quote:
Oh ik weet dat niet meer hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags die uefa avond tegen PSV toen met die penalty's was ook echt ziek
Toen van hooijdonk voor de 5-4 aanlegde had je echt doodse stilte en hoorde je alleen 'mijn Feyenoord' echt mooi
VBL is de andere kant op gek!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey Haags die uefa avond tegen PSV toen met die penalty's was ook echt ziek
Toen van hooijdonk voor de 5-4 aanlegde had je echt doodse stilte en hoorde je alleen 'mijn Feyenoord' echt mooi
Plaats dan joh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Tieft lekker op. Ik zie geen tetten!
Ja keek samenvatting net, jouw schuld lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik weet dat niet meer hoor.
effe rustig he ouwe perenplukkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
VBL is de andere kant op gek!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja keek samenvatting net, jouw schuld lol
quote:
Nog steeds de eerste en laatste Nederlandse club met een Europacup.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord die wint is altijd positief
Ja dit jaar weer winnen hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog steeds de eerste en laatste Nederlandse club met een Europacup.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dit jaar weer winnen hoor
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dit jaar weer winnen hoor
Net als een alcoholist die zegt dit is m'n laatstequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze dat flikken zie je mij een jaar niet op fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |