dat er ouders aanwezig waren op het moment dat dat meisje onzedelijk werd betast?
Nu snap ik er helemaal niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |