Kan niet wachten op de 20 graden eind deze week.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest ook heel even naar de supermarkt, het is wel benauwd, maar nog redelijk te doen
Morgen nog ff doorbijten en dan zal het wel minder wordenquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de 20 graden eind deze week.
Ja precies.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog ff doorbijten en dan zal het wel minder worden
20 graden is voor mij ook echt prima
Je gebruikt toch zeker geen drugs?quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ozewiezewozewiezewallakrista
Wijjjjjj staan boven aan!quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Met jou? Stillem II draait lekker hè?!
Heeey pensiequote:Op maandag 26 augustus 2019 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je gebruikt toch zeker geen drugs?
Wanneer kan je van die tweede auto af dan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, wat zal ik doen?
Heb dus een leaseauto van de zaak, maar ook nog een prive-auto.
Op dit moment heb ik dubbele kosten.
Net de verzekering gebeld en gevraagd of eventueel iemand anders er mee mag rijden, maar dat mag niet (oke, snap ik wel).
Maar ja.. wat is nu handig om te doen?
Auto schorsen en ergens stallen?
Meestal worden ze daar ook niet echt beter van ...?
Wa ben jij ineens blauw wtf...quote:
Ben 1 dagje geweestquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:31 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wa ben jij ineens blauw wtf...
Hoe was Lowlands voor jou?
JA wel lekker eigenlijk. Muziek was niet bijster goed dit jaar maar verder prima vermaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2019 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben 1 dagje geweest
Kon ook geen vrij krijgen enzo dus was sws beetje klote
De jouwe?
Nee, ik snuif cavia'squote:Op maandag 26 augustus 2019 15:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je gebruikt toch zeker geen drugs?
Ja, eigenlijk nu al... maar ja.. verkopen wil ik eigenlijk liever niet, maar die dubbele kosten zijn ook niet per se heel fijnquote:Op maandag 26 augustus 2019 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer kan je van die tweede auto af dan?
Ik heb een korte broek aan.quote:
pics?!quote:Op maandag 26 augustus 2019 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek aan.
Ik een stringquote:Op maandag 26 augustus 2019 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een korte broek aan.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |