quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dibs op de VR Hong Kong, Forest Green.
Of een centraal duo vormen met An-Ti Conceptie-Pil bij Maleisie en de ongetwijfeld geweldige mandekker van Lindgren bij Notts County? Schitterend.quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:20 schreef Aguero het volgende:
Keepen voor Maleisië en Notts County, dat is toch een jongensdroom?
Om het even helemaal gemakkelijk te maken. Ik wil wel Singaporese ML zijn bij Mansfield. Ik dacht dat alle wingers al waren vergeven. Is dat oké? Dan vul ik 'm zo in.quote:Op maandag 26 augustus 2019 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
24 spelers toegevoegd aan het forum en de database.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Om het even helemaal gemakkelijk te maken. Ik wil wel Singaporese ML zijn bij Mansfield. Ik dacht dat alle wingers al waren vergeven. Is dat oké? Dan vul ik 'm zo in.![]()
Betekend dit dat ik weer naar Singapore kan???quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Om het even helemaal gemakkelijk te maken. Ik wil wel Singaporese ML zijn bij Mansfield. Ik dacht dat alle wingers al waren vergeven. Is dat oké? Dan vul ik 'm zo in.![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betekend dit dat ik weer naar Singapore kan???
quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
De flegmatieke Singaporese linksbuiten Ka-Raoke Singh-a-Longh, broer van de Singaporees-Noorse DJ Kygo komt de velden van Mansfield van wat extra flair voorzien.
Goeie naamquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
De flegmatieke Singaporese linksbuiten Ka-Raoke Singh-a-Longh, broer van de Singaporees-Noorse DJ Kygo komt de velden van Mansfield van wat extra flair voorzien.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
Jullie spelers zitten erbij.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb nog nooit een spits gemaakt.
Moet even denken waaraan ik prioriteit geef hoor.
Topduo samen met Brit Nyquote:Op maandag 26 augustus 2019 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
Zondequote:Op zondag 25 augustus 2019 14:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben hiertoe aangezet door Drizzt_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |