O.K.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nog steeds koekieloekie, gok ik zo. Veel kotsgeluiden makend en elke avond stoned.
Ik heb wel haar FB.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
O.K.
Heb jij der tel nr?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Geef het nummer van je vriend maar, krijgt 'ie het rechtstreeks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
O.K.
Heb jij der tel nr?
(Ik vraag dit voor een vriend)
https://www.facebook.com/christel.hardy.1quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Oh, dat zal die ook wel waarderen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:47 schreef Sofia2019 het volgende:
Brandon ; Shelley trek een broek aan
Moet ik het in de OP zetten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Even OT: Romy en Cemal gaan trouwen.
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet ik het in de OP zetten?
Ze wil gewoon een beurt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:09 schreef Sofia2019 het volgende:
Franny wil gerrit verkering gaan vragen
Weer een trauma erbij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:09 schreef Sofia2019 het volgende:
Die zit echt niet op een probleemgeval te wachten hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weer een trauma erbij.
Voor Gerrit is ze gewoon neukvlees, en niets meer.
Op school werd ze loops genoemd, omdat ze zoveel rondjes liep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:09 schreef Sofia2019 het volgende:
Greet is een vrije vogel die zich niet wil binden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
GG gaat in het reservaat geen relatie meer beginnen?
Wat is er gebleven van de geile Groningse jongen die alles pakte met een hartslag?
Alles paalde tussen embryo en schijndood?
Maar misschien staat er een andere scenario geschreven in het grote verhaallijnenboek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zit echt niet op een probleemgeval te wachten hoor.
Dát zou kunnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar misschien staat er een andere scenario geschreven in het grote verhaallijnenboek.
[ afbeelding ]
... of een koekje.quote:
Net wilde ze Adriaan zijn buikje vanavond misschien wel voelen na wat drankjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op school werd ze loops genoemd, omdat ze zoveel rondjes liep.
Uhuh.
Gerrit vind haar alleen neukmateriaal. Zit echt niet op zoiets als vriendin te wachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die zit echt niet op een probleemgeval te wachten hoor.
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Die benaming was ze bij mij al voorbij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Net wilde ze Adriaan zijn buikje vanavond misschien wel voelen na wat drankjes.
Vandaar ook de benaming SLET
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij begrijpt het!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Op school werd ze loops genoemd, omdat ze zoveel rondjes liep.
Uhuh.
Wanneer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:09 schreef Sofia2019 het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gerrit vind haar alleen neukmateriaal. Zit echt niet op zoiets als vriendin te wachten.
Hij begon met dat ze mensen weg zou jagen als ze zou gaan dansen voor de dj-booth.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef Lelie68 het volgende:
Als ik dan toch moet kiezen die mag winnen.. degene die nooit wat doet... Jens
Wie durft hier in COS op te antwoorden met : "Ik nie"quote:
Ik niequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wie durft hier in COS op te antwoorden met : "Ik nie"![]()
Als je het zou vergelijken met Shelley, dan zou hij een spekkoper zijn, want ze vindt het niet erg als hij buiten de pot piest. Friends with a benefit party.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |