En hoe stonden ze vroeger bekend?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kan dit ook niet begrijpen hoor, al past het wel bij het beeld dat er tegenwoordig heerst dat een pedo constant op jacht is en zich bij elke kans zou vergrijpen aan kinderen.
Welke Marokkanen? Wie zegt dat het Marokkanen waren?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:01 schreef Ali_boo het volgende:
De Marokkanen verdienen een stambeeld
Waar haal je dat doodslaan vandaan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:55 schreef MissFluttershyyy het volgende:
[..]
Wat een trauma moet het zijn voor de kinderen dit dan mee te maken en daarna te zien hoe die man dood wordt geslagen. 😭
Ze zullen hem met vijf man wel niet doodgeknuffeld hebben he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:06 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Waar haal je dat doodslaan vandaan?
Geslagen? Gestikt denk ik. Ademt lastig met vijf man boven op jequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:55 schreef MissFluttershyyy het volgende:
[..]
Wat een trauma moet het zijn voor de kinderen dit dan mee te maken en daarna te zien hoe die man dood wordt geslagen. 😭
Of zouden ze hem in bedwang hebben gehouden? Daar is geen slaan voor nodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:07 schreef MissFluttershyyy het volgende:
[..]
Ze zullen hem met vijf man wel niet doodgeknuffeld hebben he.
Met vijf man 1 persoon in bedwang houden is ook wel een beetje veel van het goede.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Of zouden ze hem in bedwang hebben gehouden? Daar is geen slaan voor nodig.
Aannames zoals die van jou helpen niemand.
Misschien was de pedo wel 2m18 en de andere vijf verticaal gehandicapt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Met vijf man 1 persoon in bedwang houden is ook wel een beetje veel van het goede.
meisje checken in de park GAAT FOUT #PRANKquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
Misschien was het een vlogger die een leuke prank wou uithalen
Vloggers zitten in dezelfde categorie als pedo'squote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
#FAILquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
meisje checken in de park GAAT FOUT #PRANK
Ik ben geen expert in het vasthouden van mensen, jij waarschijnlijk ook niet en zij ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Met vijf man 1 persoon in bedwang houden is ook wel een beetje veel van het goede.
Geen idee eigenlijk.Vroeger hoorde je er niet veel meer over dan dat er een "kinderlokker" actief was dacht ik. Tegenwoordig is alles van het mannelijk geslacht potentieel een pedofiel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En hoe stonden ze vroeger bekend?
Alleen als ze blank zijn. Zo zien we dat in de media. Blanke mannen kun je niet vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.Vroeger hoorde je er niet veel meer over dan dat er een "kinderlokker" actief was dacht ik. Tegenwoordig is alles van het mannelijk geslacht potentieel een pedofiel.
Nee, die man kan ook op dat moment juist een hartstilstand hebben gehad, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk als er vijf boze mannen op hem zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:15 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
[..]
Ik ben geen expert in het vasthouden van mensen, jij waarschijnlijk ook niet en zij ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |