Nooit fan van geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Serieus?
Hoezo niet Helmond Sport Goden dan?
Waarom zouden de EL en CL vervallen? Als onze spelers goed genoeg zijn en bij de Europese topclubs terecht komen zijn die toernooien toch nog steeds relevant?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Doordat we Aziaten zijn komen de EL en CL te vervallen, evenals het EK. Maar da's logisch.
Tegen die tijd wel ja, ik bedoelde dat ik ze niet echt ga volgen totdat er net als bij de Asia Cup boys zijn die met hun grote(re) club EL en CL gaan doenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zouden de EL en CL vervallen? Als onze spelers goed genoeg zijn en bij de Europese topclubs terecht komen zijn die toernooien toch nog steeds relevant?
Oh maar dat is gewoon hetzelfde als wat je met de vorige ronde deedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegen die tijd wel ja, ik bedoelde dat ik ze niet echt ga volgen totdat er net als bij de Asia Cup boys zijn die met hun grote(re) club EL en CL gaan doenIk typ me vandaag de ziekte, dus ik wil weleens wat missen
Vaag, dan hebben ze adaptability van personality naar hidden verschovenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:03 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn trouwens 6 Hidden Attributes zie ik: https://www.guidetofm.com/players/attributes
Joah, maar ik zit continue "Azië, Azië, Azië" te denken, en dan ontglipt je weleens ietsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh maar dat is gewoon hetzelfde als wat je met de vorige ronde deedtoen begon je dat ook pas te volgen toen we al rond de 25 waren.
Toch wel jammer dat we niet starten in de daadwerkelijke competities van die landen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joah, maar ik zit continue "Azië, Azië, Azië" te denken, en dan ontglipt je weleens iets
Kunnen we in Zuid-Amerika wel doen, lekker ballen in Argentinië, Brazilië enneh... nog zo'n landquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat we niet starten in de daadwerkelijke competities van die landen.
Ontdek je nog eens wat nieuws
Dan eerder de kleinere landen daar als Venezuela, Bolivia, Ecuadorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kunnen we in Zuid-Amerika wel doen, lekker ballen in Argentinië, Brazilië enneh... nog zo'n land
Waarom de EL en CL? Binnen 2 seizoenen rock ik al bij Real hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, iemand vroeg nog of ik de Asia Cup ging streamen: alleen wanneer (er een paar van) onze boys bij het eerste van hun land zitten.
Doordat we Aziaten zijn komen de EL en CL te vervallen, evenals het EK. Maar da's logisch.
Peru! Iedereen snoeihard onze Inca kont laten kussenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan eerder de kleinere landen daar als Venezuela, Bolivia, Ecuador
Of ons eigen kartel oprichten in Colombia.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:20 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Peru! Iedereen snoeihard onze Inca kont laten kussen
In de editor staat het ook gewoon nog onder Personal Dataquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vaag, dan hebben ze adaptability van personality naar hidden verschovenNaja, fuck dat, we blijven het gewoon doen zoals we het altijd hebben gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kost vijf minuten joh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
Ik doe niet meer mee geen tijd om zo een heel poppetje samen te stellen
Tenzij je Elan heet.quote:
quote:
Goeie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat jij nou de beschikking hebt over oneindige bak vrije tijd hebt wil niet zeggen dat iedereen dat hier heeft.
Sja...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Of Asschen en het zes keer moet doen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
In de editor staat het ook gewoon nog onder Personal DataJa, daar staat 'ie dan weer wel goed. Raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |